اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

عودٌ حميد يا نورا

se_ Elsyed

Recommended Posts

الحمد الله على عودة اختنا نورا من غيبتها الطويلة

وربنا يتمم لك بخير وتتجوزي - علشان نبقى خلصنا من واحده من الأعداء - وعقبال اللي في بالي ..

نورا كتبت

الجواز كمان 5 الي 6 شهور

يالله هايعدوا هوا وتقولي الله يرحم أيام العزوبية واكل الفول والطعمية ...

جميع عشار وقبائل س س بمصر وبلاد المهجر ترسل أجمل التهاني وأحلى الأمنيات لعائلات نورا بالكويت وداركر بأستراليا وعم عبدو بمصر بمناسبة قرب زواج إبنتنا نورا ...

وأحب أسمع أغنية فريد قبل ما يبقى أطرش " نورا نورا يا نورا ... ترالاملم "

الأحـــرار يؤمنون بمن معه الحق ..

و العبيــد يؤمنون بمن معه القوة ..

فلا تعجب من دفاع الأحرار عن الضحية دائماً ..

و دفاع العبيد عن الجلاد دائماً

رابط هذا التعليق

شكرا شكرا ليك يا سس انا والله رغم الانقطاع الطويل ده الا اني كنت بدخل و بقرأ المدخلات كلها بس كنت مشغولة اوي لدرجة اني حتى مش قدرة ادخل اضيف رد على اي حد :o

كنت عيزة اقول اني بجد وقعه في حيرة شديده وغير كده حسيت اني لازم ابعد شوية عن المنتدي معرفش بس تقريبا كل الي هنا ميعرفنيش او يمكن كمان نسيني او يمكن ......... ما علينا اكيد كنت قلتم احنا مصدقنا خلصنا منها اية الي جبها تاني عموما انا موجوده تحت النظر بس اول جزر هاجي علطول :o :o

رابط هذا التعليق

الف مبروك يا نورا :o :o :o

يا رب يتمم لك بخير يا رب و تجيبى لنا كتاكيت صغيرين ينوروا المنتدى هما كمان :o :)

"أَمْ مَنْ يُجِيبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَيَكْشِفُ السُّوءَ وَيَجْعَلُكُمْ خُلَفَاءَ الْأَرْضِ أَإِلَهٌ مَعَ اللَّهِ قَلِيلًا مَا تَذَكَّرُونٌَ"

صدق الله العظيم

-----------------------------------

قال الصمت:

الحقائق الأكيده لا تحتاج إلى البلاغه

الحصان العائد بعد مصرع فارسه

يقول لنا كل شئ

دون أن يقول أى شئ

مريد البرغوثى

رابط هذا التعليق

الرجاء من الاخ س س الإلتزام بالتوبيب الصحيح للمواضيع ..

وموضوعات التهاني والحاجات دي مكانها في باب الخدمة الإجتماعية ...

س س مشرف 3 بيبان

حاضر حاضر ماتذوقش ..

نداء إلى الأخوة المشرفين اللي عندهم صلاحيات النقل والتموين ... إنقلوا الموضوع ده إلى مكانه الصحيح ...حـــول

س س عضو عامل وطالع في الفيلم بشخصيتين

رابط هذا التعليق

الأخت نورا,

حمد الله بسلامة العودة,

و إذا جاءت الملائكة, ذهب الأفوكاتو trch:

أعز الولد ولد الولد

إهداء إلى حفيدى آدم:

رابط هذا التعليق

فينك من زمان يانورا حمد الله على سلامتك

وحشتينا ووحشتنا القطط

وألف مليون مبروك وربنا يتمملك بكل خير

القسوة أن ألقاك غريبا ... في وطن ناء عن وطنك

والأقسى غربة أنفاس ... بين الخلان وفي أهلك

رابط هذا التعليق

:angry: swar:: non:: :angry:

الله يسلمكم الحمد لله على الاقل في حد لسة فاكرني عملين اية

انا الحمد لله كويسة في الشغل اية اخباركم كلكم انا وخده بالي ان الموقع في تطور ممتاز

رابط هذا التعليق

الف الف مبروك يانورا ..

وربنا يتمم بخير .......

ويجعل ايامك كلها سعادة ووئام ...

(وَمَنْ يَقْتُلْ مُؤْمِناً مُتَعَمِّداً فَجَزَاؤُهُ جَهَنَّمُ خَالِداً فِيهَا وَغَضِبَ اللَّهُ عَلَيْهِ وَلَعَنَهُ وَأَعَدَّ لَهُ عَذَاباً عَظِيماً)

[النساء : 93]

رابط هذا التعليق

ألف ألف مبروك يا نورا .... و ربنا يتمم بخير ...

