اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

المخفيين !

الصاوى

Recommended Posts

لاحظت أن معظم اعضاء المنتدى فى الفترة السابقة يدخلون بدون ان تظهر اسماؤهم فى الصفحة الرئيسية

خير ان شاء الله ، ايه شغل المخابرات ده

انتوا حاتحاربوا خلاص :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

لا يمكن أن يحيا المجتمع المسلم إلا بالنصيحة والتواصي، المؤمنون يأمرون بالمعروف وينهون عن المنكر ويؤمنون بالله، هذه رابطة المؤمنين ، نعمل فيما اتفقنا عليه، ولينصح بعضنا بعضاً فيما اختلفنا عليه، ولا نقر بدعة ولكننا ننصح إخواننا في أخطائهم وينصحوننا في أخطائنا حتى نكون مجتمعاً رائداً يحبه الله.

انضم الى مجموعة

وتواصوا بالحق وتواصوا بالصبر

رابط هذا التعليق

اخى الصاوى عندك حق والله

و انا احد اللى انضموا لشلة المختفين و ما اختفائى الا غطسة لمحاولة سبر اغوار هذا المنتدى....اكيد عارف ان تصفح المواضيع هنا مثل الابحار بقارب بين جبال الثلج العائمة لا يظهر منها الا 15 حجمها الحقيقى........

عشان كدة قلت اشترى غواصة احسن :lol:

......The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing

رابط هذا التعليق

سبحان الله يا أخ الصاوى، كان على بالى السؤال ده من مده...وبالاخص كان سؤالى عن هذه الخاصيه وليه هى بالمنتدى؟؟؟

ولكن مخدتش فى بالى وقتها..

متتكسفوش يا جماعه...وكما تقول الأغنيه المأثوره...يا حلو بين لبتك

:lol: :lol: :lol: :lol:

التوقيع مغلق للتحسينات :) .
رابط هذا التعليق

فعلا هو ليه كده

ولو المسأله امنيه مخبراتيه فهل من الممكن فتح باب القبول في معهد امنء الشرطة

ولا بقي بالوسطه هو كمان زي كل الاماكن الراقيه :)

رابط هذا التعليق

خاصية الإخفاء هذه و كذا إخفاء أنك "online" ليست لها معنى و سبب وجودها أن برمجيات المحاورات يمكن استخدامها لإدارة شئون خدمة العملاء مثلا و طبعا وقتها يتم استخدام الأسماء الحقيقية و ربما ظروف السوق تتطلب الإختفاء.

مواطنين لا متفرجين

رابط هذا التعليق

كل تحركاتى مرصودة :shock: :shock: :shock: كان لازم استخبى :shock: :shock: :shock: فيه قوى أجنبية بتطاردنى فى كل مكان بروحه :shock: :shock: :shock: أنا ظروفى صعبة :shock: :shock: :shock: اضطريت اسيب الدراسة وانا فى تالته إبتدائى علشان أصرف على اخواتى :shock: :shock: :shock:إذا كنتم عايزينى أظهر ولعوا نار وارقصوا حواليها لمدة 3 دقائق مايزيدوش ثانية واحدة :shock: :shock: :shock:وبعدين تدبحوا دكر بط وتنتفوا ريشه وتقولوا...ياحشيش إظهر وبان عليك الأمان :shock: :shock: :shock:

أَلا إِنَّ نَصْرَ اللَّهِ قَرِيبٌ

رابط هذا التعليق

وبعدين تدبحوا دكر بط وتنتفوا ريشه وتقولوا...ياحشيش إظهر وبان

عليك الأمان :shock: :shock: :shock:

وبعدين يبقي فيه حشيش وبعدين تيجي كبسه ونأخد كلنا تأبيده صحيح الاخ جمال ناوي يلغي الاشغال الشاقه لكن دي برضه تأبيده

رابط هذا التعليق

أنا متأكد يا حشيش ان خفة دمك دي فعلا وصلت لصاحب العظمة (مش صاحب الجلالة :lol: ) الملك اللي عندكم ...وبيفكر يفاتحك في موضوع جوازك واحدة من بناته :lol: :lol:

رابط هذا التعليق

كل تحركاتى مرصودة :shock:  :shock:  :shock: كان لازم استخبى :shock:  :shock:  :shock: فيه قوى أجنبية بتطاردنى فى كل مكان بروحه :shock:  :shock:  :shock: أنا ظروفى صعبة :shock:  :shock:  :shock: اضطريت اسيب الدراسة وانا فى تالته إبتدائى علشان أصرف على اخواتى :shock:  :shock:  :shock:

عم حشيش

يا اما انت زودت العيار يا اما الصنف مضروب

انا رأيي تروح تشوف ابو حلاوة الطبيب النفساني بتاع المنتدى، او مساعدته كليو (هي فاتحة عياجة كتيمي في مصر باين عليها)

لان اللي عندك اسمه بارانويا

:lol: :lol: :lol:

الشعب اراد الحياة و القيد انكسر

رابط هذا التعليق

كل تحركاتى مرصودة :shock:  :shock:  :shock: كان لازم استخبى :shock:  :shock:  :shock: فيه قوى أجنبية بتطاردنى فى كل مكان بروحه :shock:  :shock:  :shock: أنا ظروفى صعبة :shock:  :shock:  :shock: اضطريت اسيب الدراسة وانا فى تالته إبتدائى علشان أصرف على اخواتى :shock:  :shock:  :shock:إذا كنتم عايزينى أظهر ولعوا نار وارقصوا حواليها لمدة 3 دقائق مايزيدوش ثانية واحدة :shock:  :shock:  :shock:وبعدين تدبحوا دكر بط وتنتفوا ريشه وتقولوا...ياحشيش إظهر وبان عليك الأمان :shock:  :shock:  :shock:

الله يا حشيش .. انت كمان ؟؟؟

:lol: :lol:

أنا الموضوع ده كان بيحصلي برضه ... بس الوصفة دي احسن من الوصفة بتاعتك

شوف يا سيدي تجيب ديك مخاوي وحيد امه وابوه ...و عنده حسنه في خده اليمين ... ..و تنتف ريشه من حواجبة ... و تحطها في كوباية بيبسي دايت .. واخد بالك دايت بس ..

