اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

موهوبون فى المنتدى ‍‍‍!!! ‍‍‍

حشيش

Recommended Posts

السيدة الفاضلة سناء,

شكرا على الترحيب, و أنا لم أكن غائب, و إنما كنت فى حالة كمون.

شكرا مرة أخرى على المشاعر الطيبة.

أعز الولد ولد الولد

إهداء إلى حفيدى آدم:

رابط هذا التعليق

• الردود 92
  • البداية
  • اخر رد

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

[quote="Mohammad Abouzied

سيبك بقى من موضوع الوزارة وغيره ايه الي تقصده بالبيتش باجي

ويترى دا حبوب ولا كبسول ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

معقولة يا محمد بيه ما تعرفش الbeach buggy؟ وعارف تعيش حياتك من غيره ؟ مش ممكن ( وش واحد بيعمل نفسه من أولاد الدوات وهو واخد لطشة مطواة و عليه حكم )

يا لجنة الحكام ... الاهلى بيدفع كام ? ...(من اقوال جماهير الدراويش الماثورة)

رابط هذا التعليق

كدا انا عرفته اكيد البجي بيتش دا الاكل القومي لمملكة حشيش

يأتي في آخر الزمان قوم حدثاء الأسنان سفهاء الأحلام يقولون من خير قول البرية يمرقون من الإسلام كما يمرق السهم من الرمية لا يجاوز إيمانهم حناجرهم فأينما لقيتموهم فاقتلوهم فإن في قتلهم أجرا لمن قتلهم يوم القيامة

رابط هذا التعليق

معليش يا رجالة سيبوا لي الطلعه دي ،،،،، البيتش باجي ده يا عم محمد هو الموتوسيكل أبو أربع عجلات اللي بنركبه على البحر في الهاف مون ، وهنا في السعودية إسمه دباب " ده جوز الدبابة " وبنأجر الساعة بـ 60 ريال في الرياض .

الأحـــرار يؤمنون بمن معه الحق ..

و العبيــد يؤمنون بمن معه القوة ..

فلا تعجب من دفاع الأحرار عن الضحية دائماً ..

و دفاع العبيد عن الجلاد دائماً

رابط هذا التعليق

معليش يا رجالة سيبوا لي الطلعه دي ،،،،، البيتش باجي ده يا عم محمد هو الموتوسيكل أبو أربع عجلات اللي بنركبه على البحر في الهاف مون ، وهنا في السعودية إسمه دباب " ده جوز الدبابة " وبنأجر الساعة بـ 60 ريال في الرياض .

بقى كدا دباب وبيدلعوه بالبيتش باجي

شئ جميل جدا وعندنا هنا في السعودية زيه

يعني مفيش حد احسن من حد

انتم عندكم بيتش باجي واحنا غيرنا اسمه وسمناه دباب

الا اسمه دباب ليه هو بيستعملوه في الحرب ولا دا سلاح بتاع حشيش لقلب نظام الحكم

(وش واحد عاوز يورط حشيش وفرقة ساعة لقلبك بتاعته مع الحكومة)

يأتي في آخر الزمان قوم حدثاء الأسنان سفهاء الأحلام يقولون من خير قول البرية يمرقون من الإسلام كما يمرق السهم من الرمية لا يجاوز إيمانهم حناجرهم فأينما لقيتموهم فاقتلوهم فإن في قتلهم أجرا لمن قتلهم يوم القيامة

رابط هذا التعليق

أخى وأستاذى العزيز الأفوكاتو

نورت المنتدى...لك وحشة كبيرة...فى كام وزارة فيهم لقمة عيش حلوة إختار اللى تعجبك منهم:

1- وزارة الحكم المحلى

2- وزارة الأشغال

3- وزارة النقل والمواصلات

ألف هنا وشفا وطبعا نسبتى محفوظة (%75)...

إعلان هام: تم تعيين الفريق بحرى محمد أبو زيد وزير دولة لشئون البيتش باجى والمصريين عالبلاج...ينشر بالجريدة الرسمية

حشيش باشا يكن

رئيس مجلس الوزاء

أَلا إِنَّ نَصْرَ اللَّهِ قَرِيبٌ

رابط هذا التعليق

أخى وأستاذى العزيز الأفوكاتو

نورت المنتدى...لك وحشة كبيرة...فى كام وزارة فيهم لقمة عيش حلوة إختار اللى تعجبك منهم:

1- وزارة الحكم المحلى

2- وزارة الأشغال

3- وزارة النقل والمواصلات

ألف هنا وشفا وطبعا نسبتى محفوظة (%75)...

