اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

بنك معلومات الناجحين فى مقابلات كيبك 2008 و قدمو الفيدرال

Recommended Posts

مساء الخير على كل الوجودين انا بعتذر لعدم مشاركتى فى المنتدى من زمان لانى كنت مشغول جدا جدا اليومين اللى فاتوا دول لكن الف الف الف مبروك لكل اللى جاله ان بروسيس لتوتا وتيمون والكل والف مبروك كمان اللى جاله الميدكال calorie وياب يسهل لكل اللى منتظرين الميدكال وكمان الفيزا وعفبال بات مان حبيبى واتمنى ان الكل يكون بخير

يا لافي يا رب تكون احوالك كلها ميسره . انتا عامل ايه و ناوي تسافر امتى ؟

صمـــتي ليس جهلا بما حولي,ولكــن ما حولي لا يستحق الكلام

رابط هذا التعليق

• الردود 5.5k
  • البداية
  • اخر رد

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

Kindly note that this file is still under review. Delays in the processing of an application are always frustrating to all concerned, but rest assured that all efforts are being made to ensure an efficient and expeditious processing of all visa applications, including the one which is of interest to you.

Thank you for your cooperation.

انتظار 15 شهر وايملات ودة ردهم

حد يفهمنى !!!

(والقادر أن يفعل فوق كل شيء، أكثر جدا مما نطلب أو نفتكر، بحسب القوة التي تعمل فينا (اف3 : 5-6

رابط هذا التعليق

Kindly note that this file is still under review. Delays in the processing of an application are always frustrating to all concerned, but rest assured that all efforts are being made to ensure an efficient and expeditious processing of all visa applications, including the one which is of interest to you.

Thank you for your cooperation.

انتظار 15 شهر وايملات ودة ردهم

حد يفهمنى !!!

قلبى معاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااك والله

لا تفكر بالامر كثيرا و دع الامر لمن بيده الامر

يستجيب لك الرب فى يوم شدتك ينصرك اسم إله يعقوب

رابط هذا التعليق

السلام عليكم

يا جماعة متستنوا على الابديت يومين لحد ما اسمي ينزل عالنت

inprocess

ولا انتو ممكن تعملوا ابديت الاسبوع اللي جاي تاني

طيب ممكن تتصل تستعجلهم في السفاره :big_boss: ؟ الهم انا تبع تيمون :P

رابط هذا التعليق

السلام عليكم

inprocess

حصل يا باشا

كلمتهم واول ماسمعوا الاسم الدنيا اتلقبت

السفير بنفسه رد عليا ووعد انه هيطلع موظف مخصوص في الويك اند عشان ينجزلي الورق

بس قالي خلي الباشا يتصل بيا عشان الظاهر كان عاوزك في خدمة

بصراحة يا باشا شكلك واصل واصل و معدي :hi:

رابط هذا التعليق

السلام عليكم

inprocess

حصل يا باشا

انت اللى غلطان ...هما كانو 10 دولار فى الدرج و متعبتش تيمون باشا معانا خليه فى التقيله لو الميديكال لقدر الله اتاخر ولا حاجه :)

القى خبزك على وجه الماء فإنك ستجده ولو بعد حين

رابط هذا التعليق

اخوانى الاعزاء اتمنى انكم تكونوا جميعا بخير ومرة اخري مبروك لكل اللى جالة الميديكال واللى وصلتة الفيزا وعقبالنا يا رب وكل اللى مستنى الميديكال زيى. وقلبى معاك والله يا باتمان وانشاء الله حيجيلك قريب وبكره تشوف وتقول هانى بشرنى. انا بعت للسفارة الشهر اللى فات وردو عليه بنفس الصيغة اللى انت بعتها, ولسة بعتلهم اول امبارح اسئلهم لو فيه حاجة نافصة فى الملف او اى اوراق عايزينلها ابديت ردوا عليا ان الملف بتاعى خلص والميديكال حيوصلك in the few next days.فا ان شاء الله باقول لكل المتأخرين متقلقوش كل واحد حيجيلة فى ميعادة المحدد بأذن الله وارجوا من الله ان نسمع عنكم قريبا اخبار ساره وانا معاكم.....تحياتى للجميع

لا اله الا الله الحليم الكريم سبحانه وتعالى تبارك الله رب العرش العظيم

رابط هذا التعليق

السلام عليكم

inprocess

حصل يا باشا

ربنا يجعل هزرنا خفيف عليهم :gather:,,,كنت عايز اعرف هما السفاره بتاخد اجازه في شهر ديسمبر :surfing: ؟

رابط هذا التعليق

اخوانى الاعزاء اتمنى انكم تكونوا جميعا بخير ومرة اخري مبروك لكل اللى جالة الميديكال واللى وصلتة الفيزا وعقبالنا يا رب وكل اللى مستنى الميديكال زيى. وقلبى معاك والله يا باتمان وانشاء الله حيجيلك قريب وبكره تشوف وتقول هانى بشرنى. انا بعت للسفارة الشهر اللى فات وردو عليه بنفس الصيغة اللى انت بعتها, ولسة بعتلهم اول امبارح اسئلهم لو فيه حاجة نافصة فى الملف او اى اوراق عايزينلها ابديت ردوا عليا ان الملف بتاعى خلص والميديكال حيوصلك in the few next days.فا ان شاء الله باقول لكل المتأخرين متقلقوش كل واحد حيجيلة فى ميعادة المحدد بأذن الله وارجوا من الله ان نسمع عنكم قريبا اخبار ساره وانا معاكم.....تحياتى للجميع

can u send us please what they wrote for u in the email exactly 

it is the first time for them to do so ????????

