اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

عصابة بنات مصرية

رضوي

Recommended Posts

بقلوك اية يا عنبو .. الواضح اننا لازم نعمل الخطة بتاعتنا اياها .. و نخطف كبير العوصابة بتاعتهم .. حول .. هل تسمعني ؟

"إِنَّ اللَّهَ لاَ يُغَيِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى يُغَيِّرُوا مَا بِأَنفُسِهِمْ"

قال صلى الله عليه وسلم : من نفس عن مؤمن كربة من كرب الدنيا نفس الله عنه كربة من كرب يوم القيامة، ومن يسر عن معسر يسر الله عليه في الدنيا والآخرة، ومن ستر مسلما ستره الله في الدنيا والآخرة، والله في عون العبد ما كان العبد في عون أخيه ... رواه مسلم

رابط هذا التعليق

• الردود 94
  • البداية
  • اخر رد

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

بقلوك اية يا عنبو .. الواضح اننا لازم نعمل الخطة بتاعتنا اياها .. و نخطف كبير العوصابة بتاعتهم .. حول .. هل تسمعني ؟

انا اللى قاعدة دلوقتى فى برج المراقبة يا عمرو.....عنبو مش هنا

اطلع من هنا لو خايف على نفسك وبلاش حبوب الشجاعة دى

وعليك وعلى جمع مذكر سالم...اتفضل :blink:

http://www.egyptiantalks.org/invb/?showtopic=97306

تم تعديل بواسطة fatfouta
رابط هذا التعليق

يا اهلا يا اهلا .. مدام فتفوته .. منورة الدنيا ..

شكلك انتي رئيس العوصابة و خايفة .. قوليها مش تخافي لو انتي فعلا هنعمل لك تظلم و مش هنخطفك و هنخطف نائب رئيس العوصابة ..

قال صلى الله عليه وسلم : من نفس عن مؤمن كربة من كرب الدنيا نفس الله عنه كربة من كرب يوم القيامة، ومن يسر عن معسر يسر الله عليه في الدنيا والآخرة، ومن ستر مسلما ستره الله في الدنيا والآخرة، والله في عون العبد ما كان العبد في عون أخيه ... رواه مسلم

رابط هذا التعليق

انا شايفة ....انت بتستعجل الامور ياعمرو ...وموش عارفة انت ليه عاوز تقدم على الانتحار ...ارجع ياعمرو ...وبلاش اللى فى دماغك يابنى ..

رابط هذا التعليق

انا شايفة ....انت بتستعجل الامور ياعمرو ...وموش عارفة انت ليه عاوز تقدم على الانتحار ...ارجع ياعمرو ...وبلاش اللى فى دماغك يابنى ..

:blink:

يا فندم احنا كنا جمب الحيط و بنتفرج بس .. اوم اية .. في حد من العوصابة قال اية .. بيقول اني ضارب حبوب شجاعة .. قلت خلاص .. و هي حرة مراكش اللي بيقولي عليها .. و جنت علي نفسها براقش .. و نجرب دور الاجرام شوية B)

الا مين براقش دي ؟؟!! :P

رابط هذا التعليق

بسم الله ماشاء الله

واضح ان الموضوع تماااااااااااااااااااااااااااام اللهم لا حسد

عندنا ضحايا يكفونا مئات السنين ................................. امممممممممممم

طيب الاستاذ عمرو ................. يعني حضرتك كنت مسالم م الاول وقلنا نخليك ف الاخر

بس خليك فاكر ........ انت اللي اصريت ........ وقد اعرز من انذر

يابنااااااااااااااااااااااات

عندنا اجتماع علشان الخطط والتكتيكات

الاخ من بعيد

اللي لسة واقف ورا الكي بورد بعييييييد ومحتمي بالماوس ................... ليك خطة لوحدك

بالنسبة للصراصير ياعنبو .................... فيه عندنا عميل مختفي للعصابة ........... معجب بيها جداً ......وبيحبها اوي ........ هويايات بقي

حياااااااااااااااااااااااااتي فتفوتة الجميلة الأمورة

انتي اجمل حاجة حصلت من يوم فتح التوبيك دة اصلا ...................... نورك غطي اي نور تاني

:roseop:

اللهم إرزقني بفرحة ... تجعلني أسجد لك باكية .

رابط هذا التعليق

رضوتى ....مجهود مشكووووور...تسلمى على هالمجهوووووود...

طمنينى ايه اخر اخبار الضحايا ...انا متابعة ...انضمام فتفوتة ...مبرووووووك علينا فتفوتة يا عصابة ....

واحتمال ناخد توكيل من المافيا ...ونبقى عوصابة انترناشيونال ....او فيليبس ممكن ....

ياريت توافينى بسقوط الضحايا ....

بالنسبة للاخ عمرو اقترح كهربته على كرسى الاعتراف ...اسبقينى على هناك ....واسحبى فى ايديكى الضحية الجديد...

