اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 54
      بصراحة انا مش من هواة متابعة المسلسلات بس المسلسل ده بالذات حبيت أني اتابعة (مسلسل الجماعة) يمكن عشان الدعاية اللي اتعملت و و إختيار قناة القاهرة و الناس اللي انا اشهد بالذكاء الإعلامي المرعب للقائمين عليها. أولا انا مش إخواني و لا إخوانجي و لا من اتباع البنا . بس بصراحة أنا مش مصدق اللي بيحصل في المسلسل ده و بعتبرة بصراحة استهبال على استلواح . أولا الاإخوان طبعا طالعين في المسلسل بصورة المنافقين قطعاو طبعا ده كان واضح جدا لما أحد قيادي الجماعة اللي عنده سوبر ماركت قال لاحد العمال " طلع يابني م
    • 24
      أنا عارف إن الموضوع مش بالحجم ده و لا بالأهمية ديه لكني فعلا غضبان ... غضبان لأن الواحد لم يصبح له أدني إعتبار في البلد ديه ... تخيل و إنت قاعد بتتفرج علي التليفزيون و مندمج علي الأخر في الفيلم ... اللي إستمر لمدة تقريبا ساعتين و فاضل فيه حوالي تلت ساعة ... تلاقي الفيلم إتقطع و بعدين فاصل و بعدين برامج عادية خالص .. زي ما يكون مفيش ناس بتتفرج مثلا ... و الله العظيم حصل .... الأربعاء 15 أكتوبر علي قناة النيل الدولية (نايل تي في) ... أنا بقيت هأتجنن ... مش ممكن الإستخفاف بالناس وصل للدرجه ديه .
  • أضف...