اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

دلوقتي بس اقدر اعترف اني زملكاووووووي

ozoozo

Recommended Posts

اخواني الأعزاء كنت عايز اعترفلكم من زمان اني زملكاوي وماكنتش قادر

دلوقتي بس اقدر اعترف

تخيلوا بقالي اكتر من عشر سنين مابتفرجش علي كوره بسبب الهزائم المتواليه ومن يوم السته واحد

فعلا انا مش مصدق نفسي بعد مالناس كانت بتتناقش اذا كنا فعلا هاننزل لدوري الدرجه التانيه ولا لأ

دلوقتي الزمالك في المركز التالت

وممكن قوي ينافس علي الدوري

مبروك لكل الزمالكاويه والي الامام

رابط هذا التعليق

جبته لنفسك قابل بقي ...

سي السيد لو مديت ايدك عليه حسور قتيل هنا ... ده معايا.

كل اللي حيلتي زمزمية أمل... و إزاي تكفيني لباب القبر

"صلاح جاهين"

رابط هذا التعليق

اخواني الأعزاء كنت عايز اعترفلكم من زمان اني زملكاوي وماكنتش قادر

دلوقتي بس اقدر اعترف

تخيلوا بقالي اكتر من عشر سنين مابتفرجش علي كوره بسبب الهزائم المتواليه ومن يوم السته واحد

فعلا انا مش مصدق نفسي بعد مالناس كانت بتتناقش اذا كنا فعلا هاننزل لدوري الدرجه التانيه ولا لأ

دلوقتي الزمالك في المركز التالت

وممكن قوي ينافس علي الدوري

مبروك لكل الزمالكاويه والي الامام

يااااه ... يا ozoozo ياحبيبى . كل ده شايله فى قلبك وساكت :redrose: .

انا فرحنالك أوى والله . مبروك ياسيدى على المركز التالت . فرفش بقى ياريس واتنطط وهيص واملا الدنيا فرح وسعاده ...

خلاص ياعم محدش قدكم بقيتوا فى المركز التالت :redrose: .

والله العالم الزملكاويه دول غلبانيين والله ... ربنا معاهم ويفك ضيقتهم..

وإن بليت بشخص لا خلاق له... فكن كأنك لم تسمع ... ولم يقل

رابط هذا التعليق

وانا زعلان

كان نفسي في التعادل :(

بتروجيت ضيع فرص كتير جدا

يا خسارة

متعوضة :redrose:

رابط هذا التعليق

ياجماعه من غير تريقه

لما نبقي في المركز الاخير ولا قبل الاخير وفاجأه نقفز للتالت ....ده معجزه

وبعدين ده الفريق الوحيد في الدوري اللي كسب سبع مباريات متواليه

فعلا ...الله عليك ياحسام

رابط هذا التعليق

وانا كمان بعترف انى زملكاوى بس اوعى حد يقول لسى سين اصل مخبين عليه يعنى

لما الدنيا تقسى عليك اوعى تخاف منها وتكش تربس عترس فيها ياولدى هى كده متجش غير وش

دوس فيها وجمد قلبك بس اياك على ضعيف تفش توصل فيها لاعلى مناصب بس اياك فى يوم تغش

رابط هذا التعليق

أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأه

جلبي جايد نارررررررررر

كتبت مداخله غاضبة طويلة عريضة يقاف واتخذت فيها قرارات مصيرية بإيقاف زوزو وعنبو وثالثهم سكوربيون حتى نهاية الدوري

لكن النت فصل وراحت في الوبا

هامووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت

الأحـــرار يؤمنون بمن معه الحق ..

و العبيــد يؤمنون بمن معه القوة ..

فلا تعجب من دفاع الأحرار عن الضحية دائماً ..

و دفاع العبيد عن الجلاد دائماً

رابط هذا التعليق

<br />أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأه <br /><br />جلبي جايد نارررررررررر<br /><br />كتبت مداخله غاضبة طويلة عريضة يقاف واتخذت فيها قرارات مصيرية بإيقاف زوزو وعنبو وثالثهم سكوربيون حتى نهاية الدوري <br /><br />لكن النت فصل وراحت في الوبا <br /><br /><br />هامووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت <br /><br /><br />
<br /><br /><br />

بص يابو الاسيان خدها قاعده في حياتك

اللي يجي علي الزمالك زي اللي يجي علي الولاياه بالظبط

مايكسبش

وبعدين عشان تتعلم تكتب مداخلاتك علي الوورد المره الجايه

رابط هذا التعليق

ده مش ولايييييييييييييييييه

ده حظ عووووووووالم

أدي الأسماعيلي إتعادل مع إنبي وده لصالح الزمالك

بالمناسبة

الاهلي هو كده اللي تحت ضغط رهيب

الزمالك مش فارقه معاه لإنه كان فين وبقى فين

وبتروجيت كلنا عارفين سلوكه المشين في الدور الثاني من الدوري . كل مره يعمل نفس الحركات دي ويخسر من طوب الأرض

