اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

أسعار الكمبوندز في الرياض

Recommended Posts

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ... أنا مسافر قريب ان شاء الله الرياض للعمل وكنت عايز أعرف لو حد ممكمن يدلني على كمبوند تكون أسعاره معقولة. كل الكمبوندز عللي موجودة عى الإنترنت أسعارها غاليه بس سمعت ان في كمبوندز مش بتعلن على النت وبتبقى أسعارها معقولة.

أنا بأدور على بيت غرفتين في حدود 60000 ريال في السنة. كل العروض الموجودة على النت بتبتدي من 90000 وانت طالع. أرجو الإفادة.

رابط هذا التعليق

• بعد 4 أسابيع...

فيه ابراج الخالديه مش كمبوند بس هتلاقى فيها كل المميزات الللى ممكن تلاقيها فى الكمبوند

بالاضافه ان الاغلبيه السكان مصريين ومن الناس المحترمه يعنى الاغلبيه صيادله ومهندسين وكده

اسعا ر شقق 2 غرفه تقريبا 36 الف وبتختلف

رابط هذا التعليق

اعتقد ممكن تلاقي في كمبوند العقاريه بالعليا

و بالتحديد في بوابه رقم 7 حتلاقي امكانيه اكبر

بالتوفيق

Vouloir, c'est pouvoir

اذا كنت لا تقرأ الا ما يعجبك فقط فإنك لن تتعلم ابدا

Merry Chris 2 all Orthodox brothers

Still songs r possible

رابط هذا التعليق

خذ الرقم ده

0505429514

مجمع العيسى

حي الريان

الإيجار في حدود 75000

فلل كبيرة مش صغيرة

في القصص الرومانسية القديمة .. يكتب المحب رسالة حب .. ويضعها في زجاجة .. ويرمي الزجاجة في البحر .. لا يهم من سيقرأها .. لا يهم هل ستصل إلي حبيبته أم لا .. بل كل المهم .. أنه يحبها ..
وتاني .. تاني .. تاني ..
بنحبك يامصر .. ...

‎"إعلم أنك إذا أنزلت نفسك دون المنزلة التي تستحقها ، لن يرفعك الناس إليها ، بل أغلب الظن أنهم يدفعونك عما هو دونها أيضا ويزحزحونك إلى ماهو وراءها لأن التزاحم على طيبات الحياة شديد"

(من أقوال المازني في كتب حصاد الهشيم)

رابط هذا التعليق

فيه ابراج الخالديه مش كمبوند بس هتلاقى فيها كل المميزات الللى ممكن تلاقيها فى الكمبوند

بالاضافه ان الاغلبيه السكان مصريين ومن الناس المحترمه يعنى الاغلبيه صيادله ومهندسين وكده

اسعا ر شقق 2 غرفه تقريبا 36 الف وبتختلف

يا رويناء حرام عليكي ..

أبراج الخالدية حلو وكل حاجه من جوه ..

لكن من بره وزحمة البطحا وشارع الخزان ... بصراحة .. لو إندفع لي فلوس ماروحش أسكن هناك ..

بأروح أزور بعض أصدقائي ساكنين فيها وبأبقى هاين عليه أعيط وأنا بأدور على موقف للسيارة ... ناهيكي بقى إن الزيارة بتبقى خميس وجُمعه .. ودوس يا عم على ملايين البشر الهنود اللي ماليين البطحا وحتى طريق الملك فهد بييجي عليه أوقات ويتحول من هاي واي إلى حارة في زقاق المدق ...

-------

الأخ أحمد ... ممكن تشوف مجمع صحارى في شارع العُليا

أو مجمع العقارية

وأسعارهم معقولة جداً جداً

وفي مجمع المُحيا في طريق مكه بعد الحي الدبلوماسي .. زملائي ساكنين هناك وهاجيب لك سعره النهاردة بالظبط ووسيلة الإتصال بإدارته .. بس هو في حدود 45 ألف / سنة

الأحـــرار يؤمنون بمن معه الحق ..

و العبيــد يؤمنون بمن معه القوة ..

فلا تعجب من دفاع الأحرار عن الضحية دائماً ..

و دفاع العبيد عن الجلاد دائماً

رابط هذا التعليق

جبت لك خبرها :)

مديرة كمبوند المُحيا .. سيدة إسمها / مدام هُناده ... هي كده .. موبيل 966504186001 00 .... فيلا محندقة غرفتين نوم وصالة ومطبخ .. الغرفتين في الطابق الثاني ... والإستقبال والمطبخ في الطابق السُفلي .. وحديقة صغنونه في الأمام وأخرى في الخلف ... والفيلا مؤثثه بالكامل ومش هاتجيب قشايه معاك وكل ده بـ 45 ألف ج .. يا بلاش ..

بس ممكن تتحط ويتنج ليست يا حلو لحد ما يفضى مكان ... لإن السعر مغري والكمبوند عليه إقبال ..

تحياتي ،،،

الأحـــرار يؤمنون بمن معه الحق ..

و العبيــد يؤمنون بمن معه القوة ..

فلا تعجب من دفاع الأحرار عن الضحية دائماً ..

و دفاع العبيد عن الجلاد دائماً

رابط هذا التعليق

بجد مش عارف أشكركم على الردود إزاي. أنا الحمد لله النهاردة أخذت التأشيرة بتاعتي ومسافر على يوم 27 كده. لو حد عنده أي معلومات تانية يا ريت ما يبخلش علينا لأن أنا قدامي 10 أيام هأسكن على حساب الشركة وبعد كده مع نفسي. فمحتاج ألاقي سكن في خلال ال10 أيام دول. لو ممكن أرقام مجمع العقارية.

رابط هذا التعليق

جبت لك خبرها :)

مديرة كمبوند المُحيا .. سيدة إسمها / مدام هُناده ... هي كده .. موبيل 966504186001 00 .... فيلا محندقة غرفتين نوم وصالة ومطبخ .. الغرفتين في الطابق الثاني ... والإستقبال والمطبخ في الطابق السُفلي .. وحديقة صغنونه في الأمام وأخرى في الخلف ... والفيلا مؤثثه بالكامل ومش هاتجيب قشايه معاك وكل ده بـ 45 ألف ج .. يا بلاش ..

بس ممكن تتحط ويتنج ليست يا حلو لحد ما يفضى مكان ... لإن السعر مغري والكمبوند عليه إقبال ..

تحياتي ،،،

ده الكمبوند اللي فجروه في 2002 اعتقد

Vouloir, c'est pouvoir

اذا كنت لا تقرأ الا ما يعجبك فقط فإنك لن تتعلم ابدا

Merry Chris 2 all Orthodox brothers

Still songs r possible

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • أضف...