اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

اين اجد قطع غيار ميكرويف - دايو

aimen

Recommended Posts

فى ظروف عصيبة وبالغة الشدة

انكسرت الصينية الداخلية للميكرويف بتاعى اللى كان مهنينى ومستتنى فى سط زمايلى وعامل لى منظر

وهكذا اصبحت بدون ميكرويف زى ما كنت

وانى من هذا المنطلق

ارجو من اى احد ان يساعدنى ويقولى من وكيل دايو فى الرياض ؟ علشان اشترى واحدة بديلة ولا ممكن الاقى فى البطحاء

ويارب ما نجيش لكم فى صوانى مكسرة

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 36
      السلام عليكم و ورحمة الله و بركاته هي حاجة حصلت من يومين و انا قاعدة ااقلب فيها زي الكورة الشراب ليا احد الصديقات هنا عرضت عليا اني اكتب في مجلة "مش هنخع بقي و اقول حاجة جامدة" بس هي مجلة لمجموعة من الشوباب و الشابات هنا و هي لسه بتاخد طريقها وسط هيصة مجلات الازياء و العبايات و كده الحقيقة انا مجربتش اكتب في اي حوتة في الدنيا غير مرتين: كشكول سلك لونه بمبي و عليه ورود....و اكيد كده خمنتوا كنت بتقندل بكتب فيه ايه.... :lol: و ده كان محصور علي افراد العصابة في مصر و مقرها ورا مبني المكتبات بالجا
    • 2
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته رجاءاً إذا أحد بيعرف من فين أقدر أشتري قطع غيار سيارات هوندا بالجملة في مدينة تورنتو، لإني حاولت ابحث عنها في محركات البحث ولكن للأسف لم اعثر على شئ وجزاكم الله خير
    • 3
      الدكتور محمد الطرانيسى الآن فى برنامج القاهرة اليوم .. طبيب وصل إلى أعلى المراتب فى مهنته فى بريطانيا .. مركزه الطبى ترتيبه الأول منذ 1995 فى بريطانيا فى مجال الإخصاب وعلاج العقم .. ويقوم بالتقييم السنوى جهات حكومية .. مؤخرا اتهمته هيئة الإخصاب والأجنة البريطانية بالقيام بعمل غير أخلاقى بتخليق أجنة لاستعمالها كقطع غيار بشرية .. وصل الأمر للقضاء لينصفه بعد أن تبين أن ما يقوم به هو عمل أخلاقى مائة بالمائة .. وبناء عليه خففت هيئة الإخصاب والأجنة من قواعدها المنظمة لعملية توليد أجنة الأنابيب فلن
    • 5
      الأفاضل توقف تليفزيونى عن العمل قبل وفاة البابا بحوالى أسبوع و طلبت شركة الصيانة (إسمهم سنيور) جائوا و أخذوا التليزيون يوم 4 أبريل. سألت عليه بعد ثلاث أيام قالوا نحن نجربه بعدها بيوم قالوا فيه آى سى تحتاج لتغيير و سنتصل بألمانيا !! رقم هذه الآى سى هو XC86605P لست مدمنا للتليفزيون و أذكر منذ سنوات إن نفس الشركة تصرفت معى بنفس الطريقة و قاموا بتغيير التيونر بمبلغ 300 جنيه أشعر أنى تحت الحصار .. ماذا أفعل هل هناك من يخدم جروندج غيرشركة سنيور هذه ؟ هل من سيلة للحصول على هذه
  • أضف...