اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

عاجل الى مفسرين الاحلام ........افتونى فى حلمى .!!!

badroora

Recommended Posts

انا قلت فعلا ان الدم مش بيفسد المنام ........لكن ما قولتش انه مش من ضمن مفسدات المنام..........وطبعا دا معناه مش معناه اني اقصد مفسدات اخري :closedeyes:.......

دعك من مفسدات المنام الأخرى أخت جالاكسي

ما معنى "المنام الفاسد" في رأيك ?

ما الفرق بين المنام الفاسد و غير الفاسد و ما هو تأثير كلاهما على حياة الإنسان ?

بمعنى إذا حلمت في ليله بمنام فاسد و في التاليه بمنام غير فاسد ما الفرق بين حياتي في اليومين

تحياتي

لكن اللي اعرفه ان المنام اما انه يكون حديث نفس بمعني انك تحلم بشيئ بتفكر فيه ام تتمناه..........

ده كلام جميل

رابط هذا التعليق

كل اللي اعرفه عن موضوع الحلم ده إنه سيد الأخلاق :closedeyes:

Vouloir, c'est pouvoir

اذا كنت لا تقرأ الا ما يعجبك فقط فإنك لن تتعلم ابدا

Merry Chris 2 all Orthodox brothers

Still songs r possible

رابط هذا التعليق

دعك من مفسدات المنام الأخرى أخت جالاكسي

ما معنى "المنام الفاسد" في رأيك ?

ما الفرق بين المنام الفاسد و غير الفاسد و ما هو تأثير كلاهما على حياة الإنسان ?

بمعنى إذا حلمت في ليله بمنام فاسد و في التاليه بمنام غير فاسد ما الفرق بين حياتي في اليومين

تحياتي

معاك :rolleyes: ..........سبنا من المفسدات الاخري دا ان وجد زي ما قلت في بقيه مداخلتي اللي اقتبستها........ :Laie:

.......او علي الاقل لا اعرفها دا ان وجد

وبقيه المداخله بقول فيها ان الاحلام زي ما قريت قبل كدا..........ياا اما حديث نفس او اضغاث او رؤيا من عند الله...وبالتالي مقدرش افيدك في معني المنام الفاسد .....لكن كتبت اللي قريته لبدور بطمنها :happy: ....بس ممكن نسأل حد ثقه في الحاجات دي يفيدنا احنا الاتنين لانه سؤال مهم بجد :blink:

اما بقي تأثيرها علي الانسان .........في رأيي :closedeyes: ..........بيرجع لمعتقد الانسان نفسه ومدي اعتقاده في صدق احلامه او كذبها او صدق الموضوع نفسه من الاساس.

يعني في ناس بترجع كل حاجه ليها...وما تتحركش من غيرها يعني ما تمشيش الا ببركتها :roseop: زي ما قالت بدور علي سبيل الضحك :lol: ...........وفي ناس تحب تعرف للمعرفه... فضول يعني بس طبعا بدون ربط احداث او مصير حياتها بيها مثلا زي حلاتي :happy: ..............وفي ناس لا تعيرها اي اهتمام............الموضوع كله او الفرق بين اليومين اللي سألت عليهم يرجع لمعتقدك الشخصي ومدي اقتناعك بيه يا اخ ايهاب.....انا شخصيا الموضوع عندي عادي طالما بتسأل عن رأيي.........يعني احب اعرف ....للعلم ليس الا.......تحياتي.

املأ عينيك من وجوه الأحباء والأهل والأصدقاء فقد يغيبون عنك بعد حين ولا تؤجل إفصاحك لهم عن مشاعرك الطيبة تجاههم إلى الغد فقد لا يكونون على مسرح الحياة حين يجيء ذلك الغد

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • أضف...