والأسماعيلي مش فريق بطولات ... هو يأدي حلو .. لكن بياخد بطولة كل 30 سنة

لكن الزمالك يملك روح البطولات ويملُك ذخيرة حيه من اللاعبين الممتازين اللي حسام حسن عرف يوظفهم

يكفي إن ما عندهوش راش حربه عليه العين ... ومع ذلك الفريق بيأدي كويس ويكسب

الأحـــرار يؤمنون بمن معه الحق ..

و العبيــد يؤمنون بمن معه القوة ..

فلا تعجب من دفاع الأحرار عن الضحية دائماً ..

و دفاع العبيد عن الجلاد دائماً

رابط هذا التعليق

انا الان افخر انى زملكاوى

بس كنت اتمنى ان الانجازات ديه تحصل مع مدرب اخر غير البلطجيه اولاد حسن

لان الاخلاق اولا

وَإِذَا سَمِعُوا اللَّغْوَ أَعْرَضُوا عَنْهُ وَقَالُوا لَنَا أَعْمَالُنَا وَلَكُمْ أَعْمَالُكُمْ سَلامٌ عَلَيْكُمْ لا نَبْتَغِي الْجَاهِلِينَ

رابط هذا التعليق

كابتن كابتن

شيل اللى وقع منك :lol:

انجاز ايه بس وصلى عالنبى كدة واهدا

زمالك ايه بس اللى نصه اهلاوى :lol:

يعنى عشان تفوقوا وتلعبوا ماتشين كويسين لازم تستعينوا بخبرات حسام حسن (تربية الاهلى) بعد مصرفنا عليه دم قلبنا وخلناه نجم كبير وغير ابراهيم سعيد .............. الخ الخ

يا جماعة الموضوع مش موضوع دورى ولا ترتيب الحكاية اكبر من كدة بكتير الحكاية بنلاقيها لما المنتخب ياخد 3 بطولات ورا بعض بلعيبة النادى الاهلى

لما تلاقى النادى الاهلى راشق فى كل بطولة واخدهم من بطولة افرقيا لدورى الابطال للدورى والكاس لليابان لكاس القارات هما هما نفس اللاعيبة

يعم الموضوع كبير اوى وهقولك هو بيتحسب ازاى

كل الاندية بتلاعب ماتشتها مع الاهلى على اساس انه ماتش بطولة ونفسهم ولو حتى يكسبوا شرف التعادل مع الاهلى

كترتيب فى الدورى كل الاندية بتنافس انها تاخد المركز التانى لان المركز الاول ليس له محل من الإعراب لوقوعه فى نادى الجزيرة

النادى الاهلى نادى مفرخة للمنتخب وللاندية التانية وبالذات الزمالك

الزمالك هيقفل مدرسة الكورة عنده قريب لانه كدة كدة بياخد اللاعبين بتوعه من الاهلى (بلاها مصاريف)

انا شايف ان الزمالك يحاول يتعاون مع كام نادى كدة ويعملوا منتخب على ادهم عشان يلاعبوا الاهلى ويوصلوا لمستواه اخلاقيا وفنيا ويطلع لاعبيه تسد شوية فى المنتخب حرااام عليكوا لاعيبة الاهلى تعبت والله وشايلة الحمل على كتفها هنا وهناك

بس بكره هتحلو باذن الله

طول ما املى معايا معايا وفى ايدي سلاح

حافضل اجاهد وامشى وامشى من كفاح لكفاح

طول ما ايدي فى ايدك اقوم واقف واهتف واقول

حيّ حيّ على الفلاح

داري يا داري انا احميك بايمـــــانى

طول ماذراعى معايا ابني واعلي بنياني

حافضل عايش فيها بجهدي واملى ابنيها

انا روحى فداها وفدا اهلى واوطـــــاني

زاحف يا شعبي تمحي الماضي رياحك

عهــدك جوا ف قلبي والبطولة جراحك

أيامنـــــا اللي جاية وارادتنا القويـــــة

تنصرنا يا وطني ويملا الدنيا صباحك

نمشي ونمشي والعزة تعيــــــش ويانا

لأ احنا منرجعش ولاتتراجع فى خطانا

تهتف اراضينا لنا والنصر ينــــادينا

يلا بينا يلا وربــنا معانا

رابط هذا التعليق

الاهلى حديييييييييييد

بس يلعبوا و يبطلوا دلع

﴿ قال رسول الله صلى الله عليه وسلم
كلمتان خفيفتان على اللسان ثقيلتان فى الميزان حبيبتان الى الرحمن

