اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

اسعار الطيران لامريكا و كندا

Recommended Posts

لكل اخواني و اخواتي في المنتدى - اخيرا وصلت كالجري و الحمد لله طلعت لبخطوط الهولنديه ممتازه جدا في كل حاجه - مع العلم اني اخدت شنطتين ليا و شنطتين لابني غير الهاند باج - بصراحه الطائره مريحه و الخدمه ممتازه

واي استفسار عن الرحله انا جاهزه للرد

نور الف حمد لله عل السلامة انا مسافر اول يوم العيد عل الهولندية برضه لمدة 4 ايام فقط عشان اللاندنج السريع كنت عايز اعرف طلب بسيط فى الحقيقة الواحد يختار اى وجبة عل الخطوط عشان ابعد عن اى شبهة فى الاكل زى الخمر او الخنزير

اشكرك

رابط هذا التعليق

• الردود 169
  • البداية
  • اخر رد

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

:roseop:النهاردة اخونا هانى ملاك هيسافر مونتريال يركب مصر للطيران لغاية لندن و من لندن يركب اير كندا لغاية مونتريال ادعولوة بسلامة الوصول و عقبال لما نحصلة جميعا باذن اللة
رابط هذا التعليق

لكل اخواني و اخواتي في المنتدى - اخيرا وصلت كالجري و الحمد لله طلعت لبخطوط الهولنديه ممتازه جدا في كل حاجه - مع العلم اني اخدت شنطتين ليا و شنطتين لابني غير الهاند باج - بصراحه الطائره مريحه و الخدمه ممتازه

واي استفسار عن الرحله انا جاهزه للرد

نور الف حمد لله عل السلامة انا مسافر اول يوم العيد عل الهولندية برضه لمدة 4 ايام فقط عشان اللاندنج السريع كنت عايز اعرف طلب بسيط فى الحقيقة الواحد يختار اى وجبة عل الخطوط عشان ابعد عن اى شبهة فى الاكل زى الخمر او الخنزير

اشكرك

حمد الله على السلامة مقدماً - إختيار ممتاز الخطوط الهولندية - أنا طبعاً بنصح حضرتك تختار الوجبة ال-vegaterian - بعيد عن أي وجبة تحتوي على pork or beef - بالسلامة إنشاء الله

رابط هذا التعليق

• بعد 2 أسابيع...
  • بعد 3 شهور...

حد يا جماعه يعرف حاجه عن عن طيران الملكيه الاردنيه

حد جربه قبل كده لمونتريال وايه اخباره؟؟؟؟

ممتاز و ليه أصحابي مسافرين عليه تحفة

الرحلة القاهرة عمان و ترانزيت في عمان و بعدين الرحلة دايركت موريال 12 ساعة و خمس دقايق

السعر ب أربعة الاف و خمسة و سبعين جنيه التذكرة

و تقدر تختار الكرسي و الوجبات كمان

يارب ميديكال ليا و لكل المنتظرين

كل سنة و أنتم طيبين

رمضان كريم

المتنبي

رابط هذا التعليق

• بعد 5 شهور...
  • بعد 5 أسابيع...

تذاكر الطيران غالية لما ابحث على موقع طيران تركيا و الاردن لتذكرة من القاهرة لمونترييال ،،،،

التذكرة ذهاب عودة فوق 8000 جنيه مصرى ،،،

هل الحجز من مكتب خطوط التركية و الاردنية ارخص ،،، يمكن المكتب ارخص من موقع الانترنت ،،، هل من نصيحة

رابط هذا التعليق

• بعد 2 شهور...

كنت عايز اسال على اسم شركة سياحة مضمونة ورخيصة لواحد اعرفة هيسافر مونتريال قريب هو ومراتة وولادة ممكن انة يحجز منها

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• أضف...