اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

أريد عمل ضروري

Recommended Posts

أخوكم في الكويت من شهر ونصف بكاويوس تربية نوعية تكنولوجيا تعليم وللأسف الوزارة هنا قافلة التقديم لنا بالضبة والمفتاح في الوقت التي فتحه لخريجي معاهد الكمبيوتر الخاصة لا أدري ما السر مع إننا درسنا مجلات الكمبيوتر كلها في الكلية حتى قسم تكنولوجيا التعليم في الوزارة مقفول أمامنا وقاصر على أهل البلد وأنا نش لاقي أي عمل وأجوا المساعدة والمراسلة على الإيميل

abosafia77@yahoo.com

ياريت يا شباب

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      فى الوقت الذى تعيد أوروبا وأمريكا حساباتها بعد عام من الحرب الروسية الأوكرانية خرج علينا الرئيس الفرنسى إيمانوعرض المقال كاملاً
    • Guest هانى
      2
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته  لو سمحتم اللى عنده فكره عن الموضوع ده يدلنى اعمل ايه انا شغال مع كفيلى لمده سبع سنوات  وتعبت من الغربه وعايز اروح نهائى  وطالب منه النهائى ليه اربع شهور  وكل شويه بوعود وباقى على الاقامه ٤٠ يوم وانا عايز مستحقاتى والنهائى واروح اعمل ايه دلونى   
    • 0
      السلام عليكم ربنا رزقني بعمل بائع في سوبر ماركت بالسعوديه ولكن لدي ضعف نظر وراثي ولكن  لا يعوقني في المهنه هل كشف الطبي هعدي منه ولا النظر لبعض المهن ارجو الرد ضروري او تواصل 01092272737
    • Guest أبو بكر
      0
      أنا عندي سؤال. أنا أخذت الجنسيه الأمريكيه و أنا أصلا معفى نهائي من التجنيد و معايا شهادة الاعفاء  هل أنا برضه محتاج أقدم طلب الاذن بالتجنس بجنسيه أجنبيه مع الاحتفاظ بالجنسيه المصريه? و لا الكلام ده للناس اللي عايزه أعفى بس?
    • 3
      السلام عليكم حياكم الله اريد ضروري بارك ربي فيكم " صيغة خطاب الاستثاء"
  • أضف...