اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

هو احنا ناقصين


Farida

Recommended Posts

استمرارا لموجه الهبوط فى كل شئ من اول السياسه للزراعه للتعليم للفن بافتح الدش لقيت مجموعه بنات و اولاد اقل من عشر سنوات البنات لابسه محزق جدا و بترقص بخلاعه ما شفتهاش قبل كده و الاولاد الصغيرين بيهزوا كل جسمهم بطريقه مقرفه ..... هو احنا ناقصين كمان الأطفال ..... و المصيبه انهم استضافوا الفريق ده خمس مرات لحد دلوقتى فى دريم ما عادا برنامج نجوى ابراهيم اللى احرج اهاليهم و كبسهم البامج الأخرى كانت بتحتفى بيهم و بيقولوا انهم لفوا الدول العربيه (!!!!!!!!!!!!!!) و الكارثه انهم حا يعملوا سلسله افلام فى الصيف الجاى ..... طبعا الناس اللى ما شفتهمش على الدش حا تفتكر ان الافلام دى زى افلام فيروز لكن للسف الطفال اللى حايشوفوهم حايخرجوا اسوا من الأول ..... مش عارفه الواحد يعمل ايه علشان نكف الناس دى عن استغلال الأطفال بالشكل ده و هل ده يرضى ماما سوزان ؟؟؟؟؟؟؟

*اللهم انى اشكو اليك ضعف قوتى و قلة حيلتى و هوانى على الناس

*اللهم و لى امورنا خيارنا و لا تول امورنا شرارنا

* الساكت عن الحق شيطان أخرس

* الشعوب تستحق حكامها

رابط هذا التعليق
شارك

لو تفتكروا من كام سنة بدأ طارق نور يعمل اعلانات كاراتيه وبم بم وحاجات تانية ببنات كان بيلبسهم لبس خارج والبنات بترقص وتتدلع فى الإعلانات وهم لسه أطفال فى عمر 10 سنين وكب طارق نور وكبروا معاه البنات دول دلوقتى وبقوا ستارز فى الإعلانات والفيديو كليب وكانت النتيجة اللى شايفنها دلوقتى من عرى ورقص ومسخرة لدرجة توصل لمغنية تغنى ببدلة رقص.

طارق نور ربى جيل كامل عن طريق اعلاناته يا ترى الجيل اللى جاى حيوصل لأكتر من كده لحد فين ؟؟؟

لطالما فقدت الأمل فى هذه البلد الميت... ولكن اليوم تعود الروح للجسد الموهون وتجري فى شريانه دماء الأمل ...فانتظروا بترالأطراف الفاسدة من الجسد.

"لا اله الا انت سبحانك ... إنى كنت من الظالمين"

"سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم"

رابط هذا التعليق
شارك

أعتقد أنه يجب محاكمة المسئول عن تلك الفرقة ..

هذا بالإضافة إلى محاكة آبائهم وأمهاتهم ....

فما يحدث ما هو إلا إنتهاك وإغتصاب لبراءة طفولة هؤلاء الأطفال

:angry: :blink: :blink:

في القصص الرومانسية القديمة .. يكتب المحب رسالة حب .. ويضعها في زجاجة .. ويرمي الزجاجة في البحر .. لا يهم من سيقرأها .. لا يهم هل ستصل إلي حبيبته أم لا .. بل كل المهم .. أنه يحبها ..
وتاني .. تاني .. تاني ..
بنحبك يامصر .. ...

 

1191_194557_1263789736.jpg


‎"إعلم أنك إذا أنزلت نفسك دون المنزلة التي تستحقها ، لن يرفعك الناس إليها ، بل أغلب الظن أنهم يدفعونك عما هو دونها أيضا ويزحزحونك إلى ماهو وراءها لأن التزاحم على طيبات الحياة شديد"

(من أقوال المازني في كتب حصاد الهشيم)
 

رابط هذا التعليق
شارك

انضم إلى المناقشة

You are posting as a guest. إذا كان لديك حساب, سجل دخولك الآن لتقوم بالمشاركة من خلال حسابك.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

زائر
أضف رد على هذا الموضوع...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   تمت استعادة المحتوى السابق الخاص بك.   مسح المحرر

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

    • لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

    • 0
      والمجلة ماثلة للطبع استقبل الرئيس عبد الفتاح السيسى نايف الحجرف الأمين العام لمجلس التعاون الخليجي وذلك بحض عرض الصفحة
    • Guest مواطن عادي
      2
      إنطلق يا سيدي في تحديث صناعاتنا و شعبك الذي قام بتمويل توسعة قناة السويس  ب ٦٠ مليار جنيه في أسبوع  قادر على تكرارها  حتى لو كلنا نص بطن و ياريت  سيادتك  تصدر توجيهاتك بنشر و تعميم نموذج الانضباط و النزاهة  الذي نراه في ما يجري ارض مصر من إنجازات 
    • 5
      أخوتي الأحباء .. أعضاء و مشرفين ... و زوار ... بمناسبة  انتهاء شهر رمضان المعظم و حلول عيد الفطر المبارك ... أقدم لكم أرق أمنياتي القلبية بقضاء ايام سعيدة .. و هانئة ... مليئة بالرضا مع الله .. و مع النفس .. و مع الآخرين ... بارك الله في حياتكم .. و حياة من تحبونهم جميعآ ... و أدام دائمآ المودة و الأحترام بيننا .... و رحم من غادرنا اولآ ... و أخص منهم الأعزاء "الأفوكاتو ...  أخناتون .. فارو  .. و الحبيب محمد الشيخ " ....   و كل سنة و احنا كلنا طيبين  
    • 2
      روبوتات الألغام المصرية تقتنص المركز الأول في مسابقة عالمية تمكن الفريق المصري للروبوتات من الفوز بالمركز الأول في فئة الجامعات خلال نهائيات المسابقة الدولية لكشف الألغام والمتفجرات الأرضية "Minesweepers". تمكن الفريق المصري للروبوتات من الفوز بالمركز الأول في فئة الجامعات خلال نهائيات المسابقة الدولية لكشف الألغام والمتفجرات الأرضية "Minesweepers". وشارك الفريق المصري للروبوتات، عقب تأهل 6 فرق من المسابقة المحلية في مصر، والتي أقيمت بكلية الهندسة في جامعة الإسكندرية، خلال يومي 24
×
×
  • أضف...