اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تعارف

المهندس2004

Recommended Posts

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

اخوكم عضو جديد زميل الاخ العزيز محمد ابو زيد في الشركه وقد عرفني علي الموقع واتشرف بالانتساب للموقع والتعرف عليكم

رابط هذا التعليق

مرحب مرحب

نورت المنتدى :unsure:

مرحب بكل زملاء الاستاذ محمد ومن يعملون معه

معاك لايت هاوس من امام باب الاجتماعيات سأعطيك المجال حالا للتحدث عن نفسك :angry:

ياتري ايه علاقتك بالعمل ؟؟

ياتري ايه علاقتك بالكمبيوتر ؟؟

واسيبك تكمل اجابات على اي حاجة تخص العمل بمنتهي الحرية :huh:

اوعي تزعل

معلش

اصل اختك غاوية ايموشنز واحب ادور عليها

جت فيك انت بقى المرة دي ksh::

اهلا وسهلا :angry: htr::

مٌر الكلام

زي الحسام

يقطع مكان ما يمر

اما المديح سهل ومريح

يخدع صحيح ويغٌر

والكلمة دين

من غير إيدين

بس الوفا

ع الحر

رابط هذا التعليق

اخوكم عضو جديد زميل الاخ العزيز محمد ابو زيد في الشركه وقد عرفني علي الموقع واتشرف بالانتساب للموقع والتعرف عليكم

ياالف مرحب... ياشلة مراحب بالحاج محمد وكل اللي يجي من رحتة. اخوك عرباوي مهاجر لبلاد الفرنجة لاكتر من عشرين سنة ومع ذلك مابفهم افرنجي ولكني عاشق لكل اللهجات العربية..من شان هيك سموني عرباوي

رابط هذا التعليق

يامرحبا

ياباشمهندس وكل زملاء أخونا الفاضل محمد أبو زيد

بس اوعى تكون زملكاوى

مصر أكبر من نظام الحكم الفردى الديكتاتورى الإستبدادى

الذى فرضه علينا عسكر حركة يوليو فى الخمسينات

وصار نظاما لحكم مصر

برنامج الرئيس الإنتخابى لإسكان فقراء الشباب ..

سرقه مسؤولون وزارة الإسكان مع المقاولين ..!

رابط هذا التعليق

الباشمهندس مهندس 2004 .....

نورت المحاورات .....

الأخ محمد أبو زيد ... ضربت مثل هايل للأخوة الأعضاء للترويج للمنتدي .... أقترح خصم 50% من قيمة إشتراكه للعام الجديد ... :blink:

رحم الله الأفاكاتو وإخناتون وإسكنهم فسيح جناته

__

وجوه في العاصفة - هل تحب عملك - كيف تعمل الأشياء - أزمة الحد الأدني

رابط هذا التعليق

يا عزيزي لانس المنتدى معروف عندنا في الشركة كلها داخل المجتمع المصري في جميع ارجاء المملكة ولكن ظروف اغلب المصريين هنا في الشركة لا تعطي لهم فرصة كبيرة للمشاركة نظرا لحمل العمل الجبار الذي يكلفون به خاصة هنا في المنطقة الشرقية

ومنهم الي عاوز يشترك في المنتدى على اساس اني مزعلشي منه اذا اختلف معايا وبدأ يهاجمني

وعلشان كدا انا منعتهم من المشاركة الا الي متفق معايا بس ويكون زملكاوي اصيل

وبصراحة انا بعمل على زملكة المنتدى وانشاء الله ها يحصل :blink:

يأتي في آخر الزمان قوم حدثاء الأسنان سفهاء الأحلام يقولون من خير قول البرية يمرقون من الإسلام كما يمرق السهم من الرمية لا يجاوز إيمانهم حناجرهم فأينما لقيتموهم فاقتلوهم فإن في قتلهم أجرا لمن قتلهم يوم القيامة

رابط هذا التعليق

وبصراحة انا بعمل على زملكة المنتدى وانشاء الله ها يحصل  :blink:

أقترح زيادة قيمة إشتراك الأخ محمد أبو زيد إلي 1500 %

me0: me0: me0: me0:

