اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

إنتي فين يا بنت شعنونة؟

maksoof

Recommended Posts

:lol:  :lol: 

اسمحوالي اخيب توقعاااااااااااتكم كلهااااااااااااا

ناااااااااااافر ناااااااااااااافر :roll:  :roll: 

اولا العيادة مش قبل 3 شهور من دلوقتي (دا لو انا التزمت بشغلي يعني :oops: ) عشان يبقى من حقي قانونا اني افتح عيادة والا غير كدا اروح في كلابوووووووووش :?  :lol: 

سي السيد.. انت بتقوووووووووول فيها....... انا حطيت اسمي على لستة طووووووووييييلة من الدكاترا المتطوعين للذهاب لعراق

لكن ما ليش امل اروح

لآنهم عاوزين دكاترا قلبهم جامد وانا دكتووووووورة خايبة وكبيري ابقى تمرجية هناااااااك :roll:  :roll:  :oops:  :oops: 

:?  :?  :? 

kwa

ياسلالالالالالالالالالام وانا اطووووووووول دا حتى ها اقبض فلوس على قلبي  اااااااااد كدا

وبرضه ها تخسره يعني

مش ها اتعب :wink:  :wink:  :wink: 

ومااااااااازل التحزيييييييير مستمرا

حزروا من هنا لحد بكرا بالليل :lol:  :lol:  :lol: 

ولو ما عرفتوش ها اقولكم بقى :oops:  :roll:  :roll:

بصى بقىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى :twisted:

أنا خلقى ضاق. يعنى لا هتقولى و لا هتغيرى التوقيع ده برضو :twisted: طيب يا شعنونة:( :( .

شووووووفى دى آخر مرة أخمن:

هتعملى مشروع خاص بيكى ده اللى أنا فاهماه لحد دلوقتى :cool: إيه هوه بقى؟ :roll: :roll:

إيه هتفتحى منتدى لوحدك؟ :wink:

خلااااااااص غلب ماى دونكى :roll: :oops: :roll:

أنا كنت شىء وصبحت شىء ثم شىء

شوف ربنا .. قادر على كل شىء

هز الشجر شواشيه ووشوشنى قال :

لابد ما يموت شىء عشان يحيا شىء

عجبى !!

رابط هذا التعليق

شعنونننننننننننننننننة:

مخدتش بالى غير دلوقتى.إوعى يكون الخبر اللى هتقوليه ليه علاقة بالتاريخ بتاع النهاردة :oops:

شعنونة إوعى :twisted: :twisted: :twisted:

عجبى !!

رابط هذا التعليق

وسع يا جدع انت وهو أنا حليت الفزورة بكل سهولة ، شعنونة عايزة تقول ، أنهم مسكوا السواق الجبان اللى خبط الطفل الغلبان وبعتوه على اللمان ....... صح يا شنشن والا أنا غلطان ؟

الأحـــرار يؤمنون بمن معه الحق ..

و العبيــد يؤمنون بمن معه القوة ..

فلا تعجب من دفاع الأحرار عن الضحية دائماً ..

و دفاع العبيد عن الجلاد دائماً

رابط هذا التعليق

بيتهيألي ان البنت الحلوة الشعنونة بعد ما اتعلمت شوية اكلات من الأخت العظيمة سلوى على شوية وصفات بيتي

حتفتح مصمت وكوارع وكبدو ومخ

بس هي محتارة تسميه ايه

علشان كده بتاخد رأينا

اظن انها مش كذبة ابربل

رابط هذا التعليق

بصي بقى يا شعنونة

انا سيبت شغلى ولا بنام ولا باكل واعده افكر لحد متعبت :shock: :shock: :shock: :shock:

ومكنتش عيزة اكتب حاجة الا لما اوصل لحل لكن انا جيه دلوقتي علشان اقولك خلاص اريد حلااااااااااااااااا :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

مستنية الحل بس انا جه في بالي انك عملتي حاجة في حد

البنت صحبتك انتمتك الي اتخانقتي معاها فكرت انك تكوني عملتي حاجة خلتيها تندم عليها بس مش عرفة بأه :lol: :oops: :oops: :roll:

رابط هذا التعليق

انهى واحدة فيهن ...يانورا.

دى شانا....لحد دلوقت متخانقه مع ...كتير.

فاضل..عصبة الأمم ألمتحدة.

همتك معانا ياشانا.

ومانيل المطالب بالتمنى..ولكن تؤخذ الدنيا ..عراكا.//قصدى//غلابا.

فى سبيل الحق نضحى ...صح ياشانا.

حاتفتحى...قاعة...للاجتماعات العاجلة....فى منتجع...شاب.

