اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 26
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخوكم محمد من دمياط اللي هو انا يعني ، جايلي تأشيره من واحد سعودي معرفة الراجل ده بيفتح محل كمبيوتر صيانة ومبيعات وحاجات زي كده في الرياض وكان محتاج واحد يمسكله المحل طلع تأشيره (( عامل )) على اساس انه يبعتهالي وبالفعل بعتها وهتوصل الاوراق بالبريد على يوم السبت الجاي ان شاء الله بس المشكلة دلوقتي ان جواز السفر بتاعي والبطاقة مكتوب فيهم حاصل على بكالوريوس نظم المعلومات الإدارية .... ؟؟!! عندي بقا شوية اسأله بسيطه : 1. أغير البطاقة والجواز ازاي ؟؟ والإجراءات دي
    • Guest احمد حسن
      0
      تعاملت مع مكتب سفريات وعملت  كل الفحوصات الطبيه المطلوبه ودفعت كل الرسمة والجواز دخل القنصليه واخدت التأشيره علي الجواز...ولسه ما اخداش الحواز من المكتب بس جالي فرصه افضل بكتير ف دوله اخرري..هل من الممكن اطلب من المكتب الغاء التأشيره ولا اخد الجواز عادي وامشي ف اجراءات السفر التانيه ولا اعمل ايه..وهل لو طلبت الغاء التأشيره حواز سفري هيكون مع المكتب لفتره اخري ولا ايه لاني مستعجل جدا في عمل اجراءات السفر التاني ومحتاج اخد الجواز ف اقرب وقت..برجاء الافاده.
    • 3
      السلام عليكم و رحمة الله و بركاته أنا الورق بتاعي دخل القنصليه السعوديه النهارده بعد ما خلص ملحقيه كم وقت حتى يخرج الجواز بالتأشيره بارك الله فيكم أنا طبيب أسنان عام و التأشيره صادره أخصائي تقويم أسنان و العقد أخصائي تقويم أسنان هل في مشكله و هل ليها حل أرجو الإفاده
    • 5
      تأشيرتي اترفضت بسبب ان المؤهل غير مطابق للتأشيره    المؤهل ليسانس اداب  والتأشيره سكرتير تنفيذي    قولي ياتري فيه حل او اقدر اعمل ايه لما بانى بتصل علي رقمك ودايما مغلق
    • 5
      دلوقتى انا جتلى تأشيره رسام معمار وانا بكالوريوس نظم معلومات غيزت ألبطاقه والبسبور رسام معمارى المهم التاشيره اترافضت والمكتب قال هيخلصها 000ا3مهم وفقت والكلام ده من 12يوم وكل يوم المكتب يقول لسه وبدخل على انجاز بيقولى خطا فى البيانات هى المفروص تخلص فى اد ايه وبيظهرلى على انجاز ايه
  • أضف...