إعلان هام: تم تعيين الفريق بحرى محمد أبو زيد وزير دولة لشئون البيتش باجى والمصريين عالبلاج...ينشر بالجريدة الرسمية

حشيش باشا يكن

رئيس مجلس الوزاء

يرافو كدا ممكن نرجع التوبيك الى مكانه الطبيعي في باب السياسة الداخلية

بل اكثر من ذلك ممكن نشرة في منتدى الحزب الوطني

برافو عليك يا حشيش صحيح بقيت راجل سياسي محنك وبتعرف تختار الراجل المناسب في المكان المناسب

ويظهر انك اتعلمت من صدام كتير لما عين قائد القوات الجوية الى مش عارف الفرق بين الطايرة الفانتوم والطائرة الورق

الله يمسية بالخير فعلا كان قائد عظيم ومهيب

وعاوزك يا حشيش تبقى زعيم زيه

رابط هذا التعليق

حظرتنا شايف تقسيمات كبيرات لوزارات عاليات... وحظرتنا في الاناضول مفيش اي ابروفات (تركي خريج فيكتوريا كوليدج) لوزارات.... انت هشام باشا فالاد مالك مش عبر افندينا في اناضول و خد موافقات احنا علي وزارات تعيينات... ومين دة حشيشات باشا دة شكلة بياع كرات بياع فجل مش رئيس وزراء ... قررنا نحن افنديات بعزل حشيش باشا و تعينة ملاحظ انفار للم الدودة (قلبنا بلاق الدكرور) و تعين مكانة سي السيد دة فالاد ممتاز فاهم في الدبابات و الطيارات و حيفيد جيش حظرتنا كتير... اما محمد باشا ابوزيد فقررنا تعينة نائب خديوي معظم ميصحش خديوي كبير يكون من غير نائب اما الافوكاتو باشا لو مقبلش وظيفة قاضي القضاة فحكمنا علية بالنفي لجزر هاوي حيث الطبيعة الساحرة..احم احم.... و قررنا ايضا وضع كل من لانسلوت و افيونا علي قائمة المطلوبين دول افلاد مساحين جوخ كبار ..بس بيني وبينك هشام باشا فلاد انا احب مسح الجوخ اوي اوي.. وكل مرة اروح افتح مشروع او اقص الشريط الاقي اسمي علي مشروعات كبيرات و ناس كتيرات يهنئون سعادتنا و يمجدون عظمتنا و انا احب هذا الكلام...شوف شوف قررنا تعين لانسلوت باشا وزير للاعلام ودة لتعلية مقام حظرتنا امام الناس و افيونة باشا وزير للداخلية علشان الشعب حرافيش يتسطل و ميفهموش اكتر مما هما مش فاهمين... خلص مرسوم رسمي نظمي عزمي.... و يتم التنفيذ ....

ملك مصر والاستانة وطبرية وقبرص و الكيت كات وباب اللوق...

منمان

إلي كل المصريين:

لا يستطيع أحدٌ ركوب ظهرك .. إلا إذا كنتَ منحنياً.

رابط هذا التعليق

و تعين مكانة سي السيد دة فالاد ممتاز فاهم في الدبابات و الطيارات و حيفيد جيش حظرتنا كتير... 

ملك مصر والاستانة وطبرية وقبرص و الكيت كات وباب اللوق...

منمان

يا ســـــــــــــــــــــــــــلام طول عمري أقول مانمان أحسن واحد بيفهم في معادن الرجال

رابط هذا التعليق

سي السيد كتب:

يا ســـــــــــــــــــــــــــلام طول عمري أقول مانمان أحسن واحد بيفهم في معادن الرجال

حظرت افندينا منمان باشا فالاد... لية مفيش القاب سي سيد باشا... احنا بنلعب في الحارة سفا سفا (الترجمة: سفا = سوا) ولا اية باشا... المرة دي سماحات علشان احنا معجبون بنصاحة و خبرة حظرتك اما مرة جاية في سيف مسرور علي طول... فاهم باشا فالاد....

