اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• Guest بسيوني
      9
      انا حبيت اعمل الموضوع ده علشان اتعرف على المصريين في المانيا وفي الشرق تحديدا. انا معنديش معلومات للدكاترة والصيادلة والكلام ده بس لو عندك سؤال عن حاجة تانية، إسأل يمكن اعرف اجاوبك. انا اسمي بسيوني. طبعا ده اللقب، بس بحبه 🙂   من المواضيع اللي بتناقش دائماً موضوع المصريين في الغربة وهل هم بيساعدوا بعض ولا لا. انا هتكلم عن نفسي. انا بحاول اساعد اي حد بس لما بحس ان الشخص ده بيستغلني طبعا بابعد عنه او انه بيحاول يعرفني علشان مصلحة. الامور دي بتبقي باينة من الأول. ايه أراءكم في الموضوع ده في الب
    • 16
      السلام عليكم جميعا طرأت علي ذهني هذه الفكرة منذ قليل و نرجو مساعدة المشرفين لتنفيذها الفكرة عبارة عن عمل مكتبة لايميلات راغبي التواصل من المهاجرين الي كندا و المقبلين علي الهجرة وذلك لانشاء علاقات بين المصريين المهاجرين ولمساعدة المقبلين علي الهجرة لاي استفسارات بحيث ان من يريد التواصل و الدخول الي المجتمع "community" المصري-الكندي يضيف ايميله في هذا الباب و بالتالي يضيفه الاخرين علي المسينجر. ياريت لو الاقي مسانده من المشرفين لهذه الفكرة و السماح باضافة الايميلات في هذا الباب حتي اكون من
    • 1
      أعجبني المنتدى فسجلت اسمي فيه، وأود معرفة مؤسسيه ونبذة عن المنتدى ولسيادتكم جزيل الشكر ووافر الإمتنان مهندس/ صبري النجار مدير الخدمات الهندسية شركة الخرافي ناشيونال
    • 87
      hg):: اية رأيكم ممكن اوى هنا نسأل او نبحث عن زملاء الدراسة او العمل او حتى جيران ممكن نتلاقى هنا ونتذكر بعضنا فكثير منا اخذته الغربه من جيرانه ومن زملائه وتفرقنا ولا ندرى اين ذهب كل واحد منا . انا واحدة من الناس سافرت ولما رجعت مصر وجدت اعز زميله لى تركت منزلها ولا ادرى اين ذهبت وحتى بتها اصبح مكانه عمارة اخرى وبحثت على اسمها عن طريق دليل التليفون وجدت تليفون باسمها فى مصر الجديدة ولكن لايعمل ممكن نذكر اسم المدرسة او الكليه او الحى ... بس ياخسارة انا كنت فى مصر حتى الثانوية واكملت الكلية
    • 24
      بسم الله الرحمن الرحيم ازيكوا كوووولكوا ؟ أرجوا أن أكون ضيفا خفيفا عليكم . ويسعدني الانضمام لمنتداكم الراقي الجميل :? الاميرامير
  • أضف...