اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

لمشاهدة البطولة الأفريقية على النت (يفضل طبعا اصحاب DSL)

KANE

Recommended Posts

بداية منقول بس انا جربت البرنامج واشتغل 100%

انا باتفرج من على المحطة المغربية الرياضية 2 على الأوربي بتعليق فرنسي -مشفره بس شفرتها مفككوكة)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

الاخوة الاحباب

وعدتكم بهدية و الحمد لله اليوم اوفي بوعدي

مع الفانز كل شئ ضد الاحتكار لذا اقدم لكم الي اقوى برنامج لكسر احتكار كل القنوات

و انا عن نفسي استخدمه الآن بشكل رائع و اتفرج على مباراة المغرب و ناميبيا لاني في الشغل zf7.gif

http://www.coral-host.com/TV.rar

ده رابط البرنامج رابط مباشر و سريع و شغال لانه مش على موقع تحميل ده موقع شخصي

يالا يا شباب حماوا البرنامج و ادعوا لي

نسيت اكمل الهدية

قناة ART الرياضية ( 1 )

sop://broker.sopcast.com:3912/29995

قناة ART الرياضية ( 2 )

sop://broker.sopcast.com:3912/36285

قناة ART الرياضية ( 3 )

sop://broker1.sopcast.com:3912/19788

~~~~~~~~~~~~

توضيح من كين :roseop:

بعد ما تنزل البرنامج اللي في الأول

استخدم عناوين المحطات على البرنامج لتشاهد البث المباشر

تم تعديل بواسطة KANE

"نحن شعب ينتحر -بمزاجه- إنتحاراً جماعياً ببطء كين

~~~~~

قال رسول الله صلى الله عليه و سلم : "انها ستكون سنون خداعات .. يخون فيها الأمين ويؤتمن فيها الخائن .. ويكذب فيها الصادق .. ويصدق فيها الكاذب .. وينطق فيها الرويبضة .. قالوا وما الرويبضة يا رسول الله ؟ قال : الرجل التافه يتكلم فى أمر العامة

~~~~~

فكيف إذا جئنا من كل أمة بشهيد وجئنا بك على هؤلاء شهيدا (41) يومئذ يود الذين كفروا وعصوا الرسول لو تسوى بهم الأرض ولا يكتمون الله حديثا (42){النساء}

رابط هذا التعليق

حبلغ عنك السلطات الاعلاميه:P بقى تضحى بمستقبلك علشان الكوره طب مش متفرج:P

والله تشكر ياباشا بجد ...... ياريت تكمل جميله وتحط لاخوك مواعيد كل ماتش مصر هتلعبه :)

حبيت بس اشكرك على الهديه الغاليه دى مع انى مليش ف الكوره انما برده اشجع clp:: واشوف سمعت اخبار الماتش اللى فات كانت جميله لذلك قررت اتابع :roseop: دى مصر يارافت :lol:

شكرا اخى الكريم ... هو مش ينفع نفتح بقى ART سينيما؟:blush2: من باب متابعة اخبار السنيما بقى احم احم

الدنيا يومان

يوم لك ويوم علبك

فافعل ماشئت

لكن تذكر

كما تدين تدان

رابط هذا التعليق

أنا جربت الطريقة دي  لكن للأسف مش بتفتح أبدا

هل تشرحها لنا بالتفصيل

وهل هي تنفع في السعودية  أم  لا

شكرا لك

أبو أحمد الأسكندراني

رابط هذا التعليق

kokomen

الطريقة التي أوردها KANE زى الفل وأنا باتفرج بهذه الطريقة على دوري أسبانيا و الدوري الانجليزي و دوري أبطال أوروبا وكأس الأمم الأفريقية الحالية ...

الموضوع كله باختصار ان فيه ناس مشتركين مسبقا في القنوات الفضائية المشفرة التي لها حق البث المباشر للفعاليات الرياضية .. والناس دول باختصار بيعيدوا بث القنوات ديه على الانترنت بواسطة أى برنامج Broadcasting زى ال Sopcast أو TVants أو Jump TV أو غيره من البرامج المشهورة ...

يعني أنت لو عندك اشتراك أوربت مثلا و عندك كمبيوتر متصل على الانترنت بسرعة عالية بكل سهولة توصل ال

video out and audio out of ur receiver to ur Video in Card on ur PC then u will get the channel on ur pc .. then u use any Broadcasting Server software to re-broadcast this channel on internet so lot of people can share it ...this way is called "Feed

"

المهم سيبك الناس بيبثوا ازاى و بيعملوا ايه علشان يساعدوا الغلابة اللي زينا :roseop: ... أنت

كل اللي عليك انك .. تنزل ال Sopcast من http://www.sopcast.com ثم تتجه صوب كذا لينك متاح أشهرهم كورة تونسية ثم كورة مصرية ... اللينكات كتير

لازم يكون عندك DSL 512 على أقل تقدير لو أقل من كده هيقطع و مش هتشوف حاجة ...

بقى شيء واحد ان مفيش حد بيبث القنوات المشفرة 24 ساعة .. بيفتحوا أوقات المباريات بس ..علشان الكلام ده مش مضبوط طبعا ..

الطريقة شغالة الله ينور في السعودية ..

وفيه طرق كتير تاني .. لرؤية القنوات المشفرة بس مش وقته ..:lol:

تم تعديل بواسطة mohmaher
لا اله الا الله سيدنا محمد رسول الله
رابط هذا التعليق

افرح انا دلوقتى يافرحت قلبي

طب والله مانا متفرج علشان السرعه عندى 256 :) وكمان الفرجه ع الكوره حرام:lol: خصوصا لو كانت من غير اشتراك :roseop:

الدنيا يومان

يوم لك ويوم علبك

فافعل ماشئت

لكن تذكر

كما تدين تدان

رابط هذا التعليق

سمعت موضوع القناة المغربية دا ..

وانا دائم كسر الشفرات على الأوروبى .. يعنى أكيد مفتوحة عندى .. المشكلة .. حاجة بسيطة جدا ..!!!

مش قادر أعرف اسم المحطة المغربية إيه على الهوت بيرد !!!!!!!!!!!!!

[وسط]!Question everything

[/وسط]

رابط هذا التعليق

الباقة المغربية على الأوربي على التردد

12673 V

المحطة اسمها Arriyadiya2

"نحن شعب ينتحر -بمزاجه- إنتحاراً جماعياً ببطء كين