يلا انصرافات.....

إلي كل المصريين:

رابط هذا التعليق

سي السيد كتب:

حظرت افندينا منمان باشا فالاد... لية مفيش القاب سي سيد باشا... احنا بنلعب في الحارة سفا سفا (الترجمة: سفا = سوا) ولا اية باشا... المرة دي سماحات علشان احنا معجبون بنصاحة و خبرة حظرتك اما مرة جاية في سيف مسرور علي طول... فاهم باشا فالاد....

يلا انصرافات.....

عقلي الباطل بيقول لي : ده باين مانمان عاش في الدور ونسي انه كان بيسرح بعربية بطاطا في مصر وماكنتش مره اللي طلع فيها كومبارس في دور صورة الملك فاروق اللي كانت متعلقة ورا البطل وهو بيقتل البطلة في فيلم " القاتل الندل " على العموم يا واد يا س س خدوا على قد عقلوا أحسن الجماعة الاتراك دول لما بيسوقوا فيها بتبقى حالتهم وحشة وممكن لو صارحته بحقيقته يولع في نفسه

حاضر يا خديوي باشا يا فوللي .... ما تزعلش نفسك يا باشا وروق كده انا حضرت لك الشيشة التركي على واحد قهوة مظبوط تركي برضوا .... شد كده وإنسى الدنيا ...

رابط هذا التعليق

ليه دافلات (دولات) عليات مش فيه إحترامات و مكانات لنساء منتديات...!!!

أدب سيس خير سيس...!!! فين دى حضرة خديفى (خديوى) صاحب منتديات... حظرتنا كلم حظرته يقول شكوات مريرات...!!

وَمَنْ يَتَوَلَّهُمْ مِنْكُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ إِنَّ اللَّهَ لا يَهْدِي الْقَوْمَ الظَّالِمِينَ

المائدة - 51

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ

الأحزاب - 23

رابط هذا التعليق

سي السيد كتب:

عقلي الباطل بيقول لي : ده باين مانمان عاش في الدور ونسي انه كان بيسرح بعربية بطاطا في مصر وماكنتش مره اللي طلع فيها كومبارس في دور صورة الملك فاروق اللي كانت متعلقة ورا البطل وهو بيقتل البطلة في فيلم " القاتل الندل " على العموم يا واد يا س س خدوا على قد عقلوا أحسن الجماعة الاتراك دول لما بيسوقوا فيها بتبقى حالتهم وحشة وممكن لو صارحته بحقيقته يولع في نفسه

وش مسخسخ من الضحك.... انا كنت عايز اعيش الدور الرابع لكنة مسكون و السادس عالي ومفيش اسانسير فقلت خاليها الخامس...

المهم نرجع للشخصية والتقمص...دي لعبة سهلة خالص..أمااااااااال دة احنا اصل اجدادنا من ملوك بني الفقير بن الكحيان بس الزمن بقي...

مالك كليو هانم...زعلان لية حظرتكم...مين قال مفيش احترامات لمقامات سيدات منتديات... انا حكلم سي السيد باشا فلاد يعين عظمتكم نائب علي مقاطعة شبين الكوم و كوم الدكة وكومومبو ...ولا تزعل نفسك هانم...فلاد سي السيد اسمع كلامات حضر ارجيلات ولع فحمات ..يعني بتاع كلات ... ها ها ها ها... مفيش داعي زعل نفسك هانم...انا قررت ان كل هوانم منتدي مصريات يعينوا فورا بين قاضيات و اعضاء في البرلمانات ...لازم احنا في تقدمات و حريات و بلح امهات...

انتي فلاد سي السيد روح لهشام باشا قولوة اوامر البيت العالي و خلية ينفذ فورا... وانتي فلاد لانسولت اعمل حملات داعائيات و تعاقدات مع هالة سرحانات لترويجات لافكار جناب عظمة السلطان (طويل العمر يطول عمرة ويزهزه عصرة وينصرة علي مين يعادية هااااااي هئ) و متنساش مسحات جوخات و تشكرات لحظرتنا ,انت فلاد افيون امسك كل حرافيش يعارض ولا يختشيش و ليك مكافئات كبيرات...

يالا فلاد انت و هو نفذ اوامر...

إلي كل المصريين:

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• أضف...