اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

لعشاق الأغاني الرومانسية الاجنبية ...

se_ Elsyed

Recommended Posts

• بعد 3 أسابيع...
  • الردود 42
  • البداية
  • اخر رد

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

when a man loves a woman

michael Bolton

http://www.youtube.com/watch?v=oZGE-Y1C_nk&feature=related

بس انا مش راح اكتب الليركس....بحب اسمعها اكتر:)

رابط هذا التعليق

أعد شحن طاقتك

حدد وجهتك

و اطلق قواك

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• الموضوعات المشابهه

• 0
      محمد منير لون خاص في الغناء و لون خاص في الكلمات ،  فنان له جمهور كبير جدا خاصة من الشباب.  استمعت لهذه الاغنية اليوم صباحا و فعلا طربت بها  استمعوا الى "يا حليلا يا حليلا"  
    • 110
      بحكم نشأتي في المملكة العربية السعودية الحبيبة كان لذلك عظيم الأثر في اطلاعي على العديد من الثقافات و الفنون و طبعا انبهرت جدا بالموسيقى الخليجية و ايقاعاتها المميزة جدا هذا الموضوع للفن الخليجي من كل دول الخليج و العديد من المطربين الغير خليجيين تغنوا باللهجة الخليجية المحببة هنا مساحة لأحلى الأغاني الخليجية
    • 1
      بدأت إذاعة الأغاني البث على أجهزة الراديو انترنت ضمن البرمجة المعتمدة لأجهزة الراديو انترنت من الولايات المتحدة الأمريكية والتي تشمل كل أجهزة الراديو انترنت لجميع الماركات والموديلات العالمية المعتمدة ، ويمكن لكل مستخدمي هذه الأجهزة في كل أنحاء العالم الاستماع إلى إذاعة الأغاني المصرية بالبحث باسم “Elaghany Radio 105.8 FM” على أجهزتهم عن طريق اسم القارة وتحديد قارة إفريقيا ثم اختيار دولة مصر ثم اختيار إذاعة الأغاني . وأضافت الاذاعة فى بيان لها أنه البث بدأ مساء الجمعة وأنه يمكن للمستمع التعرف
    • 40
      السلام عليكم و رحمة الله و بركاته أغاني منير....مش بس غنوة..انا بحسها توليفة استثنائية من الكلمات ع الموسيقي ...بحسها طالعة من ارض خصبة اوي مروية بمية النيل و طارحة احساس يخليك تعافر في الدنيا...و بملامحك المصرية اوي انا مش عايزة اتكلم كتير كل حد مننا حاسس بأغنية من بتوع منير....يقولنا عليها بحب دي اوي...و حاسة كانه بيغنيها لينا كلنا النهاردة... الليلادي لسه الاغاني ممكنة http://www.youtube.com/watch?v=sv743sd0F78&feature=player_embedded علي صوتك بالغنا و لو في يوم راح تنكسر ل
    • 33
      بسوا الموضوع ده نفسى اناقشه بعد الزواج اوى من باب من شاف مصيبة غيره ممكن تهون عليه مصيبته خاصة مع زوجى اللى علاقته بالرومانسية زى علاقة شماعة الملابس برباط الجذمة كده بالزبط رغم انه و الله العظيم كان رومانسى موووووووووت فترة الخطوبة :blink: و طبعا دلوقتى لما بساله ايه الللى حصل يقولى ما انا اتجوزتك خلاص يعنى كان بيضحك على عقلى لحد ما اتجوزنى اللى غايظنى بئه انك تسالى اى رجل يقولك انا مراتى مش مهتمية بي رغم انه ممكن يكون هو اللى توبها تعمل كده و هحكيلكم عن مواقفى معاه و انتم احك
  • أضف...