رابط هذا التعليق

لما الدنيا تقسى عليك اوعى تخاف منها وتكش تربس عترس فيها ياولدى هى كده متجش غير وش

دوس فيها وجمد قلبك بس اياك على ضعيف تفش توصل فيها لاعلى مناصب بس اياك فى يوم تغش

رابط هذا التعليق

بسم الله ماشاء الله

واضح ان الموضوع تماااااااااااااااااااااااااااام اللهم لا حسد

عندنا ضحايا يكفونا مئات السنين ................................. امممممممممممم

طيب الاستاذ عمرو ................. يعني حضرتك كنت مسالم م الاول وقلنا نخليك ف الاخر

بس خليك فاكر ........ انت اللي اصريت ........ وقد اعرز من انذر

يابنااااااااااااااااااااااات

عندنا اجتماع علشان الخطط والتكتيكات

الاخ من بعيد

اللي لسة واقف ورا الكي بورد بعييييييد ومحتمي بالماوس ................... ليك خطة لوحدك

بالنسبة للصراصير ياعنبو .................... فيه عندنا عميل مختفي للعصابة ........... معجب بيها جداً ......وبيحبها اوي ........ هويايات بقي

حياااااااااااااااااااااااااتي فتفوتة الجميلة الأمورة

انتي اجمل حاجة حصلت من يوم فتح التوبيك دة اصلا ...................... نورك غطي اي نور تاني

:P

انا فى حاله انتظار ليس الا وياريت يكون فى افعال على ارض الواقع مش تهويش وكلام :rolleyes:

من قال لا اعلم فقد افتى

رابط هذا التعليق

افراد العصابة ...اجمع ...اجتماع طارىء لفحص وتنقيب المنضمين الجدد

رابط هذا التعليق

ايه مين ليه فين

:lol:

عصابة

ضحيا

ايه الكلام ده

هي الحرب قامت من غيري ولا ايه

صحيح القوالب نامت والانصاص نامت برده

الاربع هي اللي قامت

لأ وضحايا وبتاع وهنقطع ونضرب

اما الرجالة تعمل ايه

تقزقز لب ولا تقشر بصل

عموما انا ومن موقعي هذا

بقولكم خدوا بالكم

لحسان

نستخدم معاكم السلاح السري وساعتها ..........

مش هقولكم

تم تعديل بواسطة justme

[(من أجل ذلك كتبنا على بني إسرائيل أنه من قتل نفسا بغير نفس أو فساد في الأرض فكأنما قتل الناس جميعا ومن أحياها فكأنما أحيا الناس جميعا ولقد جاءتهم رسلنا بالبينات ثم إن كثيرا منهم بعد ذلك في الأرض لمسرفون) سورة المائدة (32)

{وَكَذَلِكَ نُوَلِّي بَعْضَ الظَّالِمِينَ بَعْضًا بِمَا كَانُواْ يَكْسِبُونَ} [الأنعام:129]

( وَكَذَلِكَ جَعَلْنَا فِي كُلِّ قَرْيَةٍ أَكَابِرَ مُجْرِمِيهَا لِيَمْكُرُوا فِيهَا وَمَا يَمْكُرُونَ إِلَّا بِأَنفُسِهِمْ وَمَا يَشْعُرُونَ)سورة الأنعام 123

( أفرأيت من اتخذ إلهه هواه وأضله الله على علم وختم على سمعه وقلبه وجعل على بصره غشاوة فمن يهديه من بعد الله أفلا تذكرون (الجاثية 23 )

{ وَلَوْ أَنَّ أَهْلَ الْقُرَى آمَنُواْ وَاتَّقَواْ لَفَتَحْنَا عَلَيْهِم بَرَكَاتٍ مِّنَ السَّمَاءِ وَالأَرْضِ }[ سورة الأعراف ]

رابط هذا التعليق

يا عينى ..عليك ...وقعت فى الفخ ...

ناولينى يا ريا ... الضحية الجديدة ...

والله صعبان علية ...ريا كانت بتقول عليك طيب...

اهوه كانت ايام ...معلهش...بقى ...دخلت برجليك

ناولينى الكازلاك ..يا ضبع الليل...

رابط هذا التعليق

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

هو اينعم انا لسه قايمة من عيا

بس ليه إيدي بتاكلني النهاردة.....عايزة العب ملاكمة....

طب بلاش دي.....عشان وشكم و اكل عيشكم و الحركات دي

عايزة اعض حد.....حد يديني دراااااااااااااااااااااااااعه......(صوت جزيز اسنان....مع تساقط قطرات دماااااااااااااااااااااااااء مطرطشة علي كم الضحية)

مافيش مسااااااكم

خليها إجرام

و كورسي في الكلوب

رابط هذا التعليق

احنا فينا من عض لااااااااااا ده انا لحمي مر

مش بقولكم عصابة بدائية

سنان وكذلك وحركات مراهقين

طيب انا عايز اقولكم ان الناس اللي بتستخدم كذالك وسنج وخنصر وبنصر واللذي منه اخرهم خبطة واحد من الحج عنكب

