اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

صور من الدوحة - قطر

Recommended Posts

الأخوة الكرام فى المنتدى الجميل ده ..

الدوحة - قطر من الأماكن ذات الطبيعة الجميلة فى الخليج وأنا شخصياً وطبعاً الأخ ايهاب سالم من عشاق الدوحة وكورنيش الدوحة والذى منه وعليه عملت التوبيك ده علشان أحط فيه صور من إخراجي وتنفيذى وطبعاً على شرف حبايبى نائب رئيس التجمع وكبير اليوران عيلاء وأبو ريم والأعضاء فيروس وطنطاوي وكل رجالة الدوحة وحبايبنا اللى لسة واصلين طازة من مصر

ولو فيه صورة وحشة ولا حاجة ماحدش يعلق ويتفرج من سكات :fight: "فاهمين طبعاً"

والصور متاخدة من كاميرا فيديو وقللت الرزيليوشن بتاعها علشان تبقى يعنى بسيطة فى التحميل ماشى يا شباب استعنا على الشقى بالله

وملحوظة الصور عبارة عن لينك أضغط عليها هاتجيلك بالحجم الأصلي

أنتظرونا بس مش كتير ... bv:-

رابط هذا التعليق

• الردود 128
  • البداية
  • اخر رد

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

فين الصور :fight: .. منتظرين ..

"إِنَّ اللَّهَ لاَ يُغَيِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى يُغَيِّرُوا مَا بِأَنفُسِهِمْ"

قال صلى الله عليه وسلم : من نفس عن مؤمن كربة من كرب الدنيا نفس الله عنه كربة من كرب يوم القيامة، ومن يسر عن معسر يسر الله عليه في الدنيا والآخرة، ومن ستر مسلما ستره الله في الدنيا والآخرة، والله في عون العبد ما كان العبد في عون أخيه ... رواه مسلم

رابط هذا التعليق

تصدق ان فعلا الكورنيش جميل جدا .. تسلم ايدك علي الصور هههههههههههههههههههههه

"إِنَّ اللَّهَ لاَ يُغَيِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى يُغَيِّرُوا مَا بِأَنفُسِهِمْ"

قال صلى الله عليه وسلم : من نفس عن مؤمن كربة من كرب الدنيا نفس الله عنه كربة من كرب يوم القيامة، ومن يسر عن معسر يسر الله عليه في الدنيا والآخرة، ومن ستر مسلما ستره الله في الدنيا والآخرة، والله في عون العبد ما كان العبد في عون أخيه ... رواه مسلم

رابط هذا التعليق

معلش صورة مديرية أمن العاصمة ملووحة شوية علشان كنت منبطح وأنا بصورها أقصد كنت سايق العربية وخدتها كده خطف قبل ما بتوع المرور يشوفوا حاجة

تم تعديل بواسطة osmel33
رابط هذا التعليق

إيه ياعم الصور الجامدة دي..مع إني في الدوحة بس معرفش إنها حلوة كده....النفس برضو بيفرق :blush2: :blush2:

ولسه داحنا هانفيرس المنطقة كلها وهاشوفك بس خليك معانا

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• الموضوعات المشابهه

• 0
      تلبية للدعوة الموجهة للرئيس عبدالفتاح السيسى من شقيقه سمو الأمير تميم بن حمد آل ثانى أمير دولة قطر توجه الرئيسعرض الصفحة
    • 0
      شهدت الأوساط الرياضية وسماسرة اللاعبين فى أنحاء العالم صراعا على لاعبى النادى الأهلى الذين دخلوا بورصة الصراع عرض الصفحة
    • 0
      دبي، الإمارات العربية المتحدة (CNN) – تأخرت رحلة بايرن ميونخ الألماني من مطار ميونخ إلى الدوحة، لمدة 7 ساعات، وذلك قبل يومين من لقاء الأهلي المصري في الدور نصف النهائي لكأس العالم للأندية. وقال النادي البافاري عبر صفحته الرسمية على موقع تويتر: "تأخرت رحلتنا للسفر إلى الدوحة للمشاركة في كأس العالم للأندية لأكثر من 7 ساعات بعد أن تم رفض الموافقة على الإقلاع بالطائرة في البداية". وتابع بايرن ميونخ قائلا: "بعد تأخر الإقلاع في برلين، توقفنا في ميونخ من أجل تبديل الطاقم،... View the full arti
    • 1
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته انا مهندس مصرى ولسة واصل للدوحة وابحث عن سكن عزابى او احد اشاركه السكن ارجو المساعدة 33618557 meiro_a3@hotmail.com
    • 4
      السلام عليكم يا أهل مصر المقيمين فى الدوحة - قطر أريد أن أثير قضية فى غاية الأهمية وهى مسألة تعليم أولادنا فى الغربة وبما أننى أقم فى قطر فأريد التحدث عن المدارس فى قطر ولمن لا يعلم توجد هنا مدارس متنوعة ما بين حكومية ومستقة ودولية ومدارس جاليات أى المدارس هى الأجود من ناحية التعليم ولنقل التعليم الإنجليزى ومن ناحية التربية ؟ فأنا أولادى فى المدرسة المصرية للغات وأنوى إن شاء الله أن أنقلهم مدرسة أخرى مهما كلفنى الأمر فالمدرسة سيئة للغاية لا إدارة ولا مدرسين ولا أى حاجة وحسبنا الله ونعم الوكيل ف
  • أضف...