اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

أين وايت هارت ؟؟

achnaton

Recommended Posts

[ =tahoma]<span style='font-family:Traditional Arabic'>منذ فترة غير قصيره أفتقد مداخلات الأخ الفاضل وايت هارت .. ياترى فيه حد عارف هو فى أجازة .. او إعتزل .. "" ؟؟؟ وشكرا [/size]</span>

تم تعديل بواسطة achnaton

كلمات حق وصيحة فى واد .. إن ذهبت اليوم مع الريح ، فقد تذهب غدا بالأوتاد ..

ليس كل من مسك المزمار زمار .. وليس كل من يستمع لتصريحات الحكومة الوردية ..حمار

ويا خسارة يامصر .. بأحبك حب يعصر القلب عصر

رابط هذا التعليق

بالفعل

الاستاذ وايتهارت مختفي من مدة

لعل المانع خير ;) ;)

مٌر الكلام

زي الحسام

يقطع مكان ما يمر

اما المديح سهل ومريح

يخدع صحيح ويغٌر

والكلمة دين

من غير إيدين

بس الوفا

ع الحر

رابط هذا التعليق

أنا كل يوم بشوفه واقف في لوبي المنتدى اقوله اتفضل ميردشي عليا وعامل طناش

يأتي في آخر الزمان قوم حدثاء الأسنان سفهاء الأحلام يقولون من خير قول البرية يمرقون من الإسلام كما يمرق السهم من الرمية لا يجاوز إيمانهم حناجرهم فأينما لقيتموهم فاقتلوهم فإن في قتلهم أجرا لمن قتلهم يوم القيامة

رابط هذا التعليق

انا كمان بشوف اسمه كل يوم بين المتواجدين... و بما أنه مش من عادته أنه يفضل ساكت... يعني.. أغنية... صورة... موضوع يهيج بيه الشعب...أنما و لا حس و لا خبر...

أعتقد أنه في :-

1- حالة عقاب ( يعني الحكومة عملت عليه حجر ) gjy::

2- حالة أعتراض ( يعني حكومة من نوع تاني مش عاجباه ) :lol:

3_ حالة قرف ( و دي الحكومة الحالية معيشانا فيها كلنا ) pps:

4- حالة كمون أو شطة ( زي بتاعت أخونا براود مسلم كده ) mc(:

5- تعدد البطحات فوق رأسه.. fsh::

أييييييييييييييه بقي يا عمنا.... أيه رأيك... تختار ايه فيهم... ماهو انت لازم ترد عالخلق دي.. و بعدين أهي أتشكلت حكومة علمانية ديموقراطية في المنفي.. و عمنا Egypt 5 مرشحك لوزارة الموشحات فيها...يعني جاتلك متقشرة و من غير كتكوت... ما تيجي بقي...

كل اللي حيلتي زمزمية أمل... و إزاي تكفيني لباب القبر

"صلاح جاهين"

رابط هذا التعليق

بصراحة انا معرفشي ان الامور بقت صعبة كدا الله يكون في العون

يأتي في آخر الزمان قوم حدثاء الأسنان سفهاء الأحلام يقولون من خير قول البرية يمرقون من الإسلام كما يمرق السهم من الرمية لا يجاوز إيمانهم حناجرهم فأينما لقيتموهم فاقتلوهم فإن في قتلهم أجرا لمن قتلهم يوم القيامة

رابط هذا التعليق

أشكركم كثيرا يا أعزائي ... لقد تأثرت كثيرا بشعوركم الطيب هذا، و أخشى اننى لا أستحق هذا التوبيك فأنا موجود فعلا ...

ربما العزيز Scorpion قد أقترب كثيرا بما أشعر به:

2- حالة أعتراض ( يعني حكومة من نوع تاني مش عاجباه )

5- تعدد البطحات فوق رأسه..

علاوة على طول و غرابة احدى فصول العام ... فصل خريف تتساقط فيه أوراق شجرة مثمرة واحدة تلو الأخرى ... لكم تأثرت بفقد تلك الأوراق فقد كانت زينة هذه الشجرة ...

