اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

لازم تشوفوها .......

وسام

Recommended Posts

اتفرجوا على لقطة الفيديو دى لاجتماع صدام بقادته و على الهواء مباشرة

وحاولوا تمسكوا نفسكم من الضحك :D :lol: :lol: :lol: :lol:

http://www.rpi.edu/~bourir/saddam.wmv

......The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing

رابط هذا التعليق

بجد يا وسام مش ممكن أنا فطست من الضحك :lol: :lol: :lol: عارف فكرونى بمين؟فاكر عادل امام فى السكرتير الفنى لما كان الراجل عمال يجيبه من قفاه و يقوله أنا مين يااااااااااه؟؟؟؟؟.لأ و كله كوم و"خسئت "ثكلتك أمك دى كوم . :D "يالا اعطيله" أديله متريحوش :lol: إيه ده إيه اللى بيحصل ده؟ هوه السيجار اللى فى ايده تفتكر محشى حاجة؟؟؟؟؟؟ : :lol: :lol: :lol: .

أنا كنت شىء وصبحت شىء ثم شىء

شوف ربنا .. قادر على كل شىء

هز الشجر شواشيه ووشوشنى قال :

لابد ما يموت شىء عشان يحيا شىء

عجبى !!

رابط هذا التعليق

لا هيا بتفكرنى بمحمد صبحى فى مسرحية تخاريف ( يا شعبى الرقيق الصبور المكافح ) :oops: :lol: :lol: :lol: :lol:

لا واخدة بال حضرتك الجنرالات اللى قاعدين معاه بقوا ( شباب) :lol: و قال ليه القهوة لذيذة مع السيجار الكوبى :shock: و الواد يا عينى خايف يغلط :roll: الراجل دة متيألى انه من جنون العظمة محدش يفكر يجازف بعمره و يقوله خبر وحش............ كان معيش شعبه فى مجاعة و هوا مش عارف يعمل دماغ غير بالسيجار الكوبى.....المصيبة ان كل دة على التليفيزيون و عينى عينك قدام الناس

باللنسبة للسيجار يا كروساية محدش عارف يمكن محشية فعلا بس انا جربتها زمان عشان اشوف لايقة عليا العظمة و لا لا :D كانت ثقيلة موت وحسيت ان دماغى بتلف و انى سيد الكون :D :oops:

المهم اهوا غار فى داهية غير مأسوف عليه :neutral:

على فكرة فى نفس اللحظة اللى بكتب فيها دى تمثاله بيقع و الناس بتحدفه بالجزم فى وسط بغداد

......The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing

رابط هذا التعليق

ب
اللنسبة للسيجار  يا كروساية محدش عارف يمكن محشية فعلا بانا جربتها زمان عشان اشوف لايقة عليا العظمة و لا لا :lol:  كانت ثقيلة موت وحسيت ان دماغى بتلف و انى سيد الكون  :lol:  :lolس :

شكلك شمتان فيه يا وسام مش عشان حاجة أكتر من انه بيشرب السيجار ده فى عينك :lol: (بالمناسبة اسمه هافانا مش كده؟) :lol: :lol: عشان تشك فى أمرى أكتر :wink:

المهم اهوا غار فى داهية غير مأسوف عليه :neutral:

على فكرة فى نفس اللحظة اللى بكتب فيها دى تمثاله بيقع و الناس بتحدفه بالجزم فى وسط بغداد

يا خسارة كان نفسى العراقيين همه اللى يعملوا ده بنفسهم و لوحدهم مش بمساعدة أمريكان. :? بس برضو معذورين الجهل مع الفقر و الكبت يخلوا الناس تعمل أكتر من كده .

عجبى !!

رابط هذا التعليق

شكلك شمتان فيه يا وسام مش عشان حاجة أكتر من انه بيشرب السيجار ده فى عينك  (بالمناسبة اسمه هافانا مش كده؟) عشان تشك فى أمرى أكتر

ممممممممم :shock: هوا على حد علمى الكوبى انواع و الشعبى منه الهافانا و كله بيتصنع يدوى على ايدين ستات ....أنسات على متزوجات :lol: :lol: عشان كدة كل صاروخ من دول بظروفه يا صابت يا خابت :wink:

بس واضح ان حضرتك خبرة كبيرة برضه

( انا حا حاول استخدم صيغة معتدلة لاهى مذكر ولا مؤنث حتى تثبت الرؤية :wink: )

رابط هذا التعليق

ممممممممم :shock: هوا على حد علمى الكوبى انواع و

الشعبى منه الهافانا   و كله بيتصنع يدوى على ايدين ستات  ....أنسات على متزوجات  :D  :D عشان كدة  كل صاروخ من دول بظروفه  يا صابت يا خابت :wink
:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :)

بس واضح ان "حضرتك "خبرة كبيرة برضه

ده بحكم ان من عاشر القوم

(

انا حا حاول استخدم صيغة معتدلة لاهى مذكر ولا مؤنث حتى تثبت
الرؤية :wink: )

للأسف العربى مفيهوش الصيغة الneutral الموجودة فى بعض اللغات .فلازم تحدد موقفك من دلوقتى لاااااااااااازم تشرب :o :D :lol:

عجبى !!

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • أضف...