اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 26
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخوكم محمد من دمياط اللي هو انا يعني ، جايلي تأشيره من واحد سعودي معرفة الراجل ده بيفتح محل كمبيوتر صيانة ومبيعات وحاجات زي كده في الرياض وكان محتاج واحد يمسكله المحل طلع تأشيره (( عامل )) على اساس انه يبعتهالي وبالفعل بعتها وهتوصل الاوراق بالبريد على يوم السبت الجاي ان شاء الله بس المشكلة دلوقتي ان جواز السفر بتاعي والبطاقة مكتوب فيهم حاصل على بكالوريوس نظم المعلومات الإدارية .... ؟؟!! عندي بقا شوية اسأله بسيطه : 1. أغير البطاقة والجواز ازاي ؟؟ والإجراءات دي
    • 0
      حد يفدني انا عامل عملية فتق سره وعندي كشف طبي للسفر للسعوديه وخايف من بطني اعمل اَي 
    • 0
      سحابة من الحزن العميق اجتاحت الشارع الغنائى وغير الغنائى بعد رحيل الموسيقار والمطرب أحمد الحجار شقيق المطرب اعرض المقال كاملاً
    • 0
      انا حديث تخرج تجارة انجليزى قدمت على شغل فى شركه اسمها الاصدقاء فقالى راتب ٢٥٠٠ والفيزا مسمي اخصائي تسويق هل الشركه مضمونه وهل الراتب كويس انا معنديش اى خلفيه عن السفر للمملكه واول مرة اسافر ياريت تعتبرونى اخوكم الصغير وتنصحونى 
    • 7
      الفيلم عن مأساة  هيباتيا  الفيلسوفة المصرية  التي تم تجاهلها كفيلسوفة مصرية رائدة  لحساب أن أصل الفلسفة أثينا و ليست الإسكندرية كتبت عنها الدكتورة نوال السعداوى من أيام ، و كتب مشهد قتلها يوسف زيدان في روايته عزازيل
  • أضف...