اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

طعم النصر ...مع حصولنا على كاس الملك .تحيا البرسا.

Salwa

Recommended Posts

صباح النصر ...

حصل فريق العمالقة على نصره الاول ...امس.

فى انتظار انتصارين ...قريباااا جدا ان شاء الله..

النتيجة ...4 - 1....لصالح البرسا ...( برسا واتلتيك بلباو) .

جمهور رائع بكل معنى الكلمة ..

ظل الجمهور فى الملعب حتى نهاية الاحتفالات وكانت التهليلات للفريقين...تحيا برسا ويحبا فريق اتلتيك ..

اليكم فيديو رائع.. بالاجوال .....

وبعض الصور ..

اتمنى لكم فضاء وقت ممتع مع فوتبول ....صحى جداااا...

http://www.kewego.es/video/iLyROoaftNVl.html

http://www.sport.es/galerias.asp?idioma=CA...;idgaleria=1181

(وَمَنْ يَقْتُلْ مُؤْمِناً مُتَعَمِّداً فَجَزَاؤُهُ جَهَنَّمُ خَالِداً فِيهَا وَغَضِبَ اللَّهُ عَلَيْهِ وَلَعَنَهُ وَأَعَدَّ لَهُ عَذَاباً عَظِيماً)

[النساء : 93]

رابط هذا التعليق

الف الف مبروك يا مدام سلوى

أنا من دراويش البرسا ومتيم بحبه من زمان ...

ولو ما كانش إتعادل مع فياريال من 3 ايام بعد ما كان متقدم 3 في مباراة عجيبة .. كنا باركنا له على الدوري .. لكنه محسوم بإذن الله بعد أن فرق عن أقرب منافسية النادي الملكي ريال مدريد ..

برسلونه مدرسة كروية ممتعة ..

مديري هنا إنجليزي ومجنون مانشستر ... مش مجنون وبس .. ده لابس القميص وموجود في عنبر جيم من زمان ..

لما لعبوا الأرسنال في السيمي فاينال .. إتصلت به قبل الماتش .. وقلت له 3-1 يا معلم للمينيو فقال لي ... u r kidding مش مصدق إنهم يغلبوا 3-1 وفعلاً كنت جايب النتيجة من الكنترول وخلص الماتش 3-1 ولقيته بيقولي بعدها ... عملتها إزاي دي ؟. كنت مراهنه على 100 يورو وكسبتهم

تاني يوم البرسا بيلاعب تشيلسي في عقر دار الإنجليز في مباراة صعبة لإنهم متعادلين في أسبانيا 0-0 ولحد الدقيقة 92 تشيلسي متقدم 1-0 وخلصت كده المفروض .. قبل الماتش لقيت صاحبنا بيتصل ويقولي بركاتك .. يالله إتوقع عشان الـ 100 يورو بتاعت إمبارح حارقاني ... فقلت له برشلونه هايلاعبكو في النهائي يا معلم في روما وهايهزمكم .... لا مؤخذه إنت مديري وعلى راسي من فوق .. لكن قلب الأم بقى ...

في الدقيقة 90 يتصل ويقول لي هات يالا الـ 100 يورو بتوعي تشيلسي متقدم 1-0 يا نصاب ... فقلت له أصبر يا معلم لأخر زمارة للحكم

وهووووب يقوم أنييتسا حبيبي عاملها زي أبو تريكه قدام الصقافسي في الدقيقة 93 ومتعادل للبرسا اللي بيلعب 10 لعيبة بعد طرد إيريك ابيدال اللي بقى مدمن طرد وأنطرد قدام الفياريال برضوا ولازم يعالجوه بالكهربا الجدع ده ولو إنه أنظلم أمام تشيلسي ومالمسش أنيلكا عشان ينطرد لكن الحكم الفنلندي كان عبيط ..

وجو جو جو يا برسا جو جو .. وإرفع راسنا في روما .... واهزم المانيوا عشان ألم 100 يورو تاني ... ولو إن المره دي هالعب بالورق كله وهاطلع كل اللي في جيبي وهاخليهم 500 ويا صابت يا أتنين عوور

بس بإذن الله مع رجوع تيري هنري وقبول تظلم إيريك ابيدال ودانيل ألفيش ويرجعوا في النهائي ... أعتقد إننا هنقطعوهم ..

الأحـــرار يؤمنون بمن معه الحق ..

و العبيــد يؤمنون بمن معه القوة ..

فلا تعجب من دفاع الأحرار عن الضحية دائماً ..

و دفاع العبيد عن الجلاد دائماً

رابط هذا التعليق

الف الف مبروك يا مدام سلوى

أنا من دراويش البرسا ومتيم بحبه من زمان ...

ولو ما كانش إتعادل مع فياريال من 3 ايام بعد ما كان متقدم 3 في مباراة عجيبة .. كنا باركنا له على الدوري .. لكنه محسوم بإذن الله بعد أن فرق عن أقرب منافسية النادي الملكي ريال مدريد ..

