اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

رجعت من المطـار

amir

Recommended Posts

ا 

اه علشان سعتها تخدها حجه حلوة علشان تغير طقم الصالون ( ناس تصطاد في المية العكرة وتوقع الناس في بعضيها)

ما تخليكى محض خير

و بعدين د أنا لسه مغير كرسين من الطقم من أربعتاشر سنه بس

يعنى جداد و زى الفل

يا وطنى : كل العصافير لها منازل

الا العصافير التى تحترف الحريه

فهى تموت خارج الأوطان

ـ نزار قبانى ـ

رابط هذا التعليق

• الردود 40
  • البداية
  • اخر رد

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• الموضوعات المشابهه

• 0
      منة فضالى.. هو ما حدش قال لها اللى احنا فى الشتاءنوال الزغبى ونجوى كرم ووليد توفيق.. تفاعل مستمرهيفاء وهبى تعرض الصفحة
    • 0
      يا ريت الناس اللى بتحب الشتا تدينى أمارة..لما بشوف حد كاتب على شوقه للشتا بحس إنه بيتكلم وهو قاعد فى أوضة إزاعرض المقال كاملاً
    • 10
      لو رجعت ابص فى مرايتى لسنين لو رجعت ابص فى مراينى لسنين حلقى بنت الحلم خضرها الحنين وابتسامة صافية من لون السما والمشاعر قصة حلوة ملهمة واغترابى عن عيونك كان سراب كنتى جوه الحلم اطراف السحاب ليه بحبك آه بحبك ياللى ربيتى ف قلبى حضن طين وتلال انين غربتى عنك ملامة نفسى ارجع بالسلامة جوه حضنك وف دفاكى استكين كنت بحلم كنت برسم صورة حلوة جاية لليوم الكبير خطوة حرجع فيها اركع ع الجبين يومها لما دموعى تنزل شوق اقول راجعة تانى للحكاوى والامانى والليالى والاغانى نادرة اولع لك عيدان
    • 3
      ساعات ظهور اسم معين بعد غياب في قائمة المتواجدين .. يخليك تبتسم من قلبك و تسرح لفترة كان فيها الجو العام في المحاورات بيغلب عليه جو اهدا و اروق و عائلي .. جو الإختلاف فيه كان موجود لكن مغلف بالأحترام .. النهارده الشعور ده حصل لي لما شفت اسم مدام ايزيس ..( قرنفل سابقآ ) حبيت بس ارحب بيكي في بيت العيلة .. حابب اقول وحشتينا كلنا .. حابب اقول يا ريت ما تعمليش زي اسامي كتيرة اتعلقنا بكتاباتها و بروحها الجميلة و بعدين مشيوا .. بقيت اخاف افرح لما اشوف اسم عزيز بيرجع علشان بعد ما بيرجعوا مافي
  • أضف...