اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 10
      السلام عليكم يا شباب انا عضو جديد وكنت محتاج نصايحكم انا مسافر ابوظبي كمان شهر والعقد بتاعي ب 14 الف درهم شامل كل حاجه كنت عاوز اعرف ايه المصاريف اخبارها ايه وخصوصا طبعا المشكله الازليه بتاعه الايجارات مع مراعاه اني مش متجوز وشكرا جدا علي مجهودكم
    • 18
      الصورة خير برهان و لا تعليق
    • 39
      حركة المحافظين جاهزة .. وحيحلفوا اليمين يوم السبت كنت أتمنى أن تـُطرح معايير اختيار المحافظين قبل الحركة أعتقد أن السبب فى غياب هذا الطرح هو أن المعيار الحالى هو نفسه السابق "ما تعرفش واحد كويس ينفع محافظ؟" أنا أعلم أن المعيار الأثقل وزنا فى اختيار محافظى المحافظات الحدودية هو أن يكون رجلا عسكريا .. وحبذا لو كان من سلاح الحدود أو المخابرات العسكرية ولا مانع عندى فى ذلك خصوصا فى الظروف التى تمر بها البلاد ولكنى لا أفهم مثلا لماذا يُعيَّن قاضى أو مستشار فى منصب المحافظ إن م
    • 11
      كل سنة و حضراتكم طيبين و عمر مديد مليء بالطاعات ناش بنت شعنونة الفاضل طه الباشمهندس ياسر و ابننا بودا ( عبد الرحمن) أصغر محاوراتي
    • 0
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته صباح الورد والياسمين على شبابنا اللى زى العسل :WelEgTks: دلوقت يا جماعه انا بشتغل مندوب مبيعات ب مجموعة شركات منصور بالقاهره :egyflag: فا دلوقت انا عاوز اسافر الامارات :blush2: ياريت اى حد فى الامارات سافر عن طريق مكتب الحاق عماله يقولى على اسم المكتب عشان اروح اقدم واظبط حالى بس المكتب يكون موثوق فيه وجزاكم الله كل خير :)
  • أضف...