رحم الله الأفاكاتو وإخناتون وإسكنهم فسيح جناته

__

وجوه في العاصفة - هل تحب عملك - كيف تعمل الأشياء - أزمة الحد الأدني

رابط هذا التعليق

يا أهلا بالباشمهندس وحبايب الأستاذ محمد كلهم

وبصراحة انا بعمل على زملكة المنتدى وانشاء الله ها يحصل

على جثتي ياكابتن ... إسمها محاورات المصريين ... يعني ياتكون أهلاوي يابلاش

وبعدين بيقولولك حيتباع في المزاد وحيقلبوه موقف سيارات إيه رأيك تشجع أسوان

:D bxg:: bxg:: ksh:: :huh:

:angry: :lol: ngh: ngh: :D :D

القسوة أن ألقاك غريبا ... في وطن ناء عن وطنك

والأقسى غربة أنفاس ... بين الخلان وفي أهلك

رابط هذا التعليق

متشكر جدا لكل الاخوة اللي رحبوا بي وانا بكل صراحة مبسوط من روح الزماله والاخوة اللي في المنتدي وكمان عرض الموضوعات ذات الهدف وانشاء الله يكون فيه مشاركات وأراء مفيده

أما بالنسبة للاختlighthouse انتي عايزه تعرفي ايه بالضبط

انا مهندس كهرباء قوي وبا أعمل في مجال التدريب في معهد الكهرباء في السعودية وعلاقتي بالكومبيوتر معقوله يعني اعرف بعض الشيء عن السوفت وير وكذلك عن الهارد وير يعني انا تحت امرك في اي استشاره وشكرا

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• Guest بسيوني
      9
      انا حبيت اعمل الموضوع ده علشان اتعرف على المصريين في المانيا وفي الشرق تحديدا. انا معنديش معلومات للدكاترة والصيادلة والكلام ده بس لو عندك سؤال عن حاجة تانية، إسأل يمكن اعرف اجاوبك. انا اسمي بسيوني. طبعا ده اللقب، بس بحبه 🙂   من المواضيع اللي بتناقش دائماً موضوع المصريين في الغربة وهل هم بيساعدوا بعض ولا لا. انا هتكلم عن نفسي. انا بحاول اساعد اي حد بس لما بحس ان الشخص ده بيستغلني طبعا بابعد عنه او انه بيحاول يعرفني علشان مصلحة. الامور دي بتبقي باينة من الأول. ايه أراءكم في الموضوع ده في الب
    • 16
      السلام عليكم جميعا طرأت علي ذهني هذه الفكرة منذ قليل و نرجو مساعدة المشرفين لتنفيذها الفكرة عبارة عن عمل مكتبة لايميلات راغبي التواصل من المهاجرين الي كندا و المقبلين علي الهجرة وذلك لانشاء علاقات بين المصريين المهاجرين ولمساعدة المقبلين علي الهجرة لاي استفسارات بحيث ان من يريد التواصل و الدخول الي المجتمع "community" المصري-الكندي يضيف ايميله في هذا الباب و بالتالي يضيفه الاخرين علي المسينجر. ياريت لو الاقي مسانده من المشرفين لهذه الفكرة و السماح باضافة الايميلات في هذا الباب حتي اكون من
    • 1
      أعجبني المنتدى فسجلت اسمي فيه، وأود معرفة مؤسسيه ونبذة عن المنتدى ولسيادتكم جزيل الشكر ووافر الإمتنان مهندس/ صبري النجار مدير الخدمات الهندسية شركة الخرافي ناشيونال
    • 87
      hg):: اية رأيكم ممكن اوى هنا نسأل او نبحث عن زملاء الدراسة او العمل او حتى جيران ممكن نتلاقى هنا ونتذكر بعضنا فكثير منا اخذته الغربه من جيرانه ومن زملائه وتفرقنا ولا ندرى اين ذهب كل واحد منا . انا واحدة من الناس سافرت ولما رجعت مصر وجدت اعز زميله لى تركت منزلها ولا ادرى اين ذهبت وحتى بتها اصبح مكانه عمارة اخرى وبحثت على اسمها عن طريق دليل التليفون وجدت تليفون باسمها فى مصر الجديدة ولكن لايعمل ممكن نذكر اسم المدرسة او الكليه او الحى ... بس ياخسارة انا كنت فى مصر حتى الثانوية واكملت الكلية
    • 24
      بسم الله الرحمن الرحيم ازيكوا كوووولكوا ؟ أرجوا أن أكون ضيفا خفيفا عليكم . ويسعدني الانضمام لمنتداكم الراقي الجميل :? الاميرامير
  • أضف...