أنى أفتقد تلك الأوراق ... و أتمنى أن ينجلي هذا الفصل سريعا و يريحنا من زوابعه و ريحه التى تسبب فقد تلك الأوراق .....

على اننى أعتقد أن أفضل ما يمكن عمله فى مثل هذه الفصول هو ما ذكره العزيز الأفوكاتو:

الصمت أحيانا يكون أبلغ من الكلام

أشكركم جميعا ثانية...

... أن واحدة من آساليب النُظم الديكتاتورية هى :

وهى بكل أسف كانت ومازالت مٌنتشرة ومُستخدمة في بلدنا الحبيب وعلى كافة المستويات بلا إستثناء !

رابط هذا التعليق

يا جدعان ده انا مكشوف عني الحجاب و ماحدش عارف قيمتي.... حشيش ما تيجي تشاركني في مكتب عصري لفتح المندل... و تحضير احجبة الكترونية... هنكسب دهب...

اما انت يا عم وايت فحمدلله عالسلامة.... و موضوع الخريف و ورق الشجر ده في ايدينا... ما هي فصول بتتعاقب... و ورق بيطلع و ورق بيدبل و ورق بيقع.... و كل ورقة او ثمرة مننا حييجي دورها.... المهم اننا نكون ثمرة سليمة نفيد اللي حوالينا و نهديه بسمة او صحة... مش دود...

يالا ... المهم انك رجعت... عقبال الباقي.... ورينا همتك بقي ... بس خد بالك من دماغك.... gjy::

"صلاح جاهين"

رابط هذا التعليق

رغم اختلافى فى بعض الاراء والافكار الا انى افتقدت كتابات

واايت هارت عموما مرحبا بالعودة

" إملأ عيناك بوجه من تحب فسوف تفتقده كثيراً فى يومٍ ما"

رابط هذا التعليق

هو كدا ويت هارت عاوز عزومه علشان يدخل المنتدى

وشوية مهرجانات واستقبلات لزوم التشريفه

رابط هذا التعليق

moody00x كتب:

رغم اختلافى فى بعض الاراء والافكار الا انى افتقدت كتابات

واايت هارت عموما مرحبا بالعودة

أشكرك يا عزيزي .... و أدام الله الأحترام و المودة فيما بيننا.

Mohammad Abouzied كتب:

أنا كل يوم بشوفه واقف في لوبي المنتدى اقوله اتفضل ميردشي عليا وعامل طناش

هو كدا ويت هارت عاوز عزومه علشان يدخل المنتدى

وشوية مهرجانات واستقبلات لزوم التشريفه

أشكرك يا عزيزي على هذه المهرجنات والأستقبلات ... و الذى أكرر اننى لا أستحقها، خاصة و اننى لم أتغيب أساسا.

و لكنى أنتهز الفرصة لأعبر عن مدى امتناني بسؤال أنشط عضو فى اليوم و الأسبوع و الشهر و صاحب موضوع اليوم و الأسبوع و الشهر فى منتدانا، بسؤالة عني.

وهى بكل أسف كانت ومازالت مٌنتشرة ومُستخدمة في بلدنا الحبيب وعلى كافة المستويات بلا إستثناء !

رابط هذا التعليق

أشكرك يا عزيزي على هذه المهرجنات والأستقبلات ... و الذى أكرر اننى لا أستحقها، خاصة و اننى لم أتغيب أساسا.

و لكنى أنتهز الفرصة لأعبر عن مدى امتناني بسؤال أنشط  عضو فى اليوم و الأسبوع و الشهر و صاحب موضوع  اليوم و الأسبوع و الشهر  فى منتدانا، بسؤالة عني.

