اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

مشكلتين...

Lancelot

Recommended Posts

العبد لله واقع .. مش في مشكلة لا في مشكلتين ... هي حاجات بسيطة لكن مضيقاني قوي ...

الأولي هي إن في البروفيل بتاعي مذكور إني بنت ... الرمز دايرة و تحتها صليبة يعني بنت مش كده ... و أنا ولد و الله العظيم ... طلعت و نزلت و مش عارف أغيره .... رجاء النصيحة .....

التانية .. هي التوقيت ... أنا إخترت التوقيت بتاع القاهرة ... زيادة ساعتين عن جرينتش ... لكن برضه التوقيت مش مضبوط... ساعات يكون مقدم و اليوم يجي قبل معاده .. و دلوقتي أهوه مأخر أربع ساعات ...أنا إحترت بصراحة ... حاسس إني في ألة الزمن ... الموضوع مش كبير لكن أنا أحب كل حاجة تبقي تمام ....

رحم الله الأفاكاتو وإخناتون وإسكنهم فسيح جناته

__

وجوه في العاصفة - هل تحب عملك - كيف تعمل الأشياء - أزمة الحد الأدني

رابط هذا التعليق

Lanclot

اذا قولتلى ازاى احط صوره مع الموضوع ، حقولك على حل لمشكلتك !

:) :D :lol:

يا وطنى : كل العصافير لها منازل

الا العصافير التى تحترف الحريه

فهى تموت خارج الأوطان

ـ نزار قبانى ـ

رابط هذا التعليق

الأولي هي إن في البروفيل بتاعي مذكور إني بنت ... الرمز دايرة و تحتها صليبة يعني بنت مش كده ... و أنا ولد و الله العظيم ... طلعت و نزلت و مش عارف أغيره .... رجاء النصيحة ..... 

أخى العزيز لانسلوت

هذه المشكلة تؤرق الشباب من الجنسين :shock: :shock: :shock: تنتج هذه المشكلة عند الإصابة بحب الشباب أو إصابة الوجه ب لُطع مثل تلك التى تصيب القطن :shock: :shock: :shock: فى هذه الحالة يتعذر على الكمبيوتر التعرف على جنس المشترك نظراً لغياب ملامح الوجه :shock: :shock: :shock: أنصحك بغسل الوجه بالماء الدافئ والفنيك عدة مرات فى اليوم :) :D :lol:

أَلا إِنَّ نَصْرَ اللَّهِ قَرِيبٌ

رابط هذا التعليق

العبد لله واقع .. مش في مشكلة لا في مشكلتين ... هي حاجات بسيطة لكن مضيقاني قوي ...

التانية .. هي التوقيت ... أنا إخترت التوقيت بتاع القاهرة ... زيادة ساعتين عن جرينتش ... لكن برضه التوقيت مش مضبوط... ساعات يكون مقدم و اليوم يجي قبل معاده .. و دلوقتي أهوه مأخر أربع ساعات ...أنا إحترت بصراحة ... حاسس إني في ألة الزمن ... الموضوع مش كبير لكن أنا أحب كل حاجة تبقي تمام ....

بسيطة أوي يا سيدي .

شوف فوق في أعلى الصفحة أول زرار على اليمين في تاني صف مكتوب فيه profile . شوفته زرار أصفر . أضغط عليه حيظهر البروفيل بتاعك .

أختار male . وأختار التوقيت الصح و أي تغير عايزه .

سلام

وعندما الموت يدنو والقبر يفتح فاه *** اغمض جفونك تبصر فى اللحد مهد الحياة

رابط هذا التعليق

Lanclot

اذا قولتلى ازاى احط صوره مع الموضوع ، حقولك على حل لمشكلتك !

:)  :D  :lol:

الأخ أمير

ضع الصورة قبل الموضوع .... بعد ذلك إترك مسافة رأسية لأسفل بإستخدام Return وإكتب الموضوع بالطريقة العادية

الدين لله, المحبة سلام والتعصب خراب

الحياة فيلم لا يعاد عرضه

رابط هذا التعليق

بنت بحري .... متشكر جدا .... أنا بقت ولد دلوقتي ... أنا لم أجد إختيار محدد للنوع لكن كان فيه تلات زراير إختيار إخترت اللي في النص .. و الحمد لله الإختيار طلع صحيح .... الزراير موجودة في أخر الجزء الأول من تعديل النبذة .... لكن التوقيت لسه مش مظبوط... يعني مثلا المداخلة بتاعتك مكتوب عندي إنها مبعوتة بكره .... علي العموم شكرا علي مساعدتك و نردهالك في الأفراح ..... (لو فيه بوفيه كويس طبعا)...

amir .... عرفت أعملها لوحدي .... :lol: :lol: :lol: .....

و الله كان نفسي أقولك إزاي تحط صورة لكن بقالي نص ساعة بأحاول مش عارف....

حشيش ... اه ياني يا وشي .... ربنا يسامحك الفنيك أكل وشي ....

هي مناخيري راحت فين....

__

رابط هذا التعليق

هناك فعلا مشكلة فى التوقيت لم نعرف سببها أو قل أن إصلاحها يتطلب جهدا كبيرا و سنقوم به فى المستقبل.

لكن الحل الآن أن تعتبر توقيت القاهرة هو جرينتش ناقص سبع ساعات

و بالنسبة لأى بلد أخرى قم بتعديل الرقم باضافة الفرق بينها و بين القاهرة.