برسلونه مدرسة كروية ممتعة ..

مديري هنا إنجليزي ومجنون مانشستر ... مش مجنون وبس .. ده لابس القميص وموجود في عنبر جيم من زمان ..

لما لعبوا الأرسنال في السيمي فاينال .. إتصلت به قبل الماتش .. وقلت له 3-1 يا معلم للمينيو فقال لي ... u r kidding مش مصدق إنهم يغلبوا 3-1 وفعلاً كنت جايب النتيجة من الكنترول وخلص الماتش 3-1 ولقيته بيقولي بعدها ... عملتها إزاي دي ؟. كنت مراهنه على 100 يورو وكسبتهم

تاني يوم البرسا بيلاعب تشيلسي في عقر دار الإنجليز في مباراة صعبة لإنهم متعادلين في أسبانيا 0-0 ولحد الدقيقة 92 تشيلسي متقدم 1-0 وخلصت كده المفروض .. قبل الماتش لقيت صاحبنا بيتصل ويقولي بركاتك .. يالله إتوقع عشان الـ 100 يورو بتاعت إمبارح حارقاني ... فقلت له برشلونه هايلاعبكو في النهائي يا معلم في روما وهايهزمكم .... لا مؤخذه إنت مديري وعلى راسي من فوق .. لكن قلب الأم بقى ...

في الدقيقة 90 يتصل ويقول لي هات يالا الـ 100 يورو بتوعي تشيلسي متقدم 1-0 يا نصاب ... فقلت له أصبر يا معلم لأخر زمارة للحكم

وهووووب يقوم أنييتسا حبيبي عاملها زي أبو تريكه قدام الصقافسي في الدقيقة 93 ومتعادل للبرسا اللي بيلعب 10 لعيبة بعد طرد إيريك ابيدال اللي بقى مدمن طرد وأنطرد قدام الفياريال برضوا ولازم يعالجوه بالكهربا الجدع ده ولو إنه أنظلم أمام تشيلسي ومالمسش أنيلكا عشان ينطرد لكن الحكم الفنلندي كان عبيط ..

وجو جو جو يا برسا جو جو .. وإرفع راسنا في روما .... واهزم المانيوا عشان ألم 100 يورو تاني ... ولو إن المره دي هالعب بالورق كله وهاطلع كل اللي في جيبي وهاخليهم 500 ويا صابت يا أتنين عوور

بس بإذن الله مع رجوع تيري هنري وقبول تظلم إيريك ابيدال ودانيل ألفيش ويرجعوا في النهائي ... أعتقد إننا هنقطعوهم ..

الف مبروك يا استاذ س س و ده طبعا على ال 100 يورو :blink:

الراجل مديرك ده شكله حبوب اوى انا الصراحه حبيتة من قبل ما اشوفه

انا عندى استعداد اشتغل معاكوا و من غير مرتب كمان

يعنى 100 يورو فى اليوم مش وحشين خالص :blink:

تم تعديل بواسطة Ahmed Unknown
رابط هذا التعليق

الف مبروك يا استاذ س س و ده طبعا على ال 100 يورو ;)

الراجل مديرك ده شكله حبوب اوى انا الصراحه حبيتة من قبل ما اشوفه

انا عندى استعداد اشتغل معاكوا و من غير مرتب كمان

يعنى 100 يورو فى اليوم مش وحشين خالص :D

الله يبارك فيك يا ريس

خلي بالك انا ساعات بأدفع برضوا ماهو مش كله ضرب ضرب

شد حيلك وخد شهادة في الكوميونيكيشن او العب في ناشئي فريق منتخب وراق العرب وانا اشغلك معانا وتاخد 100 يورو في الماتش وفردتين شراب شكل بعض كمان

الأحـــرار يؤمنون بمن معه الحق ..

و العبيــد يؤمنون بمن معه القوة ..

فلا تعجب من دفاع الأحرار عن الضحية دائماً ..

و دفاع العبيد عن الجلاد دائماً

رابط هذا التعليق

مساء الخير لاجدع مشجع فى اجدع واعرق واجمل فريق..سى السيد.

قبل اى شئ...

دى هدية بسيطة وبعدها لكل حادث حديث...

http://www.leomessifans.com/goles-final-co...i-bojan-y-xavi/

ويااستاذ /Ahmed Unknown

شوف الناس اللى بتعرف يعنى ايه كرة قدم ..واتفرج على الاجوال وبعدين ....نسمع رأيك ؟؟

اتمنى لكم قضاء وقت ممتع مع الفيديو ..

سلام.

(وَمَنْ يَقْتُلْ مُؤْمِناً مُتَعَمِّداً فَجَزَاؤُهُ جَهَنَّمُ خَالِداً فِيهَا وَغَضِبَ اللَّهُ عَلَيْهِ وَلَعَنَهُ وَأَعَدَّ لَهُ عَذَاباً عَظِيماً)

رابط هذا التعليق

برضه الأهلي نادي القرن .. و الزمالك سيد البلد ...

