اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      كنت فين يا فنان أخيرا حاجة من زمن الفن الجميل هكذا جاءت التعليقات على عودة المطرب محمد ثروت بأغنيته الجدي عرض الصفحة
    • 18
      هل ممكن تبيع ذهب علشان تشترى شقة خاصة ان الذهب مرتفع اليومين دول و الشقق اسعارها فى النازل انهو يكون استثمارة احسن ان تظل تحتفظ بالذهب كقيمة سواء قل تمنة او زاد مع الايام والسنين او انك تبيعة و تضع فلوس فى شقة وتنتهز فرصة انخفاض الاسعار ارجو ان اسمع ارائكم من وجهة نظر اقتصادية اشكرم مقدماااا و لكم تحياتى ذهبية
    • 0
      هذا مقال للفاضل حمدي رزق … حكم قضائي مصري يرسخ المواطنة في مصر :    ذكرنى القاضى الجليل بحكم فريد، صفحة منيرة من كتاب «فقه المواطنة»، صك المستشار الدكتور محمد عبد الوهاب خفاجى، نائب رئيس مجلس الدولة، حكماً قضائياً فريداً بمنح الكنيسة حصانة المسجد. ربما هو الحكم الأول من نوعه على مستوى دول العالم الذى يحظر بيع الكنائس أو هدمها وأوجب ترميمها أيا كانت ملتها، حرصًا على قدسية الأديان وحرية العقيدة، ومنح الكنيسة ذات حصانة المسجد، تأسيسا على أن دور العبادة متى أقيمت فيها الصلاة انتقلت من
    • 24
      قالوا مرة ان طه حسين اشترى الامل لمدة اسبوع كان ف فرنسا و كان متزوج و ظروفه كانت ضنك ع الاخر و ف مرة م المرات اشترى ورقة اللوتارية المدام قالتله بتشترى ورقة لوتارية ف ظل الظروف اللى احنا فيها دى قالها انا بشترى امل هعيش عليه اسبوع بحاله يا ترى انت ممكن تدفع كام و تشترى الامل او الوهم بمعنى اصح و هل حصل و اشتريته قبل كده؟ و النتيجة كانت ايه؟؟ طمنونى اصل انا اشتريت الامل او الوهم .....او الترماى بمعنى اصح و النتيجة انى خسرت معنوياتى و لسه زعلان لغاية دلوقتى و خسرت فلوس كتييييييييييييير
    • 5
      اذا كنت تعيش فى مدينة اوتاواه وتبحث عن مكان يبيع سمك طازج وبسعر مغقول ادلك على محل فى SUMMERSET AND BRONSON lpg محل صينى اسمه KOWLON FOOD وهو محل صينى بيكون يوم اويك اند زحمه على الاخر يفضل الذهاب صباحا حتى تحصل على افضل انواع السمك طازه من المحيط وباسعار معقوله ................ مجرد معلومه كده على الماشى
  • أضف...