اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      لم تكن نجومية عمرو دياب التى استطاع أن يحافظ عليها كل هذه السنين وليدة الصدفة أو جاءت على طبق من ذهب فقدعرض المقال كاملاً
    • 6
      أنا عارف إن الحِمل تقيل .. والتركة ثقيلة .... وبجد إنت مستلمها تحت الصفر ربنا ينصرك .. وكلنا ثقة فيك يا عصام بيه
    • 74
      أنا العيد بالنسبة لي جه خلاص .. وده ببساطة لأننا أول أمبارح نزلنا الميمو بتاعت اجازة العيد الله اكبر الله اكبر .. حصوه في عين اللي ما يصلي عالنبي وخمس وخميسه خدنا حته بسبعه ... يعني خمسة واتنين سبعة ... وجمعتين يبقى تسعه أيام أدازه ... وهاننام نووووووووووووووووم ما نامهوش أهل الكهف ويا سلام مع الجووو العبقري بتاع اليومين دول ... يبقى الواحد يصحى العصر يضرب طبق الفته المتين .. ويقزقز فخدة الخروف .. ويروح نايم تاني عشان يلحق يصحى تاني يوم العصر وهكذا دوا ليك ... دوا ليك ... كل سنة وك
    • 0
      مصنع لإنتاج الخيوط الجراحية من أمعاء الدواجن بالبساتين! أمعاء الدواجن التي تم ضبطها داخل المصنع. كتب ـ محمد صلاح: ألقت الإدارة العامة لمباحث القاهرة القبض علي صاحب مصنع يقوم بتجميع أمعاء الدواجن لتصنيعها خيوطا جراحية وتوريدها للمستشفيات!! تمت مداهمة المصنع بمنطقة البساتين والعثور علي 7 أطنان من الأمعاء المجمدة والمملحة وثلاجات وبانيو و35 برمي
    • 2
      أحرص دائماً كلما أتيحت لي الفُرصة أن أقتني أعداد جريدة الدستور حتى لو كانت أعداد قديمة .. ونجحت في الحصول على أول عدد يومي يصدُر من الجريدة بتاريخ 31/3/2007م وصُعقت عندما قرات مقالاً في صفحة الفن للمُخرج " محمد خان " يتحدث فيه عن النبيذ وحلاوة النبيذ ومذاق النبيذ وطقوس شُرب النبيذ وعلى ما يبدو كانت أول مقالاته في جريدة الدستور .. وبدأها بخطاب تهديد مُبطن عن كيف انه تحول من الكتابة في جريدة مش عارف إيه .. وأيه وأيه اللي كان بيكتب فيهم بصفة مستمرة .. لأنهم في بعض الأحيان رفضوا نشر مقالات له بع
  • أضف...