بس هه ...

كنت هاقولها :D

حمد الله على السلامة يا فندم...منور المحاورات

تحياتى ليك و لصاحبة الموضوع حبيبتى مدام سلوى

سوسورانى

لا تندم على حب عشته...حتى ولو اصبح ذكرى مؤلمه..... فأذا كانت الزهور قد جفت وضاع عبيرها ..... ولم يبقى فيها غير الاشواك فلا تنسى انها منحتك عطرا جميلا اسعدك

رابط هذا التعليق

VIVA Barca

منتظرين المواجهة المرتقبة بين فريق ال11 نجم برشلونة و فريق ال11 بطة اللي اسمه مانشستر هيلا هؤا

ثم كأس السوبر الاسبانية بس يا تري برشلونة هيختار يلعب علي انه بطل الدوري ولا الكأس؟؟

نفسي يختار الكأس عشان يلعب مع الريال و يرزعهم 6 كمان زي ماتش الدوري...

ليعود برشلونة كما كان دائما علي قمة فرق العالم...

مبروك يا مدام سلوي :closedeyes:

معين الدمع لن يبقى معينا .... فمن اي المصائب تدمعينا

زمان هون الاحرار منا .... فديتِ وحكم الانذال فينا

ملأنا البر من قتلى كرام .... على غير الاهانةِ صابرينا

كأنهمُ اتوا سوق المنايا .... فصاروا ينظرونَ وينتقونا

لو ان الدهر يعرفُ حقَ قومٍ .... لقبل منهم اليدَ والجبينا

عرفنا الدهرَ في حاليهِ .... حتى تعودناهُ ما شدا ولينا

فما رد الرثاء لنا قتيلا .... ولا فك الرجاء لنا سجينا

سنبحث عن شهيد في قماطٍ .... نبايعه امير المؤمنينا

ونحمله على هام الرزايا .... لدهرٍ نشتهيهِ ويشتهينا

فأن الحق مشتاق الى ان .... يرى بعض الجبابر ساجدينا

رابط هذا التعليق

رابط هذا التعليق

goooooooooooooooooooool....... 1-0 barça -manchester

Samuel Eto'o

viva barça

http://www.20minutos.es/galeria/6089/

رابط هذا التعليق

gooooooooooooooooooooooooooooool

barça 2 - mancheser 0

messi

رابط هذا التعليق

:):) :blink: :sad:

:sad: md2: :

md2:

tres copas

رابط هذا التعليق

امبارح كنت باشجع البرسا برشا برشا :lol: و كنت حاطط إيدي على قلبي علشان بقالي كتير الفريق اللي باشجعه مش بيكسب بطولات :wub: لكن الحمد لله البرسا عملها ببراعة و استحقاق :winner:

ألف مبروك مدام سلوى و كل الأخوة و الأخوات البَرساويين منهم و البَرساويات :lol:

و الأهم من فوز البرسا إني سعيد إني أخيراً إتفقت مع كابتن سين سين على حاجة في الكورة :lol:

وقف الخلق ينظرون جميعا ... كيف أبني قواعد المجد وحدي

وبناة الأهرام في سالف الدهر ... كفوني الكلام عند التحدي

أنا تاج العلاء في مفرق الشرق ... ودراته فرائد عقدي

إن مجدي في الأوليات عريق ... من له مثل أولياتي ومجدي

أنا إن قدر الإله مماتي ... لا ترى الشرق يرفع الرأس بعدي

ما رماني رام وراح سليماً ... من قديم عناية الله جنده

كم بغت دولة عليّ وجارت ... ثم زالت وتلك عقبى التحدي

إنني حرة كسرت قيودي ... رغم أنف العدا وقطعت قيدي

أتراني وقد طويت حياتي ... في مراس لم أبلغ اليوم رشدي

أمن العدل أنهم يردون الماء ... صفوا وأن يكدر وردي

أمن الحق أنهم يطلقون الأسد منهم ... وأن تقيد أسدي

نظر الله لي فارشد أبنائي ... فشدوا إلى العلا أي شد

إنما الحق قوة من قوى الديان ... أمضي من كل أبيض وهندي

قد وعدت العلا بكل أبي ... من رجالي فانجزوا اليوم وعدي

وارفعوا دولتي على العلم والأخلاق ... فالعلم وحده ليس يجدي

نحن نجتاز موقفاً تعثر الآراء ... فيه وثمرة الرأي تردى

فقفوا فيه وقفة حزم ... وارسوا جانبيه بعزمة المستعد

رابط هذا التعليق

مبروك لكل الكتالونين الثلاثيه

وان شاء الله نكمل السداسيه

ولسه 3 بطولات

كأس العالم للانديه فى الامارات

كأس السوبر الاوروبى مع شاختار

كأس السوبر مع احفاد فرانكو (مدريد)

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • أضف...