اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      فى كل عام حكاية تخطف الضوء فى مهرجان كان هذا العام أكثر من حكاية رغم أننا بصدد الدورة الأهم فنيا واعرض المقال كاملاً
    • 0
      وصفوها بـمسحورة الفن لموهبتها الفطرية وتوحدها مع الأدوار التى تلعبها بتميز وتفرد كأنها صنعت من أجلها فقط. وعرض الصفحة
    • 16
      ما هو انتو هاتسمعونى هاتسمعونى اتكتبت عليكم واتكتبتوا على " لحسن حظى طبعا" الموضوع فى كلمتين تلاته انى على وشك النزول للعطله الصيفيه ويتضمنها بأمر الله زواج ابنتى والمصيف ورمضان وما يتطلبه كل هذا من مجهود مضاعف غير المعتاد فاكرين من حوالى 8شهور تقريبا لما شاركتونى موضوع "حكايتى مع شغالتى "؟؟ http://www.egyptiantalks.org/invb/?showtopic=86120 انا دلوقتى عاوزه اخد رايكم بل وخبرتكم فى الاتى : نظرا لرفض زوجى التام اصطحاب شغاله من هنا لمصر لما تكلفه من اعباء ماديه ومعنويه فأقترح علينا ا
    • 9
      حكايتى مع صديقتى هى :: أنا ليه صديقتى قريبه منى أوى وبحبها زى أختى بالظبط وفى يوم أتعرفنا على بنت جديده وبقت صحبتنا بس علاقتها بينا مش زى علاقتى انا وصديقتى التانيه وفجأه لقيت صديقتى دى بقت قريبه منها أوى وابتعدت عنى وبقت تصرفاتها معايا غريبه يعنى تقابلنى ولا كأنها تعرفنى . و بقيت أشوفهم بالصدفه ألقيهم مع بعض وعلاقتهم غامضه ومش مفهومه بصراحه أنا أخدت منهم موقف وزعلت خصوصاً من صديقتى الى كنت بحبها ومعرفش ليه إتغيرت فجأه كدا . وبعدين هى حاولت تكلمنى كتير بس أنا قلبى مش صافي لها ومش حق
    • 0
      حكايتى مع ال 09 كنت اعمل مهندسا فى شركة المقاولون العرب فرع ....... بادارة ...... (فى الفترة من 1998 وحتى استقالتى فى 2003 ) و ريت بعينى الفساد و الظلم مجسدا فى هذا الصرح الكبير ... وكنت باحاول على قدر الامكان الابتعاد عن المافيات و العصابات و اكون فى حالى حتى لا اتعرض للاذى مع ان الاذى كان ياتى الى سعيا حيث اننى لا اقبل الظلم او الاهانة مع اننى اعمل بكل جد و اجتهاد مطبقا قول رسولنا الكريم : من اخذ اجرا سأله الله بالعمل .... ولذلك كنت دائما محروما من العلاوات او الزيادة وكان اسمى دائما غير وارد
  • أضف...