اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 62
      عندى سؤال للاخوة اللى سبقونا فى كندا ايه هو اضمن واحسن بنك (من حيث الضمان والعائد) اللى اقدر اودع فيه مدخراتى واسحب منه عند الحاجة فى كندا طبعا اكيد لازم يكون بنك انترناشونال وله فروع فى كندا وياريت فى منطقة مسيسوجا واشكركم مقدما للافادة
    • 68
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته تحية من القلب للجميع أرجو منكم ألا تبخلوا بمقترحاتكم في كيفية إستثمار مبلغ 200.000 جنيه بالسوق المصري وما هي المشروعات التي تدر أعلى ربح خلال فترة وجيزة وما هو المشروع الذي يسترد رأسماله خلال عام أو عامين على الأكثر وجزاكم الله خيراً
    • 6
      كيف أستثمر مبلغ 70 ألف ريال بالمملكة العربية السعودية ما هي المشاريع المتاحة التي من الممكن عملها بجانب عملي
    • 4
      عندى مبلغ بالدولار الأمريكى فى CitiBank المشكله ان فروعهم مش مرتبطه ببعض يعنى مش حستفيد حاجه خالص من الفرع اللى فى كندا. حاولت افتح حساب فى HSBC بس قالولى محتاج عشر ايام عمل وانا مسافر ان شاء الله بعد 8 ايام :egyflag: حد عنده اقتراح؟
    • 5
      عقلى من التفكير انهف و بضرب كف على كفى و آهات بتخرج من فمى ما انا اللى ضحكوا عليا و سرقوا فلوسى و الجرح ينزف هم مش دم و الالم عمال ينشر غم و استفحل الشر و الظلم و القهر ما انا اللى ضحكوا عليا و سرقوا فلوسى و الحق و العدل بقى شعارات شعارات نجمل بيها العبارات و اهل الحق انداسوا و اهل الظلم انباسوا ما انا اللى ضحكوا عليا و سرقوا فلوسى و حرامية
  • أضف...