اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

اجازة لمدرس مساعد بطب عين شمس ازاي

enjisultan

Recommended Posts

لو حد يعرف الطريقة اللي الناس بتاخود بيها اجازة من الجامعة رجاء منكم الافادة

( يا بني إذا افتخر الناس بحسن كلامهم فافتخر بحسن صمتك ) .

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 1
      السلام عليكم انا زوجي مهندس ميكانيكا لحام و كنا في السعوديه سوا بولادنا و حصلت مشكله مع المكتب من تأخير رواتب لتعطيل مصالح و اترفعت قضايا كتير عشان ناخد مستحقاتنا و نزلنا مصر كلنا و بنتمني نرجع تاني  هل السعوديه الشغل فتح فيها و لا لسه و ممكن نلاقي فرصه عمل بتخصصه دا مع انه خبره 13 سنه مع العلم احنا بعتنا السي في لمعظم مكاتب سفريات في مصر و متوفرتش فرصه لحد الان و بقالنا 3 سنين بنعافر و مش لاقين
    • 0
      تصاعدت مؤخرا وتيرة أزمة سد النهضة الإثيوبى بين كل منمصر والسودان من جانبوبين إثيوبيا من جانب آخر حتى وصلعرض المقال كاملاً
    • 0
      سلام عليكم  لو سمحتوا يا جماعه انا عايزة ادور علي فرصة سفر لدبي انا خريجة تجارة انجلش جيدجدا وfluent ف الانجلش ممكن الاقي فرصة كويسه هنا ولا ايه النظام؟   والناس اللي عرفت تسافر سافرت ازاي حد يعرف مكاتب سفريات كويسة ومضمونة اقدر اسافر من خلالها او ازاي اقدر اسافر وابتدي هناك؟  يايت بعد، اذنكوا لة حد يقدر يفيدني بمعلومة وشكرا مقدما ليكم 
    • 32
      مجلس الدولة: إجازة مرافقة الزوج .. بدون حد أقصي كتب حلمي يوسف: أقرت محكمة القضاء الإداري بمجلس الدولة مبدأً قانونياً مهماً بأن إجازة مرافقة الزوج الذي يعمل بالخارج من الإجازات الوجوبية التي يستحق عضو التدريس الحق فيها مباشرة من القانون ولا دخل في منحها للسلطة المختصة بالجامعات. قالت المحكمة برئاسة المستشار سعيد برغش نائب رئيس المجلس وسكرتارية جمال صليب : إن المحكمة الدستورية العليا قضت بعدم دستورية المادة 91 من قانون تنظيم الجامعات من وضع قيد زمني علي منح إجازة مرافقة الزوج المساء 15-1-200
    • Guest مغترب
      2
      ياجماعه انا محتاج مساعده ضروري انا بئالي مع كفيلي 5 سنين مش عايز يعطيني اجازة كل حجته ان مفيش بديل وكل ما يجي بديل هو ميتفقش معاه دلوقتي انا كلمته من شهر على اجازة ضروري عشان ابويا هيعمل عملية ولازم انزل انا وحيد يعني لا في اخوات صبيان ولا بنات وعرفت كفيلي الوضع وبردو مرضيش بيقول مفيش بديل استنى اجيب واحد من مصر على فيزا وتبق تنزل يعني بالعربي كده قدامك شهرين تلاته على ما تنزل انا مش عارف اعمل ايه حد يفيدني ؟
  • أضف...