اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

كيف يتم عمل استقدام للأم

Recommended Posts

• بعد 1 سنة...

طب يا جماعه انا واقع ف ورطه

انا وزوجتى اطباء وشغالين حكومه وعندى طفلين 3 سنوات وسنه وطبعا عندنا دوامين ولما جينا كنا متخيلين ان احنا هنلاقى حل للاطفال حضانه مثلا حد يقعد معاهم واحنا ف الدوام ولكنننى لم اجد

اعمل ايه وانا كل ما اروح الدوام وانا اصلا دوامين مش دوام واحد واخدهم معايا ولسه معنديش عربيه ومرزل ع الناس انا ومراتى وعيالى

نفسى احل مشكله الاولاد عشان ارتاح نفسيا لدرجه انى فكرت اقعد المدام خالص وتربى العيال وخلاص

عندى امى حوالى 50 سنه ربنا يطوول عمرها وعندى اختى 14 سنه والوالد رحمه الله ولى اخ كبير امى قاعده معاه

هل ينفع اعمل استقدام للوالده ام لا؟

هل ينفع اجيب اختى وتكمل تعليم هنا ؟

مش عارف اعمل ايه ؟

حاولو تشوفولى مخرج ونسالكم الدعاء

هل

رابط هذا التعليق

طب يا جماعه انا واقع ف ورطه

انا وزوجتى اطباء وشغالين حكومه وعندى طفلين 3 سنوات وسنه وطبعا عندنا دوامين ولما جينا كنا متخيلين ان احنا هنلاقى حل للاطفال حضانه مثلا حد يقعد معاهم واحنا ف الدوام ولكنننى لم اجد

اعمل ايه وانا كل ما اروح الدوام وانا اصلا دوامين مش دوام واحد واخدهم معايا ولسه معنديش عربيه ومرزل ع الناس انا ومراتى وعيالى

نفسى احل مشكله الاولاد عشان ارتاح نفسيا لدرجه انى فكرت اقعد المدام خالص وتربى العيال وخلاص

عندى امى حوالى 50 سنه ربنا يطوول عمرها وعندى اختى 14 سنه والوالد رحمه الله ولى اخ كبير امى قاعده معاه

هل ينفع اعمل استقدام للوالده ام لا؟

هل ينفع اجيب اختى وتكمل تعليم هنا ؟

مش عارف اعمل ايه ؟

حاولو تشوفولى مخرج ونسالكم الدعاء

هل

الاخ الفاضل

الحل انك تجيب الوالده واختك زياره علي ما تكون رتبت امورك في حضانه ومنهم يعملو عمره في اجازه المدارس والان الزياره مفتوجه للام والاخت عادي جداااا واي مهنة تجيب الام كا عدا عامل وسائق

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • أضف...