I am in Montreal now living in 31/2 , if any one wants to share renting my appartment , please contact me on ewwd2007@yahoo.com

مهما طال الإنتظار ، إنتصار اليأس عار

Egyptian and Proud

رابط هذا التعليق

Revision 16 of the Data base

dated 28/10/2010

is currently attached

I am in Montreal now living in 31/2 , if any one wants to share renting my appartment , please contact me on ewwd2007@yahoo.com

Egyptian and Proud

رابط هذا التعليق

can u send us please what they wrote for u in the email exactly 

it is the first time for them to do so ????????

هو ده نص الايميل

We are pleased to inform you that your file has now been approved in

principle. Medical instructions will be issued in the coming few days

and you will be required to pay the Right of Permanent Residence Fee.

Once medicals are ready, an email will be sent to your consultant to

arrange for a prepaid courier to pick them up and for further action

required.

Thank you and kindest regards,

Visa Section - Section des visas

رابط هذا التعليق

اخبار سعيدة يا استاذ هانى ، ربنا يبشرك بالخير ، ويوصل المديكال لكل الللى عليهم الدور ,لانى متوقع الاسبوع القادم نسمع اخبار سعيدة

رابط هذا التعليق

dated 28/10/2010

is currently attached

mafesh 2y tashgeee3 keda wala 2y 7aga

bas elta7desat elta7desat keda wala 7ad b3at merci wala kelma 7elwa wala da3wa 7elwa wala + reputation wala 2y 7aga 

any way , thank u all :(

Egyptian and Proud

رابط هذا التعليق

dated 28/10/2010

is currently attached

bas elta7desat elta7desat keda wala 7ad b3at merci wala kelma 7elwa wala da3wa 7elwa wala + reputation wala 2y 7aga 

يا باشا انتا كلك زوق و مفهوميه و انشالله وشك هيكون حلو علينا كلنا .وسمعنا احلى تحيه لأهلي باشا :cheer::cheer: :cheer: :cheer: :waving: :waving: :waving: :

رابط هذا التعليق

dated 28/10/2010

is currently attached

ميرسى يا اهلى كتير على المجهود اللى بتقوم بية فى الليستة

ويارب تاخد الفيزا قريب

اله السماء يعطينا النجاح ونحن عبيده نقوم ونبنى

رابط هذا التعليق

dated 28/10/2010

is currently attached

لا يا عم أهلى متقولش كده ده انت ابو الجدعنه كلها و كفايه انك بتتعب نفسك و تعمل الابديت الجميل ده ربنا يخليك لينا و توصلك الفيزا على خير انشاءالله

القى خبزك على وجه الماء فإنك ستجده ولو بعد حين

رابط هذا التعليق

:give_rose:

احلى ورده لاحلى اهلى فى التاريخ:clappingrose:

اخبار باسبورك ايه

و الفيزا جت ولا لسه ؟

لا تفكر بالامر كثيرا و دع الامر لمن بيده الامر

يستجيب لك الرب فى يوم شدتك ينصرك اسم إله يعقوب

رابط هذا التعليق

اية الاخبار مفيش اكشن لية بس ؟طيب انا حقول اخر الاخبار وامرى الى الله,الميديكال دلوقت بيطلع من السفارة ايام الاحد والاثنين والثلاثاء والاربعاء من كل اسبوع.حد كان يعرف التعديل الاخير ده؟اخونا اهلى مكنتش قادر تصبر لما المديكال يوصل وبعدين تعمل التحديثات؟معلش الجايات اكتر من الرايحات ربنا انشاء الله يكرم كل الناس ويوفقها قولوا أمين....

رابط هذا التعليق

اية الاخبار مفيش اكشن لية بس ؟طيب انا حقول اخر الاخبار وامرى الى الله,الميديكال دلوقت بيطلع من السفارة ايام الاحد والاثنين والثلاثاء والاربعاء من كل اسبوع.حد كان يعرف التعديل الاخير ده؟اخونا اهلى مكنتش قادر تصبر لما المديكال يوصل وبعدين تعمل التحديثات؟معلش الجايات اكتر من الرايحات ربنا انشاء الله يكرم كل الناس ويوفقها قولوا أمين....

باشا ايه مصدر المعلومه دي و هوه قبل كده كان بيطلع امتى ؟

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• أضف...