اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

فيجادا اعتذز عن تدريب الأهلى

mamdowh

Recommended Posts

سمعت الخبر بالصدفة فى برنامج شوبير بس سمعته فى آخره ,وهو بعت خطاب رقيق يعتذر فيه, عموما يبدو ان المهمة كبيرة عليه أو فى سيناريوهات تحاك داخل قلعتنا الحمراء لا علم لنا بها ما رأيكم؟

"يا ابن آدم إنما أنت أيام كلما ذهب يوم ذهب بعضك"

الإمام العابد الحسن البصرى

رابط هذا التعليق

عودتنا الادارة نحن جماهير الاهلى على انها تتصرف بكل اتقان وتفانى ونحن نثق بكل من يكون على كرسي الادارة فلا خوف على الاهلى وهو بين ايدي اولادة المخلصين دائمآ لا تقلق فالأيام ستثبت لك انها ادارة محترمة ومحترفة

لا تقلق من تدابير البشر، فأقصى ما يستطيعون فعله معك هو تنفيذ إرادة الله .

رابط هذا التعليق

فينجادا مدرب محترم ومكسب لاى فريق

كنت أتمنى أن يدرب الأهلى لانه يستطيع اخراج أجيال جديدة وهوة ما يجيده فينجادا

وعن سبب الاعتذار لا أعلم

وكل التوفيق للأهلى ولكل الفرق المصرية

فكله لصالح متخب مصر

رابط هذا التعليق

سمعت الخبر بالصدفة فى برنامج شوبير بس سمعته فى آخره ,وهو بعت خطاب رقيق يعتذر فيه, عموما يبدو ان المهمة كبيرة عليه أو فى سيناريوهات تحاك داخل قلعتنا الحمراء لا علم لنا بها ما رأيكم؟

سمعت الخبر اولا من محمد شبانة في مودرن وبعدها بشوية حوالي ربع ساعة شوبير قال الخبر بس حاول يبين انه هو صاحب السبق وده مش حقيقي لان شوبير كان على الهوا مع رئيس النادي الاسماعيلي من بدري

رابط هذا التعليق

طبعاً انا واثق ان النادى فى ايد امينه بش هى المشكله فى الوقت وإعداد الفريق واستكمال شراء المراكز الضعيفة أو الناقصة وهل هايكتفوا بحسام البدرى ومش هايشوفوا مدرب تانى انتظارا لانتهاء الانتخابات احنا مش عايزيين ندخل فى دوامة عدم الاستقرار ولا يخفى على احد ان حالة الفريق فى نهايه الدورى كانت مش ولا بد :blush2: اما بالنسبه لشوبير ده عادى هو قاعد فى الاستوديو وهمه بيبلغوه عشان يذيع بس ده ما يمنعش ان انا لى تحفظ كبير عليه وعلى شخصيته الوصولية وه مش موضعنا

"يا ابن آدم إنما أنت أيام كلما ذهب يوم ذهب بعضك"

الإمام العابد الحسن البصرى

رابط هذا التعليق

انا شايف ان فيه أسماء من أبناء النادي جاهزة للمهمة :

عبد العزيز عبد الشافي ، مختار مختار ، أنور سلامة ، محمد عامر ، مصطفى يونس .... ده حتى ضياء السيد عنده خبرة هايلة .

لكن موضوع حسام البدري ده مخاطره كبيرة

أتمنى محمد عامر أو مختار

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • أضف...