رابط هذا التعليق

و الله يا جماعه انا فرحانالكوا اخر حاجه بجد رغم انى اهلويه صميمه بس زوجى العزيز زملكاوى

و اخيرا جوزى راح على القهوه يتفرج على ماتش للزمالك كل اسبوع كنت اسئله ( الا هوه الدورى مش شغال ) ( هو انتا مابترحش تتفرج على ماتش على القهوه ذى ما الرجاله بتعمل ليه ) و لا حياة لمن تنادى

الحمدلله طلع لكم حس اخيرا ...............

و المنافسه ديه من مصلحة الاهلى و الدورى عشان يبقى فيه دافع للعب و نلاقى حد كبير نكلمه

و على فكره رغم انى مابحبش حسام و لا حتى لما كان فى الاهلى بس بجد الراجل ده عندو حاجتين الانضباط و الحماس و هوه ده الى ناقص الزمالك فعلا

و انا اتصور انه هبكون مدرب المنتخب كمان 10 سنين

I shall be telling this with a sigh

Somewhere ages and ages hence:

Two roads diverged in a wood, and I—

I took the one less traveled by,

And that has made all the difference

رابط هذا التعليق

كابتن كابتن

شيل اللى وقع منك :happy:

انجاز ايه بس وصلى عالنبى كدة واهدا

زمالك ايه بس اللى نصه اهلاوى :happy:

يعنى عشان تفوقوا وتلعبوا ماتشين كويسين لازم تستعينوا بخبرات حسام حسن (تربية الاهلى) بعد مصرفنا عليه دم قلبنا وخلناه نجم كبير وغير ابراهيم سعيد .............. الخ الخ

يا جماعة الموضوع مش موضوع دورى ولا ترتيب الحكاية اكبر من كدة بكتير الحكاية بنلاقيها لما المنتخب ياخد 3 بطولات ورا بعض بلعيبة النادى الاهلى

لما تلاقى النادى الاهلى راشق فى كل بطولة واخدهم من بطولة افرقيا لدورى الابطال للدورى والكاس لليابان لكاس القارات هما هما نفس اللاعيبة

يعم الموضوع كبير اوى وهقولك هو بيتحسب ازاى

كل الاندية بتلاعب ماتشتها مع الاهلى على اساس انه ماتش بطولة ونفسهم ولو حتى يكسبوا شرف التعادل مع الاهلى

كترتيب فى الدورى كل الاندية بتنافس انها تاخد المركز التانى لان المركز الاول ليس له محل من الإعراب لوقوعه فى نادى الجزيرة

النادى الاهلى نادى مفرخة للمنتخب وللاندية التانية وبالذات الزمالك

الزمالك هيقفل مدرسة الكورة عنده قريب لانه كدة كدة بياخد اللاعبين بتوعه من الاهلى (بلاها مصاريف)

انا شايف ان الزمالك يحاول يتعاون مع كام نادى كدة ويعملوا منتخب على ادهم عشان يلاعبوا الاهلى ويوصلوا لمستواه اخلاقيا وفنيا ويطلع لاعبيه تسد شوية فى المنتخب حرااام عليكوا لاعيبة الاهلى تعبت والله وشايلة الحمل على كتفها هنا وهناك

بس بكره هتحلو باذن الله

لما الجزائريين كانو بيقولوا انتم رشيتم الحكم كنت يقولهم

طيب وانتم مارشتهوش ليه الاول عشان تكسبوا

والناس اللي بتقول انكم بتستغلوا خبرات الاهلي ولعيبه الاهلي

بقولهم حاولو انتم كمان تستفيدوا منهم وماتطفشهومش وتخليهم يروحوا انديه تانيه :happy:

رابط هذا التعليق

أه ياخوفي منكم يازملكاوية

دلوقتي بتقولو الحمدلله كنا في جرة وطلعنا لبرة والمركز الثالث

وبكرة تقولو مين الأهلي ده أحنا اللي هنفوز بالدوري

مع أن الأهلوية الطيبين هما اللي ساندوكم علشان تشدو حيلكم شوية

تقومو تعضو الإيد اللي أتمدتلكم

ياخوووووووفي

بس صراحة إبراهيم حسن لا يصلح أبد لمنصب مدير كرة والكلام ده ، لأنه مش لبق ومش زكي ومتسرع ومينفعش يتفاوض مع لاعيبة

