اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

ازاى اعمل اقتباس

aboyoumna

Recommended Posts

:wub: اعمل اقتباس ازى من موضوع مين جزء من مشاركة يعنى وعايز ارد عليها

اللى يعرف يقولى لانى مش عارف اعملها mfb:

لا إله إلا أنت سبحانك إنى كنت من الظالمين

اللهم صلى وسلم وبارك على سيدنا محمد وعلى آله واصحابه أجمعين والتابعين بإحسان إلى يوم الدين

اللهم اغفر لكل من شاهد موضوعى او قام بالمشاركة (اللهم تقبل) آآمين

و جزاكم الله خيرا

رابط هذا التعليق

الأخ الفاضل أبو يـُمنى

تقدر حضرتك تعمل إقتباس لمشاركه كامله من زر (( تعقيب )) الموجود أسفل كل مشاركه

و تقدر كمان تعمل إقتباس لجزء من المشاركه بنسخه ثم وضعه في ردك ثم تظليله ثم الضغط على زر الأقتباس الموجود بأعلى ردك

الزر على شكل دائره لها سهم بالأسفل و هو الزر الرابع بعد زر الإبتسامات ( الإسمايلي الصفراء )

أتمنى أكون قدرت أوضح و لو بشكل سريع .. و إن شاء الله غيري يوضح بصوره أفضل

أم كريم

رابط هذا التعليق

الأخ الفاضل أبو يـُمنى

تقدر حضرتك تعمل إقتباس لمشاركه كامله من زر (( تعقيب )) الموجود أسفل كل مشاركه

و تقدر كمان تعمل إقتباس لجزء من المشاركه بنسخه ثم وضعه في ردك ثم تظليله ثم الضغط على زر الأقتباس الموجود بأعلى ردك

الزر على شكل دائره لها سهم بالأسفل و هو الزر الرابع بعد زر الإبتسامات ( الإسمايلي الصفراء )

أتمنى أكون قدرت أوضح و لو بشكل سريع .. و إن شاء الله غيري يوضح بصوره أفضل

أم كريم

جزاكى الله كل خير يا أم كريم .. كلامك مضبوط .. واسمحيلى أضيف إمكانية أخرى جميلة

لو فيه مداخلة عاوزة تعقبى عليها (حتى لوكانت فى موضوع آخر غير ما تكتبين فيه) يمكنك عمل الآتى :

1) تدوسى على زر "اقتباس" الموجود أسفل المداخلة التى تريدين اقتباسها .. سيتحول لون الزر إلى الأحمر وتتحول ‘علامة الزائد إلىعلامة سالب .. والكلام ده قبل ما تفتحى المداخلة الجديدة التى تريدين كتابتها

2) عند ضغطك على زر "إضافة رد" لكتابة المداخلة الجديدة ستجدين المداخلة التى كنت تريدين اقتباسها موجودة بالكامل فى المداخلة الجديدة ..

3) تقدرى تحذفى من الاقتباس ما لاتريدين اقتباسه .. وتكتبى مداخلتك إما فوق الاقتباس أو تحته .. كما تريدين

نحن فى حالة حرب لم يخض جيشنا مثلها من قبل
فى الحروب السابقة كانت الجبهة الداخلية مصطفة
تساند جيشها
الآن الجيش يحارب الإرهاب وهناك من يطعنه فى ظهره
فى الحروب لا توجد معارضة .. يوجد خونة

تحيا مصر
إقرأ فى غير خضـوع
وفكر فى غير غـرور
واقتنع فى غير تعصب
وحين تكون لك كلمة ، واجه الدنيا بكلمتك

رابط هذا التعليق

• بعد 2 سنة...

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      يقال إن بعض الناس لديهم حاسة سادسة تجعلهم قادرين على السفر بروحهم من جسدهم إلى جسد آخر والتخاطر بانتقال أفكارعرض المقال كاملاً
    • 7
      السلام عليكم ياريت حد يفيدنى ويعرفنى اذا كان ورقى دخل القنصليه ولا لسه لانى اللى اعرفه ان الورق اما يدخل بيفضل 3 ايام بس لكن هو اتأخر وانا حجزت تذكره الطيران على اساس انه هيخلص بسرعه بس خايفه اكون اتسرعت ممكن حد يقولى الموقع ادخل عليه ازاى
    • 2
      بكره ان شاء المولى عز وجل ماتس الاهلى والزمالك واذا فجأة الاقى واحد حبيبى من زمان يتصل بى ويقولى لابد ان تأتى لكى تتفرج على الماتش معانا قولت له تمام بس انت عارف انى زملكاوى ومش شاهر زملكاويتى ومش بشهرها بس الا فى حالة ماتشات الاهلى والزمالك لانى عادة بتفرج عليها لوحدى فى البيت علشان انفعل زى ما انا عاوز قلى نوووووووووووووووووووو انت هتيجى تحضر الماتش لكن مش هتشجع الزمالك ولا هتنفعل هتقعد تقول الله لعبه حلوه الله لعبه جميله وبس لكن مافيش انفعال قولته لا ياعم دى كده فرده وانا م
    • 5
      رجاء اللى يعرف بس وعنده خبرة يقولى انا بجد محتاج انفذ الفكرة دى  لما فكرت فيها قولت نعملها زى جمعية تعاونية ولما روحت سألت لقيت ماينفعش لان ليها نظام تانى  المهم انى عندى فكرة بسيطة وهى زى الجمعية العادية ان كل مشترك يدفع مثلا ١٠٠ شهريا وبعد سنة ياخد ١٠٠ الف جنيه بس طبعا يفضل يدفع الاشتراك الشهرى لفترة طويلة ..  مع العلم انى عايز اجمع مليون مشترك  الفكرة دى تتنفذ ازاى والمسمى ايه هل شركة توظيف اموال ولا ايه مش عارف  الفكرة هتساعد ناس كتير زى الجمعية الصغيرة العادية بس دى
    • 12
      السلام عليكم اعضاء المنتدي انا مقيمة معي زوجي هنا في الطائف واريد ان اعمل توكيل لاخي في مصر ولا اعرف الاجراءات كي اعمل توكيل برجاء افادتي وشكرا
  • أضف...