اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

الضرب والتهبيل وكذبة ابريل

se_ Elsyed

Recommended Posts

والله عال ... بطلتوا ضرب في اللي نصبوا عليكو .. وقلبتوها سوالف حريم وبلح زغلول ورنجه ؟

هو أحنا كده يا شعب مصر ... نسيب القضايا المهمة ... ونهتم بالقضايا الفرعية اللي لا بتودي ولا تجيب ...

الأحـــرار يؤمنون بمن معه الحق ..

و العبيــد يؤمنون بمن معه القوة ..

فلا تعجب من دفاع الأحرار عن الضحية دائماً ..

و دفاع العبيد عن الجلاد دائماً

رابط هذا التعليق

ياعم هو انا ناقصك دا انا شكلى هيتنصب عليا فى الفيزا التانية هى كمان

انت اللي طمعتهم فينا يا تامر كل شوية يتنصب عليك

انصب و ابتسم أنت في محافظة الشرقية

:roseop: أحمد عرابي واقف في طابور العيش ركبت لكم الواد سمسم آخر العنقود ع الحصان

قُل لَّوْ كَانَ الْبَحْرُ مِدَادًا لِّكَلِمَاتِ رَبِّي لَنَفِدَ الْبَحْرُ قَبْلَ أَن تَنفَدَ كَلِمَاتُ رَبِّي وَلَوْ جِئْنَا بِمِثْلِهِ مَدَدًا

رابط هذا التعليق

والله عال ... بطلتوا ضرب في اللي نصبوا عليكو .. وقلبتوها سوالف حريم وبلح زغلول ورنجه ؟

هو أحنا كده يا شعب مصر ... نسيب القضايا المهمة ... ونهتم بالقضايا الفرعية اللي لا بتودي ولا تجيب

إيه اللي طلعه من أودة الفيران ده

سمسمة ماعرفش أعتمد عليكي في حاجة أبدا

قُل لَّوْ كَانَ الْبَحْرُ مِدَادًا لِّكَلِمَاتِ رَبِّي لَنَفِدَ الْبَحْرُ قَبْلَ أَن تَنفَدَ كَلِمَاتُ رَبِّي وَلَوْ جِئْنَا بِمِثْلِهِ مَدَدًا

رابط هذا التعليق

آه صحيح .. مين اللي طلعه ده.. حاجة غريبة يا أوختشي ...اسمعي .. انتي في اللستة اللي بعتاها لأماني هانم ضيفي زلعة عسل أسود ... و لما توصل تفضيها علي دماغه هو و حشيش ... قوم ايه النمل يتلم عليهم و ياكلهم .. و تبقي عملية نضيفة ميه الميه ... و ما نسمعلهمش حس بعد كده .. لا دلوقتي و لا ساعة مراجعة حسابات الكتاب ... :roseop:

عجبتك يا أبلة ؟؟؟ طب مونكن الجزمة بقي علشان الشراب خلاص اتخرم ... wst::

كل اللي حيلتي زمزمية أمل... و إزاي تكفيني لباب القبر

"صلاح جاهين"

رابط هذا التعليق

تلاتة بالله العظيم صوتي راح و أنا بانادي حتى شوف

http://www.egyptiantalks.org/invb/index.ph...75&start=75

ولما مارديتش الواد سمسم آخر العنقود خدها حشاها أخبار و أهرام من قدام و لبسها و ماشية

إيه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خسارة فيه ؟؟؟ :roseop:

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      ضرب الزوجات عندنا هو فولكلور شرقى.. هو شكل من أشكال التعبير عن العواطف.. وهو بديل عن الركود والزهق داخل عش الزعرض المقال كاملاً
    • 5
      اليوم 1 ابريل يعنى كدبة جديدة .. اختار لنفسك كدبة .. الاخوان يدشنون حملة لمناصرة السيسى ..
    • 1
      أصدرت دار الإفتاء المصرية يوم الخميس الموافق 08/11/2012 فتوى رسمية بأن الضرب المبرح للتلاميذ في المدارس والذي يؤدي إلى ضرر جسدي أو نفسي للطالب حرام بلا خلاف وفاعله يأثم شرعا الفتوى صدرت بعد الحوادث المتكررة مؤخرا والتي تداولها الإعلام عن تعرض طلاب للإيذاء الجسدي والمعنوي على يد أساتذتهم .
    • 19
      http://www.youtube.com/watch?v=YbrNd-Pf_YM هو دايما ننسى كده على طول مش الفلوطه بتاعهم عاوز يقر قانون عشان قمع المظاهرات ال ضدد العسكر هما نازلين ليه بقى ضد العسكر عشان يعطلوا عجله الانتاج . ولا عشان يوقعوا بين الجيش الشعب المليونيه دى عشان أيه يامسلمى أحد عشان حمايه الاخوان ولا حمايه مصر .ولاعشان حمايه الشاطر من سليمان !!!!!! انتوا مش احتفلتوا بالثورة نازلين ليه بقى فاكرين ومش ناسيين عشان كده مش نازليين فاكرين رفضكوا فى مليونيه رد الشرف . رد شرف مصر ال اتهان واتسحل على
    • 9
      في تطور مثير وتصعيد كبير إتهم أدمن صفحة المجلس الأعلى للقوات المسلحة على فيسبوك حركة 6 إبريل ( بالعمالة ) والسعي لهدم الدولة ووصفهم (بالصغار) وهذا ما ورد في مداخلة الأدمن :
  • أضف...