رابط هذا التعليق

الجماعه مصدقين إن حسام حسن مدرب كويس ...... .... أتحدى أي زملكاوي يقوللي على الخطة اللي بيبتدي بيها حسام أي مباراة

و شوفوا تغييراته وشوفوا تحركات اللاعبين جوا الملعب وانتوا تصدقوا إنه ولا يعرف أي شئ في التدريب

رابط هذا التعليق

الجماعه مصدقين إن حسام حسن مدرب كويس ...... .... أتحدى أي زملكاوي يقوللي على الخطة اللي بيبتدي بيها حسام أي مباراة

و شوفوا تغييراته وشوفوا تحركات اللاعبين جوا الملعب وانتوا تصدقوا إنه ولا يعرف أي شئ في التدريب

في خطه ولا مفيش

بنكسب ولا لأ

وهو ده بيت القصيد

يأخي اعتبره حسن شحاته مع منتخب مصر

يعني هو ده اللي بيلعب بخطط واهي الدنيا زبادي في الخلاط معاه وعمال يكسب

رابط هذا التعليق

اوووه

الزمالك في المركز التاني

:)

ياجماعه انا عايز اتشقلب

بس للاسف عندي كرش صغنون كده مانعني من الشقلبه

ياتري في وصفه معينه للشقلبه مع وجود الكرش

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 62
      عندى سؤال للاخوة اللى سبقونا فى كندا ايه هو اضمن واحسن بنك (من حيث الضمان والعائد) اللى اقدر اودع فيه مدخراتى واسحب منه عند الحاجة فى كندا طبعا اكيد لازم يكون بنك انترناشونال وله فروع فى كندا وياريت فى منطقة مسيسوجا واشكركم مقدما للافادة
    • 0
      سلام عليكم  لو سمحتوا يا جماعه انا عايزة ادور علي فرصة سفر لدبي انا خريجة تجارة انجلش جيدجدا وfluent ف الانجلش ممكن الاقي فرصة كويسه هنا ولا ايه النظام؟   والناس اللي عرفت تسافر سافرت ازاي حد يعرف مكاتب سفريات كويسة ومضمونة اقدر اسافر من خلالها او ازاي اقدر اسافر وابتدي هناك؟  يايت بعد، اذنكوا لة حد يقدر يفيدني بمعلومة وشكرا مقدما ليكم 
    • 1
      بسم الله الرحمن الرحيم..     تحياتي..اتعجب من نفسي كيف ان تكون لي الحرأة على دخول غرفة العمليات  بتلك السهولة! بل أكون ضاحكة مع علمي بأنهم سيشقون جسدي بمشارطهم.؛ ربنا لإطمئناني بأني لن أشعر بالألم ..هناك طبيب للتخدير بجانبي ؟!!!    مقابل تلك الصورة السابقة  أجدني في قمة الجبن والهلع والخوف إذا كان الأمر يتطلب زيارة طبيب الأسنان..فمجرد تخيلي أنني سأعتلي المقعد الذي به وأفتح فمي لطبيب يعبث بأسناني بآلاته العجيبة تلك والتي تشبه ما يوجد لدينا في صناديق العدةمع اختلاف بسيط..ان اجل
    • 11
      "وثائق بنما" تكشف أسماء رموز نظام مبارك بعد تجميد الاتحاد الأوروبى لأموالهم   الحرامية طلعوا حرامية  و الثوار مش بيفتروا عليهم  فساد و غسيل أموال وتهريب فلوس  و منغير وثائق بنما الشعب كان عارف اللي بيحصل   الوثائق دي زيادة تأكيد    بس ليه يا ترى التسريبات دي ظهرت دلوقتي مع انها قديمة  ؟!!   على أي حال يبدو ان الحرامية الصغيرين الغلابة  هما بس اللي بيتسجنوا أما اللصوص الكبار بيتصالحوا مع الدولة و بيدفعوا فدية  و  ناس تقولك( هنعمل ايه بحبس
    • 5
      ياريت المحاورات تفتح لنا توبيكات خاصة بكل مرشح لعرض برنامجه ونقوم بمتاقشة المرشح والتعرف على رؤيته حتى نستطيع اتخاذ القرار الصحيح لانى للاسف مش قادر افهم ايه الهدف من كثرة الانتقادات الموجهة لاى مرشح نفسى اسمع برامج المرشحين علشان اعرف اتخذ قررارى كل اللى باسمعه ان فلان فلول وعلان امه يهودية وده خالته سورية والتالت اخوانجى مش قادر افهم ليه مركزين فى الانتقادات اختار على اى اساس اذا كله بيشتم وينتقد فى كله العبرة فى النهاية لاختيار الشعب والصندوق الانتخابى نفسى اشوف مناظرة علنية بين كل
  • أضف...