اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 62
      عندى سؤال للاخوة اللى سبقونا فى كندا ايه هو اضمن واحسن بنك (من حيث الضمان والعائد) اللى اقدر اودع فيه مدخراتى واسحب منه عند الحاجة فى كندا طبعا اكيد لازم يكون بنك انترناشونال وله فروع فى كندا وياريت فى منطقة مسيسوجا واشكركم مقدما للافادة
    • 0
      سلام عليكم  لو سمحتوا يا جماعه انا عايزة ادور علي فرصة سفر لدبي انا خريجة تجارة انجلش جيدجدا وfluent ف الانجلش ممكن الاقي فرصة كويسه هنا ولا ايه النظام؟   والناس اللي عرفت تسافر سافرت ازاي حد يعرف مكاتب سفريات كويسة ومضمونة اقدر اسافر من خلالها او ازاي اقدر اسافر وابتدي هناك؟  يايت بعد، اذنكوا لة حد يقدر يفيدني بمعلومة وشكرا مقدما ليكم 
    • 1
      بسم الله الرحمن الرحيم..     تحياتي..اتعجب من نفسي كيف ان تكون لي الحرأة على دخول غرفة العمليات  بتلك السهولة! بل أكون ضاحكة مع علمي بأنهم سيشقون جسدي بمشارطهم.؛ ربنا لإطمئناني بأني لن أشعر بالألم ..هناك طبيب للتخدير بجانبي ؟!!!    مقابل تلك الصورة السابقة  أجدني في قمة الجبن والهلع والخوف إذا كان الأمر يتطلب زيارة طبيب الأسنان..فمجرد تخيلي أنني سأعتلي المقعد الذي به وأفتح فمي لطبيب يعبث بأسناني بآلاته العجيبة تلك والتي تشبه ما يوجد لدينا في صناديق العدةمع اختلاف بسيط..ان اجل
    • 11
      "وثائق بنما" تكشف أسماء رموز نظام مبارك بعد تجميد الاتحاد الأوروبى لأموالهم   الحرامية طلعوا حرامية  و الثوار مش بيفتروا عليهم  فساد و غسيل أموال وتهريب فلوس  و منغير وثائق بنما الشعب كان عارف اللي بيحصل   الوثائق دي زيادة تأكيد    بس ليه يا ترى التسريبات دي ظهرت دلوقتي مع انها قديمة  ؟!!   على أي حال يبدو ان الحرامية الصغيرين الغلابة  هما بس اللي بيتسجنوا أما اللصوص الكبار بيتصالحوا مع الدولة و بيدفعوا فدية  و  ناس تقولك( هنعمل ايه بحبس
    • 5
      ياريت المحاورات تفتح لنا توبيكات خاصة بكل مرشح لعرض برنامجه ونقوم بمتاقشة المرشح والتعرف على رؤيته حتى نستطيع اتخاذ القرار الصحيح لانى للاسف مش قادر افهم ايه الهدف من كثرة الانتقادات الموجهة لاى مرشح نفسى اسمع برامج المرشحين علشان اعرف اتخذ قررارى كل اللى باسمعه ان فلان فلول وعلان امه يهودية وده خالته سورية والتالت اخوانجى مش قادر افهم ليه مركزين فى الانتقادات اختار على اى اساس اذا كله بيشتم وينتقد فى كله العبرة فى النهاية لاختيار الشعب والصندوق الانتخابى نفسى اشوف مناظرة علنية بين كل
  • أضف...