اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

ألقاب بعض الاعضاء بالمنتدى

الطفشان

Recommended Posts

بنات أغبيه والله عيزين حد يحل ليهم الأمتحان

الحمد لله أخيراً شهد شاهد من أهلها ، يابنتي هو أحنا بعتناهم بوركينا فاسو من شويه ......

نورا فى إعترافات ليلية

الأحـــرار يؤمنون بمن معه الحق ..

و العبيــد يؤمنون بمن معه القوة ..

فلا تعجب من دفاع الأحرار عن الضحية دائماً ..

و دفاع العبيد عن الجلاد دائماً

رابط هذا التعليق

بنات أغبيه والله عيزين حد يحل ليهم الأمتحان

الحمد لله أخيراً شهد شاهد من أهلها ، يابنتي هو أحنا بعتناهم بوركينا فاسو من شويه ......

نورا فى إعترافات ليلية

نعممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

عايز أييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييية

ملهم يعني لما يكونوا مش فهمين حاجة وعيزين حد يوضح ليهم

عموما مش موضوعنا هنا اطلعلي برة وانا ..........(وش واحد مليان مطاوي)

رابط هذا التعليق

لأ يا عمنا س السيد و يا عزيزتنا نورا... أحنا هنا في وزارة القوي العاملة مكتب التعيين...قسم الخناقات بين الجنسين في الشارع اللي ورانا بعد عم جاد بتاع البطاطا هتلاقوا باب كبير مكتوب عليه أنواع النساء و ناس كتير بره فطسانة من الضحك... هو ده .

كل اللي حيلتي زمزمية أمل... و إزاي تكفيني لباب القبر

"صلاح جاهين"

رابط هذا التعليق

لأ معلش يا سنيور سكوربيون سيبها .. الساحه فاضية وفارس لفارس

( وش واحد هو اللى ضارب الناس التانية فى وشهم بالمطاوي ... )

مع تحيات / عبده مشاكل

الأحـــرار يؤمنون بمن معه الحق ..

و العبيــد يؤمنون بمن معه القوة ..

فلا تعجب من دفاع الأحرار عن الضحية دائماً ..

و دفاع العبيد عن الجلاد دائماً

رابط هذا التعليق

لأ يا عمنا س السيد و يا عزيزتنا نورا... أحنا هنا في وزارة القوي العاملة مكتب التعيين...قسم  الخناقات بين الجنسين في الشارع اللي ورانا بعد عم جاد بتاع البطاطا هتلاقوا باب كبير مكتوب عليه أنواع النساء و ناس كتير بره فطسانة من الضحك... هو ده .

جدع يا سكوربيون

هنا باب المناقشات العامة

هناك باب الابتسام

برافوا انك بتمنع التشعب

حنضيف لك لقب جديد

و هو

"كبير مساعدي المنسقين"

الشعب اراد الحياة و القيد انكسر

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      أيام الأعياد فى قناعاتى هى أحد أهم مظاهر تحقيق المواطنة المصرية لأنها تمثل مناسبات اجتماعية وإنسانية لها دلالاعرض المقال كاملاً
    • 16
      بعد السلام و التحية ........ خلال تصفحي في هذا هذا المنتدى (فؤجئت)بان هذا اليوم (الذي يوشك ان ينتهي) هو يوم ميلاد اﻻعضاء..... 1-ماجد. 2-اوسامة عكوي (akwi) 3-ابو زياد الشافعي. و اخيرا (انا)............ واظن انها (صدفة سعيدة) ان يتفق اربع اعضاء في يوم ميلادهم..........و اهنأهم كما اهنيء نفسي بذلك داعيا الله ان يوفقنا لحسن عبادته....امين.
    • 6
      الموضوع من البداية تم إستخراج تأشيرة للسفر للملكة العربية السعودية يوم 20 / 7 / 2009 وبعدين طلب منى السفر بعدها لكن إعتذرت لأن زوجتى كانت فى حالة وضع وكان من الصعب تركها وحدها فى هذه الفترة وإتفقت على أن يكون السفر بعد رمضان لكن فوجئت بالأتى :- إتصال من مدير الموارد البشرية بالشركة السعودية يطلب من يوم الثلاثاء الماضى 15 / 9 /2009 يطلب منى السفر فى نفس اليوم فضحكت ثم قال لى يبقى الخميس طبعا قلتله مش حسافر غير بعد العيد لأن المملكة طبيعى فى أجازة يبقى حضورى زى قلته دلوقتى فقالى بس على فكرة ال
    • 2
      السلام عليكم لو سمحتوا بحاول ادور على مواضيع قديمه بااستخدام اسم العضو الدى اريد مواضيعه فكل ما احاول يطلع على 3 اربع مواضيع فهل هناك طريقه اقد اتبعها لمشاهدة المواضيع كلها لعضو ما وشكرا
    • 17
      السلام عليكم و رحمة الله ازيكم يا شباب انا انشاءالله مسافر مكة قريبا و كنت طالب بعض المعلومات عن المعيشة في مكة هناك اولا كنت عايز اعرف السكن في شقة بها غرفتين و صالة مساحتها جيدة و مطبخ و حمام تتراوح تكلفتها تقريبا بكام في المناطق الراقية و المناطق المتوسطة او الجيدة و ايضا اسماء تلك المناطق علشان اعرف اذا كانت قريبة من العمل ولا لا ... ثاينا عايز اعرف تكلفة المعيشة الشهرية تقريبا كام لاسرة مكونة من زوج و زوجة و طفل مع العلم ان الطفل مولود جديد , وهل يوجد مصاريف شهرية معتادة غير الطعام ؟ ث
  • أضف...