مواطنين لا متفرجين

رابط هذا التعليق

الحمد لله .... عرفت أعملها أخيرا ......

شوف يا سيد أمير ..... الصورة اللي عايز تحطها لازم تكون موجودة في مكان علي النت .... علشان تعرف مكانها .... قف علي الصورة بالماوس ... و إضغط عليها بالزر الأيمن ... إختر Properties ... تظهر نافذة ... من أمام Address URL ... أشر بالماوس علي العنوان المكتوب ... و إضغط Ctrl + C ... علشان تعمل كوبي للعنوان ...

إذهب للمكان اللي بتكتب فيه ... إضغط Img من الـ Toolbar .. و إضغط Ctrl + V علشان تعمل لزق أو بيست .... إضغط Img مرة أخري ... و التي ستلاحظ وجود * بجوارها ... أنهي ما تريد كتابته و إنشره ....

و بعدين تقدمه في طبق كبير ... و ممكن يتقدم معاه مشروب بارد ...

المقادير هتظهر علي الشاشة ... و بالهنا و الشفا ....

__

رابط هذا التعليق

الأخ الحبيب lanclot

يعني أول صورة تحطها .. ممثل حاضن واحدة ؟؟ :lol: :lol:

يا راجل مش كده !! :wink:

ربنا يستر .. :lol:

أخوك المحب .. و زميل الدرب الهندسي

ذو العقل يشقى في النعيم بعقله.. واخو الجهالة في الشقاوة ينعم

هذه مدونتي:

Fathy

رابط هذا التعليق

عزيزي براود ..... بأعتذر جدا ... ما جتش في بالي و الله ....

لكن الهوم بيدج بتاعتي هي الميدل إيست أون لاين و الصورة منشورة في صدر الصفحة .... جت بالحظ و الله ..... علي العموم أنا عدلتها علشان خاطر عيونك ... هو إحنا نقدر علي زعلك.... و حطيت الأفودار الجميل بتاعك ....مش إسمه الأفودار برضه....

و عرفت أعمل اللينك كمان ....... إيه العبقرية اللي نزلت عليا ديه ... الصورة و اللينك في يوم واحد ... يارب العبقرية ديه تستمر لحد محاضرة بكره الصبح ...

__

رابط هذا التعليق

يا أخي و الله ربنا يكرمك .. و يبارك فيك .. :lol:

و ربنا يخليك يا بشمهندس يا ذوق .. و الله أنا حسيت ان فيك حاجة كده مشتركة معايا .. :roll:

جزاك الله خيرا أخي الحبيب .

ذو العقل يشقى في النعيم بعقله.. واخو الجهالة في الشقاوة ينعم

هذه مدونتي:

Fathy

رابط هذا التعليق

و الله أنا حسيت ان فيك حاجة كده مشتركة معايا ..

مش مجاملة و الله لكن و أنا كمان .... يمكن علشان إحنا من نفس السن و هو سن صغير بالنسبة للناس اللي في المنتدي ... و يمكن علشان باشمهندين سوا عايشيين نفس المأساة.... و يمكن علشان عايزين نعمل حاجة للبلد ديه .....

أنا بأحس و أنا بأشارك معاكوا في المنتدي بفرحة شديدة .... لأني لاقيت حاجة بقالي زمان بأدور عليها .......

الساعة تلاتة بالليل ..... و ده وقت التجليات العاطفية .... كفاية عليكوا كده لأحسن هأعيط خلاص ....

__

رابط هذا التعليق

و عرفت أعمل اللينك كمان ....... إيه العبقرية اللي نزلت عليا ديه ... الصورة و اللينك في يوم واحد ... يارب العبقرية ديه تستمر لحد محاضرة بكره الصبح ...

انتو بتذاكروا من ورانا بقى !! :D :D

يا وطنى : كل العصافير لها منازل

الا العصافير التى تحترف الحريه

فهى تموت خارج الأوطان

ـ نزار قبانى ـ

رابط هذا التعليق

انتو بتذاكروا من ورانا بقى !!

هو الواحد لاقي وقت للمذاكرة ... يا عيني من الكلية للدرس و من الدرس للكلية ....

__

رابط هذا التعليق

انتو بتذاكروا من ورانا بقى !!

هو الواحد لاقي وقت للمذاكرة ... يا عيني من الكلية للدرس و من الدرس للكلية ....

:shock: :shock: :shock: :shock:

__

رابط هذا التعليق

هييييييييييييييه :D

عرفت أعملها لوحدي ..... هيييييييييييييييه

ممنوع الرجوع للوراء

رابط هذا التعليق

برافو سيد مرزوق .... و عقبال باقي الناس ....

ياريت تجيدوا إستخدام الأدوات يا جماعة لأن الواحد بيتعب أوي في القراءة....

__

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 30
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته الحقيقة اللي شجعني اني اكتب موضوع زي ده هو كرم الاخلاق اللي لمسته من الاخوة والاخوات هنا وخصوصا الاستاذ خالد شحاته ( جزاه الله خيرا واكثر من امثاله ) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - انا مولوده ومتربية هنا في الرياض ورجعنا مصر نهائي عشان نكمل تعليمنا في الجامعة خلصت واتجوزت وخلفت
  • أضف...