على طول بدأنا القر اهو ياسيدي دخلين الاجازة ومفيش انترنت

مرحب ياراجل سايب اخوانك لوحدهم بدون العاب كومبيوترية ليه

ولا ناوي تلعب لمنتدى تاني هيديك امتيازات اكتر :D

رابط هذا التعليق

Mohammad Abouzied كتب:

على طول بدأنا القر اهو ياسيدي دخلين الاجازة ومفيش انترنت

لا يا عزيزى لا قر و لا دياوله... طب دانا حتى ما رضيتش أضيف كلمة اليوم و كل يوم .. الأسبوع و كل أسبوع .... الشهر و كل شهر ... أحسن تحسبني بأحسدك و اللا حاجة لا سمح الله!!! :rolleyes:

مرحب ياراجل سايب اخوانك لوحدهم بدون العاب كومبيوترية ليه

لست كفئا فى أختيار الألعاب الكمبيوترية ...

من الأفضل أن أترك هذا المجال لمن هو أفضل مني ...

علاوة على انني أميل أكثر الى جميع أنواع الفنون عن الألعاب التى لا تستهويني الا نادرا...

ولا ناوي تلعب لمنتدى تاني هيديك امتيازات اكتر  :D

اية دة هو منتدانا بيدي امتيازات لأعضائة؟!

تصدق ان ما حدش قال لى...المفروض اننا هنا علشان ندي مش ناخد يا عزيزى، دة غير ان انا وفي و مخلص جدا و مش ممكن يهون عليا العيش و الملح و الصحبة الجميلة دي هنا ...

و بعدين بيني و بينك لو فيه منتدى لأرامكو مثلا، مش تفتكر كنت هأحصل فيه على نفس الأمتيازات الموجودة فى قائمة العزيز "سكوربيون" خاصة الأمتياز ال5 ؟ يبقى مش نخلينا فى بلدنا أحسن و بين أصحابنا و حبايبنا؟ :rolleyes: :)

رابط هذا التعليق

Scorpion كتب:

أهي أتشكلت حكومة علمانية ديموقراطية في المنفي.. و عمنا Egypt 5 مرشحك لوزارة الموشحات فيها...يعني جاتلك متقشرة و من غير كتكوت...

يا فرحة ما تمت!:rolleyes:

يظهر مكتوب على الوزارة دي تتكون فى المنفى و الأهم تفضل فى المنفى يا عزيزي!!

رابط هذا التعليق

انا كمان انضم بشده وبحماس فظيع لقائمة المنادين بعودة وايت هارت

والحقيقه زى باقى الناس انا لاحظت انه معتكف بس قلت يمكن فتره وتعدى بس شكله عاوز يطولها .. ويا ريت يا ريت يعدل عن قراره بالكمون و الشطه .. طيب ايه رايك فى طبق فته بمناسبة العيد؟ :blink:

"أَمْ مَنْ يُجِيبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَيَكْشِفُ السُّوءَ وَيَجْعَلُكُمْ خُلَفَاءَ الْأَرْضِ أَإِلَهٌ مَعَ اللَّهِ قَلِيلًا مَا تَذَكَّرُونٌَ"

صدق الله العظيم

-----------------------------------

قال الصمت:

الحقائق الأكيده لا تحتاج إلى البلاغه

الحصان العائد بعد مصرع فارسه

يقول لنا كل شئ

دون أن يقول أى شئ

مريد البرغوثى

رابط هذا التعليق

مساء الفل يا فيروز....جو شرم لسه مشعشع في النافوخ... ماهو رجع.. و الشطة و الكمون حطهم علي أغنية الفانتوم و الا الميراج اللي في باب الأناشيد...

علي فكرة يا وايت... ردك حتي لو ماكتبتهوش وصلني و فهمته...

"صلاح جاهين"

رابط هذا التعليق

فعلا يا سكوب

عامله زى اللى مخبوط على نافوخه ومش قادر يستعيد الوعى

بس ان شاء الله فتره و تعدى

والمهم ان وايت هارت رجع الحمد لله ومفيش كمون ..

