اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

مطلوب سياره ب5 الاف جنيه

Recommended Posts

بسم الله الرحمن الرحيم

هو عنوان الموضوع غريب حبتين بس المواصلات اصبحت عذاب, و في نفس الوقت الواحد مش هيقدر يجيب عربيه غاليه او حتي معقوله علشان زي ما انتم عارفين انا قاعد في الجيزة و مستني من كندا الفيزا

و سمعت ان فيه عربيات زستافا سعرها في حدود 5 الاف جنيه و ان فيه فيات ار و لا العار و ان الاسعار عمرها ما توصل 7 الاف جنيه

يا تري فيه عربيات بالاسعار دي و لا دي اشاعات؟

و يا ريت حد متخصص في العربيات يقولنا علي مزايا و عيوب الزستافا و الفيات الار و يقولنا اذا كان فيه عربيات ارخص شويه

اذا كان فيه اصلا

اخوكم

هشام الكندي ان شاء الله

كن على حذر

من الكريم إذا اهنته ، ومن العاقل إذا احرجته ، ومن اللئيم إذا اكرمته ، ومن الاحمق إذا مازحته ، ومن الفاجر إذا عاشرته ... وإنى ذقت الطيبات كلها فلم اجد اطيب من العافيه ، وذقت المرارات فلم اجد امر من الحاجه إلى الناس ونقلت الحديد والصخر فلم اجد اثقل من الدين ، اعلم ان الدهر يومان يوم لك ويوم عليك ، فإن كان لك فلا تبطر وإن كان عليك فاصبر فكلاهما سينحر ........

الامام علي بن ابي طالب

رابط هذا التعليق

السلام عليكم

أنا عارف ان القاهرة خنقة يا عم H

بس انك تجيب عربية صغيرة دى مخاطرة

لأنها ممكن تجيبلك الضغط والسكر

فرأيى تستنى شوية

لما ربنا يكرمك

رابط هذا التعليق

يا ريت يا دكتور حسام بس الفلوي بتتحوش علشان تروح كندا مش لتجار العربيات في مصر

كن على حذر

من الكريم إذا اهنته ، ومن العاقل إذا احرجته ، ومن اللئيم إذا اكرمته ، ومن الاحمق إذا مازحته ، ومن الفاجر إذا عاشرته ... وإنى ذقت الطيبات كلها فلم اجد اطيب من العافيه ، وذقت المرارات فلم اجد امر من الحاجه إلى الناس ونقلت الحديد والصخر فلم اجد اثقل من الدين ، اعلم ان الدهر يومان يوم لك ويوم عليك ، فإن كان لك فلا تبطر وإن كان عليك فاصبر فكلاهما سينحر ........

الامام علي بن ابي طالب

رابط هذا التعليق

يا ريس الفسبا او الموتسيكل سواقتهم مش امان بعكس العربيه

كمان دا اسمه موت سيكل

يعني ذكرت كلمه موت قبل كلمه سيكل

هههههههههههههههههه

فيه موتوسيكلات هارلي بيقولوا عليها جميله و رخيصه بس مهما كان موت سيكل برضه

كن على حذر

الامام علي بن ابي طالب

رابط هذا التعليق

• بعد 2 أسابيع...

يا عم هشام ممكن تلاقي عربية بالسعر ده لكن اللي مش ممكن هو أنها تمشي بيك .... صدقني هاتجيب لنفسك وجع الدماغ و لو ركبتها ساعة هاتقعد أسبوع عند الميكانيكي و هأتصرف عليها قد التاكسي عشر مرات و هاتقف عليك بخسارة ... أنا مشفق عليك لأني شفت تجارب زي كدة مع صديق و كره نفسه .... و أنا مش عاوزك تكره نفسك .... تحياتي

من لي سواك .. و من سواك ... يرى قلبي و يسمعه

كل الخلائق ظل في يد الصمد ... أدعوك يا ربي فاغفر ذلتي كرما

و أجعل شفيع دعائي حسن معتقدي

رابط هذا التعليق

الف شكر ليك علي النصيحه يا اخ سهران

كن على حذر

الامام علي بن ابي طالب

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • أضف...