اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

موبايل سامسونج 5230

aboramy

Recommended Posts

الموق اسفل الكلام به كل مواصفات و اسعار الموبايلات القديمة و الحديثة لكل الماركات المهمة بمختلف العملات العربية و الاجنبية و لكن على الموقع موبايلك المذكور لانه لسه جديد فهو مسعر بالدولار و اليورو فقط و سعره بالدولار 289.3 USD

http://www.7ozo.com/Samsung2/S5230.htm

رابط هذا التعليق

• بعد 1 شهر...

سعره جديد بالضمان 1050 جنيه

قل للمهرجين المجانين لقد ضاعت أرزاق أهل الفكاهة والمجون..ضاعت لأن أهل العقل أنفسهم قد أصبحوا من المجانين.. خلطوا فى تصرفاتهم وارتكبوا الأعمال الشاذة فأضحكوا الناس جميعاً.

«المهرج فى الملك لير»

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 35
      موبايلي حبيبي خلاااص ضربه السلك و جاب اخره نوهائي فا عاوزة اشتري موبايل جديد احب اسمع ارئكم عموما هاقولكم على بعض المواصفات اللي بحبها في الموبايل اولا يكون من الموبايلات اللي فيها خاصية الانزلاق (مش مهم بقى لفوق للجنب المهم ينزلق و خلاص) ماشي ثانيا عاوزة الكاميرا بتاعته تكون من 5 بيكسل و انتوا طالعين مشوا حالكم بدول دلوقتي لحد ما افتكر حاجه تاني و اقولكم
    • 4
      ...استقبلت هذه الرسالة 3 مرات على هاتفى مع اختلاف طفيف بالكلمات .... الحق يا محمد لاقينا مكان الطرمبة القديمة 3 عرايس دهب وجنيهات ذهب وتماثيل .... احضر بسرعة ... او هانصرف فيهم ازاى .....؟؟ استمرت ولازالت تلك الرسائل على هاتف والدى واخى الاصغر لعدة مرات ..... اكيد فى الاول اتخضينا وطبعا بمنتهى السذاجة اتصلت على رقم المرسل .... يأتينى صوت رخيم بلهجة صعيدية لاقيته بيرد نفس الرد فى كل مرة .... ايه ده انتى مين ؟؟ انا بعت الرسالة دى لاخويا محمد .... لو سمحت احنا موش عاوزين حد يعرف با
    • 11
      السلام عليكم الاخوة الاعزاء عاوزة اشترى موبايل جديد يكون نوكيا.................. ليه معرفش؟؟؟ يكون موديل جديد شيك بسيط حريمى سهل الاستعمال بكاميرا عالية الجودة علشان بنتى غاوية تصوير مبيهنجش ولا ليه مشاكل ومش مشكلة السعر اصل دى هدية من زوجى :blush2: وانا مدبساه فيها :lol: ياللا بقى ساعدونى علشان انزل اليوم اشتريه منتظرة موديلاتكم
    • 7
      وصلتى هذه الرسالة عشرة ملايين ريال للرقم 6666666 توج الرقم 6666666 نفسه ملكاً علي أرقام الهاتف الجوال في قطر حيث دفع أحد المواطنين 10 ملايين ريال ثمناً له بعد أن رسا عليه المزاد الذي اقامته كيوتل أمس بالنادي الدبلوماسي وكان المزاد قد افتتح بمبلغ مليون ريال ليشهد بعد ذلك منافسة حادة بين اثنين من المواطنين حتي توقف في محطة ال 10 ملايين وكان واضحاً الاصرار الكبير من صاحب الرقم في الحصول عليه. تم تغيير العنوان ليعبر عن محتوى الموضوع
    • 4
      السلام عليكم جميعا ارجو الافادة من رجال القانون في هذا الموقع انا علي خلاف حاد مع زوجتي واهلها وفوجئت انهم يقومون بمراقبة خط الموبايل الخاص به دون علمي ويقومون بتسجيل جميع مكالماتي ارجو ان اعرف كيف يحدث هذا وما هي الشروط المتبعة لمراقبة خط موبايل هل هو أذن كتابي من امن الدولة او من اي جهة امنية ام يكفي النفوذ للقيام بذلك وانا اعرف ان لهم علاقات برجال ذات نفوذ قوي الي حد ما وما الاجراء المفترض ان اقوم به بعد ان علمت ذلك وكيف اتاكد ان المراقبة قد انتهت و لو كانت قائمة كيف اذيل هذه المراق
  • أضف...