ايه بقى السيم اللى شغال بينكم وبين بعض ده !! :blink:

"أَمْ مَنْ يُجِيبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَيَكْشِفُ السُّوءَ وَيَجْعَلُكُمْ خُلَفَاءَ الْأَرْضِ أَإِلَهٌ مَعَ اللَّهِ قَلِيلًا مَا تَذَكَّرُونٌَ"

صدق الله العظيم

قال الصمت:

يقول لنا كل شئ

دون أن يقول أى شئ

مريد البرغوثى

رابط هذا التعليق

مافيش و لاسيم و لاجيم يا فيروز... لو قريتي موضوع برامج المجموعات حتفهمي الرسالة... :blink:

تم تعديل بواسطة Scorpion

"صلاح جاهين"

رابط هذا التعليق

طيب ممكن يا سكوبى تقول لى الموضوع ده فى اى باب؟ او مين اللى كتبه؟

صدق الله العظيم

قال الصمت:

يقول لنا كل شئ

دون أن يقول أى شئ

مريد البرغوثى

رابط هذا التعليق

زائر
هذا الموضوع مغلق.
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 5
      بركاتك ياسيدي وايت هارت أهل الخطوة قليل وأنت منهم ياسيدنا شمسك لا تغيب ووجودك لا ينقطع في صمت تام ولا حرف ولا كلمة ولا نفس لابس طاقية الخفة  ما هو السر يا مولانا خلينا بس نحط ايدنا على النبض نختبر مجرى النفس شغال في الفهرسة ولا الففرسة   اظهر وبان عليك الأمان منتظرينك تطلع من السرداب
    • 8
      الرباط الخاص بي الابيض يرد على الاسودوكله في الاخر بلوك هل هذه شرارة البدأ للحرب الاهلية التي نتخوف منها جميعا في ظل انعدام وجود الدولة في الشارع وفي المؤسسات الموقف يزداد سوء ولا يستخف احد بهذه البدايات لانها ليست وليدة اللحظة مشكلة البلوك بلاك انهم غير معروفين للامن بشكل حصري وليست لهم ملفات في امن الدولة سابقا وهم مجموعات صغيرة ليس بينها رابط وليس لها قيادة محددة مثل الاخوان مثلا وكل مجموعة تفعل ما يحلو لها بدون تنسيق مع الجماعات الاخري اذا انتظر الوضع هذا كثيرا فهذا ينبأ بمزيد من ال
    • 4
      أنا ملاحظ يا وايت إنك شاطر جدااا في التعامل مع الكومبيوتر والانترنت ..وعايز منك خدمة بعد إذنك ..يا ريت تقول لي على مواقع لتعليم الانجليزية ..تكون مخصصة للدارسين العرب بالتحديد..وأسلوبها سهل وسلس..ولك الشكر مقدماً
    • 1
      رد على سؤال من هوايت هارت. نسمع كثيرا عن البصمات و الدور الهام التى تلعبه فى كثير من الأحيان فى كشف الجرائم، او استخدامها كدليل دامغ للإدانة ... فما هى شروط الإعتماد عليها كدليل؟ و ما هى الثغرات التى يستطيع بعض المحامين استغلالها لرفضها كأحد أدلة الإدانة؟ و ما هى نسبة دقتها، و هل هناك نسبة خطأ واردة؟ سؤال أخر ... النوع الأخر من "البصمة" الذى يحضرنى الأن .. هى "البصمة الوراثية" - فكما تابعنا جميعا القضية الشهيرة الخاصة بالفنان "احمد الفيشاوى" و "هند الحنّاوى"، و سابقة الأخذ أخيرا بتحليل الـ
    • 8
      وايت هارت رجع بالسلامة إختلفنا كثيرآ....تناقشنا كثيرآ....بيننا تباعد بين ألأفكار وألآراء.... ولكن بيننا كل ألأحترام.....عندما غاب أحسست بفقدان صديق قريب... وعندما عاد شعرت بفرحة حقيقية ... وايت هارت أيها الصديق مرحبآ بعودتك من جديد تحياتى rs:
  • أضف...