~~~~~

قال رسول الله صلى الله عليه و سلم : "انها ستكون سنون خداعات .. يخون فيها الأمين ويؤتمن فيها الخائن .. ويكذب فيها الصادق .. ويصدق فيها الكاذب .. وينطق فيها الرويبضة .. قالوا وما الرويبضة يا رسول الله ؟ قال : الرجل التافه يتكلم فى أمر العامة

~~~~~

فكيف إذا جئنا من كل أمة بشهيد وجئنا بك على هؤلاء شهيدا (41) يومئذ يود الذين كفروا وعصوا الرسول لو تسوى بهم الأرض ولا يكتمون الله حديثا (42){النساء}

رابط هذا التعليق

أو شاهد من الموقع مباشرا القنوات العربية وكاس افريقيا

http://www.fomny.com/tv-arabic.php

قلبك عربية تاكسي ....................... ماشي فالحب عكسي

عمال يدهس حبايب ....................... ولا بيسمع كلاكسي

عواطف سيد التاكسجي

رابط هذا التعليق

• بعد 1 سنة...
kokomen

الطريقة التي أوردها KANE زى الفل وأنا باتفرج بهذه الطريقة على دوري أسبانيا و الدوري الانجليزي و دوري أبطال أوروبا وكأس الأمم الأفريقية الحالية ...

الموضوع كله باختصار ان فيه ناس مشتركين مسبقا في القنوات الفضائية المشفرة التي لها حق البث المباشر للفعاليات الرياضية .. والناس دول باختصار بيعيدوا بث القنوات ديه على الانترنت بواسطة أى برنامج Broadcasting زى ال Sopcast أو TVants أو Jump TV أو غيره من البرامج المشهورة ...

يعني أنت لو عندك اشتراك أوربت مثلا و عندك كمبيوتر متصل على الانترنت بسرعة عالية بكل سهولة توصل ال

video out and audio out of ur receiver to ur Video in Card on ur PC then u will get the channel on ur pc .. then u use any Broadcasting Server software to re-broadcast this channel on internet so lot of people can share it ...this way is called "Feed

"

المهم سيبك الناس بيبثوا ازاى و بيعملوا ايه علشان يساعدوا الغلابة اللي زينا :roseop: ... أنت

كل اللي عليك انك .. تنزل ال Sopcast من http://www.sopcast.com ثم تتجه صوب كذا لينك متاح أشهرهم كورة تونسية ثم كورة مصرية ... اللينكات كتير

لازم يكون عندك DSL 512 على أقل تقدير لو أقل من كده هيقطع و مش هتشوف حاجة ...

بقى شيء واحد ان مفيش حد بيبث القنوات المشفرة 24 ساعة .. بيفتحوا أوقات المباريات بس ..علشان الكلام ده مش مضبوط طبعا ..

الطريقة شغالة الله ينور في السعودية ..

وفيه طرق كتير تاني .. لرؤية القنوات المشفرة بس مش وقته .. :ninja:

ياجماعة انا عارف ان كلكم عايزيين تتفرجو على البطولة والماتشات البرنامج دة والموقع دة انا بتفرج علية حاليا للافتتاح وبيذيع كاس الامم الافريقية 2010

همـســة

إذا أتعبتك الدنيا فلا تحزن فإن الله يشتاق لسماع صوتك وأنت تدعوه

لا تنتظر السعادة حتى تبتسم ولكن أبتسم حتى تكون سعيداً

لماذا تدمن التفكير والله ولي التدبير ؟

لماذا القلق من المجهول وكل شيء عند الله معلوم ؟

لذلك

أطمئن فأنت في عين الله الحفيظ

وقل بقلبك ولسانك {فوضت أمري إلى الله}

فإن الله بصير بالعباد

وتذكر أن الرب رحيم كريم

وإن مع العسر يسرا

اللهم صلِ على محمد وآله وسلًم تسليماً كثيراَ

ابوعمر

رابط هذا التعليق

المباراه بتاعة الافتتاح متذاعه على السوب كاست وتحديدا على كوره تونسيه .. والنتيجه صفر صفر .. والريسلوشن مش بطال

اللهم أرنا الحق حقا و ارزقنا اتباعه

و أرنا الباطل باطلا و ارزقنا اجتنابه

آمين آمين آمين

رابط هذا التعليق

موقع نت زي الفل وسريع لمشاهدة مباريات البطولة

http://ag1tv.com/

الأحـــرار يؤمنون بمن معه الحق ..

و العبيــد يؤمنون بمن معه القوة ..

فلا تعجب من دفاع الأحرار عن الضحية دائماً ..

و دفاع العبيد عن الجلاد دائماً

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • أضف...