اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

حد هنا شغال فى سيمنس

engmido

Recommended Posts

ارجو من الاخوة العاملين فى

siemens/abb/ areva

التواصل معنا

﴿ قال رسول الله صلى الله عليه وسلم
كلمتان خفيفتان على اللسان ثقيلتان فى الميزان حبيبتان الى الرحمن

رابط هذا التعليق

• بعد 3 شهور...

للرفع

حد عايز ينفعنا

﴿ قال رسول الله صلى الله عليه وسلم
كلمتان خفيفتان على اللسان ثقيلتان فى الميزان حبيبتان الى الرحمن

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 2
      انا اسف انى فتحت موضوع جديد فى حين ان الناس مش مقصره فى المواضيع السابقه بس لان معظم المشاركات قديمه انا عايز اخد رايكم فى موضوع الهجره عموما علما بانى مقبل ع الزواج وعايز اعرف كام نقطه: ازاى حياه الانسان بتتاثر بعد الهجره؟ صحيح ان المهاجرين دول بيناموا بقا فى الحدائق ويشتغلوا فى غسيل الصحون بس؟ ايه فرصتى فى القبول؟وبتعتمد على ايه بشكل اساسى؟ السؤال الاهم: ابدأ منين؟
    • 6
      السلام عليكم لو سمحتوا يا اخوانا حد شغال فى شركة الزامل للصيانة والتشغيل الى موجودة فى الخبر والدمام يرد عليا جيلى فرصة عمل فى الشركة دى وعاوز اعرف هى الشركة دى كويسة ولا ايه؟؟؟ ياريت حد يرد عليا
    • 0
      محتاج عربية فى مصر بالتقسيط بس انا شغال فى قطر مش عارف نظام التقسيط فى مصر للازم نحويل راتبفى مصر ولا اعمل اية برجاء تحديد اىالطرقاحسن و اسهل للحصول على سيارة بالتقسيط و اية الضمانات المطلوبة و لكم منى لفة بالسيارة لما انزل :closedeyes:
    • 0
      ارجو توضيح ماهو المرتب الذى يتقضاه محاسب فى سنترال تباع لوزارة االاتصالات و المطار ؟؟؟؟؟؟ ضرورى جدا اذا سمحتم واذا سمحتم بيان الميزات اللى بياخدها فى شغله ارجو التوضيح ضرورى
    • 9
      عاطف بية هل هو دكتور إدارة وخبير اقتصاد بالفعل ؟؟ جميع المؤشرات الأساسية والفرعية وحسابات المنطق والعقل حتى العاطفة تنفى هذة المعلومة هل هو تاجر خبيث ؟؟ ربما الرجل بعد ان باع شركات قطاع الأعمال بمنطق حكومة الأغنياء وليذهب للجحيم الفقراء حتى لو كانوا الأغلبية وساكتفى بمثال بسيط فى عملية الخصخصة الرجل باع اسهم شركة المحمول بمبلغ 10 جنيهات للسهم لرجل الأعمال ساويروس فى نفس الوقت الذى باع فية اسهم شركة مطاحن الإسكندرية بمبلغ 80 جنية للسهم للمستثمرين الصغار  من ابناء الشعب الكادح وطبعا
  • أضف...