وتكسبى دهب....ماهى المحادثات حاتستمر...وتستمر....وتستمر.

وتبقى عملتى حاجة مضمونة ...لأطفالك فى المستقبل...وكله بيزنس

انتى فين ياشانا....وايه الأخبار.

سلامى.

(وَمَنْ يَقْتُلْ مُؤْمِناً مُتَعَمِّداً فَجَزَاؤُهُ جَهَنَّمُ خَالِداً فِيهَا وَغَضِبَ اللَّهُ عَلَيْهِ وَلَعَنَهُ وَأَعَدَّ لَهُ عَذَاباً عَظِيماً)

[النساء : 93]

رابط هذا التعليق

انهى واحدة فيهن ...يانورا.

دى شانا....لحد دلوقت متخانقه مع ...كتير.

فاضل..عصبة الأمم ألمتحدة.

همتك معانا ياشانا.

ومانيل المطالب بالتمنى..ولكن تؤخذ الدنيا ..عراكا.//قصدى//غلابا.

فى سبيل الحق نضحى ...صح ياشانا.

حاتفتحى...قاعة...للاجتماعات العاجلة....فى منتجع...شاب.

وتكسبى دهب....ماهى المحادثات حاتستمر...وتستمر....وتستمر.

وتبقى عملتى حاجة مضمونة ...لأطفالك فى المستقبل...وكله بيزنس

انتى فين ياشانا....وايه الأخبار.

سلامى.

مين ماما سلوى؟؟؟:

يا فندم ما احنا اتفقنا إنى هبقى خلاص النائب بتاعك !!!!كان لزومه إيه تتعبى نفسك و تخمنى تانى فى المحفل ده :lol: ؟؟؟؟ عموماً أنا رأيى المرة دى برضو زي رأيك :oops: :oops: :lol:

عجبى !!

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 27
      إييييييييييييييييييييييييييييه بقى الزولم وحش ... عبير واخده المناسبات الإجتماعية إحتكار فردي ومش مديه حد فرصة ياخد حتت تورتة زيادة حتى فبقى لي فترة بأضع خطة محكمة للإنقلاب العسكري فقولت أحسن حاجه أنا أقعد أشرب في قهوة طول النهار عشان أسهر لحد الساعة 10 بالليل .. وألحق لي عيد ميلادين ولا حاجه وهي مش موجودة فتخيلوا ييجي حظي في حبيب قلبي وفنان الجزيرة العربية " الساري " الراجل اللي مروقنا أفلام وفيديوهات وحركات كل سنة وإنتي طيب يا ساري ... ويارب السنة الجاية تكون في عش الزوجية وجايب
    • 11
      كل سنة و حضراتكم طيبين و عمر مديد مليء بالطاعات ناش بنت شعنونة الفاضل طه الباشمهندس ياسر و ابننا بودا ( عبد الرحمن) أصغر محاوراتي
    • 23
      ما عرفتش اكتب الموضوع دا فين فقلت اكتبه هنا وخلالالالالالاص بقىىى هتلاقوه جد على هزار :) نبتدي الحكاية كنت قاعدا لا بيه ولا عليه عندي نص نبطشية استقبال وكان قبلي زميله ليا المهم انا رحت استلم النبطشية لفقيتها في منتهى السعادة وطلعت تجري؟! :blink: قلت ماعلينا البنت فرحانا وخلاص بقى اتاااري كان فيه جثة واحد مشنووووووووووووووق جايا وهيا لازم تعاينها وتقول انه ميت عشان يروح المشرحة واذ بي فجأة الاقي الممرضات كلهم جايين عليا جري ويالله يا دكتورة الحالة جت؟؟ حالة ايه يا ولاد؟؟ المشنووووووق ي
    • 2
      بكل الود اختي الفاضلة .. دكتورة بنت شعنونة كل سنة و حضرتك طيبة :rolleyes:
    • 52
      بما اني قاعدا في البيت بقالي فترة وبما ان زوجي بيحب الأكل وبما ان اقرب طريق " لقلب" الراجل معدته ( قلبه = يخليه يقوم ينام :sad: ) ف انا احترفت الطبيخ والحمدلله بيقولوا اكلي حلو ولذلك قررت اعزمكم على مطعمممممممممممممي :D يعني ها احط طريقة اكلات اتعلمتها سواء من النت او التلفزيون او كتابي بتاع الطبخ او اتعلمتها وخلاص وها اعملها في شكل عزايم وقولولي رايكم.... عزومة رقم 1 الطبق الرئيسي فراخ مشوية ع الفحم او على شواية البوتاجاز... سلطات مكرونة اسباجيتي و الحلو سينابون ( عشان غالي جدا
  • أضف...