عارفينه

فينك يا حج سين سين وفين الحاجة زهرة

اشوفكم الصبح بالليل

[(من أجل ذلك كتبنا على بني إسرائيل أنه من قتل نفسا بغير نفس أو فساد في الأرض فكأنما قتل الناس جميعا ومن أحياها فكأنما أحيا الناس جميعا ولقد جاءتهم رسلنا بالبينات ثم إن كثيرا منهم بعد ذلك في الأرض لمسرفون) سورة المائدة (32)

{وَكَذَلِكَ نُوَلِّي بَعْضَ الظَّالِمِينَ بَعْضًا بِمَا كَانُواْ يَكْسِبُونَ} [الأنعام:129]

( وَكَذَلِكَ جَعَلْنَا فِي كُلِّ قَرْيَةٍ أَكَابِرَ مُجْرِمِيهَا لِيَمْكُرُوا فِيهَا وَمَا يَمْكُرُونَ إِلَّا بِأَنفُسِهِمْ وَمَا يَشْعُرُونَ)سورة الأنعام 123

( أفرأيت من اتخذ إلهه هواه وأضله الله على علم وختم على سمعه وقلبه وجعل على بصره غشاوة فمن يهديه من بعد الله أفلا تذكرون (الجاثية 23 )

{ وَلَوْ أَنَّ أَهْلَ الْقُرَى آمَنُواْ وَاتَّقَواْ لَفَتَحْنَا عَلَيْهِم بَرَكَاتٍ مِّنَ السَّمَاءِ وَالأَرْضِ }[ سورة الأعراف ]

رابط هذا التعليق

يا نهار ابيض ....

ايه الدم ده ....دى بحور يابنتى ....

كل ده من العض لوحده ....انا قلت ده العوصابة عاملين ليله لاهل الله ودابحين ولا حاجة ....

ياااااااااااه ...يعينى عليك ياجست يو ....والله يابنى انا قلتلك ....ريا وسكينة موش ساهلين ...وانت اللى استهونت ...طب ده حتى ...

ربنا قال ان كيدهن عظيم ...وموش عارفة ليه كل مذكر سالم ...بيستهيين بنون النسوة ....واخرته بتبقى كده ...وبعدين ايه اللى خرجك من بيتكم يابنى بعد العشا ...ماقولنا غلط ...

موش عاوز تقول حاجة لاهلك يابنى .....خلاص

شيلوا الميتين اللى تحت ...شيل يا حسب الله شيل يا اخويا ,,,

واعتبروا يا اولى الالباب ....

رابط هذا التعليق

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

معلم سلومة الاقرع

و الله لولاش اني بعافية حبتين....و بعض من فوق سرير المرض.....بس برضه محبناش نسيب ولدنا قسط مي....من غير ما نعملوا معاااه الاونسانية

انتي بس اديني يومين...يعني قيمة كده نص ساعة.....و هتلاقيني و لا الفامبير....صبح يعض.....بالليل يعض....ساعة العصاري متخسرش

يا سلام لو الواحد يغير ريقه كده كل يوم الصبح بعصير دم طاااااااازة من الازازة...يا بت يا لماظة

دي تبقي انكتبتلي

صباااااااااااحك دمااااااااء ع الاسفلت يا كاااااااااابيرة

(مش هقدر اركب وراكي عي المركبة الحربية.....لسه الداكتور كاتبلي علاج سفوف....و بيعملي دوار......و شكلي هيبقي نوكتة خالص لو وقعت م ع المركبة....يا شماتة ابلة ظاظا فيا... :sad: )

فوتك بعافية.....(عافية.....احلي كلمة عدت عليا في حياتي....... :rolleyes: عدت و سابتني.....وش عم ايوب بقي لما كان بيقول ربنا اخد مني كل حاجة ....و اداني العافية)

رابط هذا التعليق

يا نهار ابيض ....

ايه الدم ده ....دى بحور يابنتى ....

كل ده من العض لوحده ....انا قلت ده العوصابة عاملين ليله لاهل الله ودابحين ولا حاجة ....

ياااااااااااه ...يعينى عليك ياجست يو ....والله يابنى انا قلتلك ....ريا وسكينة موش ساهلين ...وانت اللى استهونت ...طب ده حتى ...

ربنا قال ان كيدهن عظيم ...وموش عارفة ليه كل مذكر سالم ...بيستهيين بنون النسوة ....واخرته بتبقى كده ...وبعدين ايه اللى خرجك من بيتكم يابنى بعد العشا ...ماقولنا غلط ...

موش عاوز تقول حاجة لاهلك يابنى .....خلاص

شيلوا الميتين اللى تحت ...شيل يا حسب الله شيل يا اخويا ,,,

واعتبروا يا اولى الالباب ....

:sad:

يااما ...انا بجد خفت

تم تعديل بواسطة engtaha
رابط هذا التعليق

دماء مين بس والناس صاحيين

اوعى الطرطشة

الدم ده سعادتك هتلاقيه دم البنية اللي عضت

اصل انا مبسيبش تاري واصل

بصي بس تحت الهدوم

هتلاقي اثار عضات كتير بس هنقول ايه الحماس بقى

والنتيجة اهيه

البت تعبانة في السرير

تحياتي قصدي عضاتي

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• أضف...