رحم الله الأفاكاتو وإخناتون وإسكنهم فسيح جناته

__

وجوه في العاصفة - هل تحب عملك - كيف تعمل الأشياء - أزمة الحد الأدني

رابط هذا التعليق

الله يخليكم كلم انا الحمد لله اديني بجهز الايام دي لو في حد يقدر يفكرني بحجات مهم او وحتى ينبهني لحجات اعمل حسابي اجبها يبقى يقولي اصلي اول مرة اتجوز ha) ups: ha)

هديكم حتت شعر اخير كتبته انما اية نمد من الي قلبكم يحبة :) mfb:

رابط هذا التعليق

أهم حاجة تشتري للعريس البيجاما الحمرا اللي بيستقيل بيها الضيوف ... إي نعم ماشوفتش ولا عريس لبسها قبل كده لكن هانعمل أيه عادات وتقاليد متوارثة ..

لدرجة إني لحد دلوقت بأقول لزوجتي " يعني لو كنتي إديتيني ثمن البيجاما بتاعت الإعدام دي في أيدي وروحنا كلنا بيهم وجبة كنتاكي 3 قطع مع السلطات مش كان أحسن ماهي مرمية في الدولاب لحد ما العته هاتأكلها ؟ "

يالله بقى ماعدش ينفع الكلام دلوقت ...

وماتنسيش تخبي قطة من بتوعك في أي شنطة بحيث تدبحيهاله أول يوم عشان يخاف منك ويقول إن نورا دي شرانية ويمشي بعدها جنب الحيط ..

كمان ماتنسيش حبال الغسيل والمشابك والسواطير والأكياس البلاستيك ( عشان اللحمة والفراخ مش حاجة تانية )

وكفاية بقى احسن دموع الفرح هاتفرفر من عيني

رابط هذا التعليق

ha) wst:: متخفش انا بدأت اتمرن علشان اكسر الدنيا مش بس ادبح القط fsh:: fsh::

بس على فكرة انا مشيت القطط خلاص من زمان ;) mf(

;) ;) بس اشمعنا صحيح بجامة الإعدام دي :)

هو في عادات غريبة منها حلت الوفاق اعتقد ده اسمها اية حكايتها وتحتوي على اية بالضبط f((: f((:

الحاجة التنية انا لسة مجبتش العفش mfb: ups: ودي مشكلة مديقاني اوي mc:

بس اهو جبت الكهربا كلها فاضل التلاجة والبتجاز والعريس موجود cl: :P ;)

بس ايه رايكم في الي انا فية ha) cl:

رابط هذا التعليق

بس اشمعنا صحيح بجامة الإعدام دي

زي مانتي قولتي هي عادات باليه مش أكتر ... يعني فيها أيه لو كانت جلابيه او ترينج مثلاً ؟.. أيه خلاص العريس هايقول مش هاتجوز ؟

هو في عادات غريبة منها حلت الوفاق اعتقد ده اسمها اية حكايتها وتحتوي على اية بالضبط

يعني عايزة عريس وعروسة يروحوا بيتهم بعد الفرح ما يخلص وتروح العروسة لابسه الحتة الكستور ورابطه دماغها بالمنديل وتدخل تطبخ له لقمه يتعشى بيها ؟ اما حاجة غريبة

عقبال عندك حلة الوفاق دي اللي بتجزها مامة العروسة وتحتوي على ما لذ وطاب من المأكولات الشهية والمشمر والمحمر اللي يكفيهم يومين تلاتة وطبعاً أولاً عشان يتعشوا يا كبد أمهم لأنهم بيكونوا طالع عينهم في الفرح من مخمطة وسلام على اللي رايح واللي جاي ..

واما ليه سموها حلة الوفاق : ده علشان العريس لو ماعجبوش الأكل يقوم باعت العروسة بفستان الفرح لبيت أهلها وهي لابسه الحلة لأن ماحصلش وفاق بينهم ... فخلي بالك الله يكرمك إن شالله تشتريلوا كنتكاي 3 قطع مع سلطات وتحطيهم في الحلة واكنكم إنتوا اللي طبخنها ..

الحاجة التنية انا لسة مجبتش العفش ودي مشكلة مديقاني اوي

تعرفي يا نورا طالما الفلوس متوافره ومش هاتشتروا حاجة بالتقسيط clp:: clp:: ممكن بعون الله تجيبوا كل العفش في يوم واحد - أنا عن نفسي عملت كده - كانت أجازتي لمدة شهر واحد فقط ونزلت دمياط بالعربية أنا وزوجتي اللي كانت خطيبتي في هذا الوقت ووالدها واخويا الكبير ومعايا واحد نجار موبيليا أثق فيه وهناك مئات المحلات المشهورة وذات الجودة العالية والأذواق اللي تجنن .. وقعدنا من 9 الصبح لحد بعد العشا وإشتري وأدفع يا جدع وإشترينا كل حاجة وعربية العفش حصلتنا على القاهرة .. وسلامو عليكم وخلص الفيلم ..

بس بصراحة كانت رحلة ممتعة وهاتشوفي اللي عمرك ماشوفتيه وماتنسوش لو روحتوا تأكلوا سي فود من هناك وإلا ماحدش هايرضى يبيعلكم fsh::

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • أضف...