اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 6
      (اصيله يازوبه)،، اخر عباره قلتها وداعاً لسيارتى القديمه ،، وكنت قد صحبتها الى مركز الصيانه أخبرنى المهندس المختص بأن تجديدها سوف يكلفنى سته عشر الف جنيه،ثم اسر لى بنصيحعه (غيرها احسن) وامتثالآ الى توجيهاته اطررت اسفا الى استبدالها بأخرى جديده،انه الفراق كدائما ما يحول بينى وبين من احبهم واخلصوا لى،لقد تفانت فى خدمتنى مما يقرب من سته سنوات دون ملل او كلل او خُذلان. اليوم توجهت الى المرور لإنهاء اجراءات تراخيص سيارتى الجديده،بدايه من دخولى وحدة التراخيص استهلتنى لوحه ارشاديه،مكتوب عليها (كبار
    • 61
      السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اليوم ساعرض عليكم اولى حلقات مسلسل حكايه السبع بنات والمدينه الجامعيه وبها العديد من المواقف الجميله والمحزنه والمؤلمه جدا والطريفه ايضا حكايه تضم سبه بنات يتقابلون للمره الاولى فى حجره واحده وكانوا جميعهم اعدادى هندسه فمنهم غاده وهى من المنصوره وهى فتاه انيقه جدا وهادئه جدا تحب الضحك جدا جدا ودمها زى العسل و ايضا الهام من المنصوره وهى شخصيتها شخصيه غريبه فهى من الفلاحين ولا اقصد اى اهانه ولكنها تتوالى فى الكذب عن نفسها وعل
    • 5
      بعد السلام عليكم أنا بعاني من مشكله بالمعده منذ 8سنوات وهي جرثومة المعده وعملالي مشاكل كتير ومش عايزه تسيبني في حالي وأخدت مضادات حيويه كتير أوي لكن دلوقتي بدأت أحس بأرهاق مستمر وجع في الظهر وجع بكعب رجلي لما بمشي أو أقف لفتره بسيطه وجع بخلف القفص الصدري مع الشهيق مع وجع الظهر مش قادر أقوم دايما من السرير مش عارف دي أعراض أيه بالضبط من الجرثومه ولا حاجه تانيه وحشه أنا ذهبت للدكتور وقالي أعمل تحليل براز ميكروب حلزوني ومش عارف أيه تاني كده بردو في البراز بعد ماقولتله الأعراض دي كلها ربنا يس
    • 3
      فى الحقيقه المره دى انا هتكلم فى مشكله يمكن تخص كتير من الناس راى كل الناس لانو حاسس انها مش حاله فرديه دا حال مجتمع وبما انى عارف الناس الى هنا بتتكلم جديا وبتحترم اى موضوع طالما متجاوزش حدود الادب والاحترام واداب الحوار عشان كده هطرح موضوعى بداية يجماعه انا واحد زى غيرى من الشباب الى فى مصر بتحاول تبنى نفسها على قد ماتقدر ومش بنقد كل الناس انا بس بعبر عن حاله انا شايفها للاسف حاله تثبت اننا مش مصر ال شوفناها وبنشوفها فى التلفزيونات او الى بتقوله الناس مصر ام الطيبه والجدعنه والخير وسيبكم من م
    • 0
      حكايه حب من قبلى لواد أسمر واد غلبان على قده ماحلتوش غير جناحين كالطير وبيهفهف على أرضه وبيدارى على عرضه ولد فى الأصل إسناوى فتح شبابيكه عالبحرى والحب لافيه فرق بين قبلى ولابحرى كنت واقف فى الميدان مستنى أتوبيس عباسيه - السيده شفتك حالى إنتلف يادى الخلف جالى الصبى بيقول علف الصعيدى يوم مايعشق ياااااااااااه حكايه 0000 ينسى أبوه وينسى أمه وينسى خالته وينسى عمه ومايفرقش بين عمه وملايه الصعيدى يوم مايعشق قلبه حامى وطبعه حامى طبعه حامى ودمه حامى ماتقوليش يابت دكر حمام شفتى فى يوم
  • أضف...