و تشفط 3 شفطات و تبخ ... و تقول بصوت عالي واحد اتنين تلاته كارولين كارولته سقفولي سفقه وانا ابخ بخه

اللي راصدك هياخد بعضه و يمشي علي طول ...

الرئيس مسئول عن كل ما تعاني منه مصر الأن

لا

رابط هذا التعليق

أنا ظروفى صعبة .. اضطريت اسيب الدراسة وانا فى تالته إبتدائى علشان أصرف على اخواتى

الأخ .. شوفتك فين قبل كده ؟!

عزيمة فرد واحد يمكن أن تحدث فرقاً .. وتصنع التغيير

رابط هذا التعليق

حشيش باشا .... الرقص في أي اتجاه و لا اتجاه محدد .... علشان أنا دخت من اللف و انت لسه ما ظهرتش ....

رحم الله الأفاكاتو وإخناتون وإسكنهم فسيح جناته

__

وجوه في العاصفة - هل تحب عملك - كيف تعمل الأشياء - أزمة الحد الأدني

رابط هذا التعليق

أنت الذي ما زال يكتب و البنادق و المدافع

نحو أرضك نحو بيتك نحو قلبك

تطلق الكذب الملغم و الملثم و الصريح

وتطلق الكذب القبيح

وأنت تأبي أن تفر. وأنت تأبي أن تموت لتستريح

هل هذا امل دنقل ياابوحلاوه

الكلمات اكثر من رائعه شكرا لك

رابط هذا التعليق

عزيزي نديم القصيدة من شعر الدكتور نصار عبد الله و يمكنك ان تقرأ القصيدة كلها في الوصلة الاتية

http://site.voila.fr/nassar/se3ar.html

الرئيس مسئول عن كل ما تعاني منه مصر الأن

لا

رابط هذا التعليق

شوف يا سيدي تجيب ديك مخاوي وحيد امه وابوه ...و عنده حسنه في خده اليمين ... ..و تنتف ريشه من حواجبة ... و تحطها في كوباية بيبسي دايت .. واخد بالك دايت بس .. 

و تشفط 3 شفطات و تبخ ... و تقول بصوت عالي واحد اتنين تلاته كارولين كارولته سقفولي سفقه وانا ابخ بخه 

اللي راصدك هياخد بعضه و يمشي علي طول ...

الوصفة ما نفعتش يابو حلاوة :shock: :shock: :shock: ...الحسنة مش باينه من الريش :shock: :shock: :shock: وبعدين الديك مالوش خدود :shock: :shock: :shock:

الطفشان بيقول إن عندى بارانويا والأمل فى الشفاء ضعيف :shock: :shock: :shock: لازم أتصرف بسرعة :shock: :shock: :shock: مفيش غير الشيخة أم صباح العمشة هى اللى تقدر تساعدنى :shock: :shock: :shock: أنا أكيد مربوط :shock: :shock: :shock: لو الربطة إتفكت حرجع أظهر من جديد :shock: :shock: :shock: لكن لغاية ده ما يحصل حفضل مخفى :shock: :shock: :shock: محدش يقدر يشوفنى إلا الأدفيزر وهشام عبد الوهاب :shock: :shock: :shock:

أَلا إِنَّ نَصْرَ اللَّهِ قَرِيبٌ

رابط هذا التعليق

الطفشان بيقول إن عندى بارانويا والأمل فى الشفاء ضعيف

انا قلت كدة؟

انا قلت عندك بارانويا و بس

(حتة فيلم ابيض و اسود و حسين رياض و امينة رزق مثلا)

الامل موجود يا بني :( :( :(

خلي املك كبير

شد حيلك

(موسيقى حزينة في الخلفية)

:shock:  :shock:  :shock:  لازم أتصرف بسرعة :shock:  :shock:  :shock:  مفيش غير الشيخة أم صباح العمشة هى اللى تقدر تساعدنى :shock:  :shock:  :shock: أنا أكيد مربوط :shock:  :shock:  :shock: لو الربطة إتفكت حرجع أظهر من جديد :shock:  :shock:  :shock: لكن لغاية ده ما يحصل حفضل مخفى :shock:  :shock:  :shock: محدش يقدر يشوفنى إلا الأدفيزر وهشام عبد الوهاب

سمعت انهم قبضوا عليها بتهمة الدجل

شوف غيرها

:D :D :D

الشعب اراد الحياة و القيد انكسر

رابط هذا التعليق

شوشو عندى الحل انت تجيب ركب نمله يتيمه وضل مدنا غشيمه وتدقهم فى هون من غير قعر وتنخلهم فىمنخل من غير شعر وتنقعهم فىماي ناشفه وتحطهم فى مايه مبلوله وتشربهم بشويش وادعيلى

:D :D :roll:

إن ربا كفاك بالأمس ما كان.... يكفيك فى الغد ما سوف يكون

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • أضف...