اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

الحاج متولي !!!

kokowawa1979

Recommended Posts

www.eltahrir.net

صوره خدوا بالكم منها في أول صفحة في جريدة الجمهورية اليوم السبت الموافق 15/2/2003

أنا مش عارف فعلا أرفق صورة من النت لحد دلوقت ياأستاذ فري

ياريت تشرح الخطوات بالتفاصيل المملة :) :) :) :oops:

اسألوا الأيام .......... اسألوا الآلام

من الملام إذا ......... وكلنا لوام

رابط هذا التعليق

ياريت حد من الإخوة يقدر ينزل لنا الصورة المنشورة في مداخلته أحسن اخوكم ماقدرش

رابط هذا التعليق

وَمَنْ يَتَوَلَّهُمْ مِنْكُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ إِنَّ اللَّهَ لا يَهْدِي الْقَوْمَ الظَّالِمِينَ

المائدة - 51

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ

الأحزاب - 23

رابط هذا التعليق

بصراحة عندي سؤال محرج !!

في اللقاءات دي ..

ليه دائما بيكونوا مذيعات و ليسوا مذيعين ؟؟ :? :?

خصوصا إن من المذيعات اللي واقفين ..ناس لا تفقه في السياسة و لا في أي حاجة غير أخبار عمرو دياب .. ليه يعني ؟؟؟؟؟

و في مذيعات دائما موجودين .. و كأنهم ملزوقين !!

ذو العقل يشقى في النعيم بعقله.. واخو الجهالة في الشقاوة ينعم

هذه مدونتي:

Fathy

رابط هذا التعليق

تعظيم سلام لك يا أخت كليو لأنك جبت اللي أنا مخي طار فيه علشان أحمله مع المداخلة وماقدرتش .

ممكن استسمحك تكتبي خطوة تحميل الصور من الإنترنت بالتفاصيل الممله أحسن أخوكي دايخ في الموضوع ده ومش قادر أوصل لحل

وجازاك الله كل خير

رابط هذا التعليق

بصراحة عندي سؤال محرج !!

في اللقاءات دي ..

ليه دائما بيكونوا مذيعات و ليسوا مذيعين ؟؟ :?  :?  

!!

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أيه يا أخ براود...ده برضه سؤال ....المذيعه مذيعه...و المذيع مذيع ...و بعدين من امتي الحاج متولي بيعمل مقابلات مع مذيعين ...حتي لو مقابلات تليفزيونيه عالميه..علي ما أتذكر مذيع غتت واحد من تليفزيون اسرائيل متخصص في مقابله الحاج متولي ....مش كده و لا ايه

Egypt is my home , USA is my life.

رابط هذا التعليق

هههههههههه

:lol: :lol: :lol:

المذيع ده على قد ما هو **** و لا يسوى ..بس بصراحة ظريف ..

يعني بخلي اللي قدامه يبقى هايقوم يضربه ..

------

تم حذف كلمة غير لائقة

الادارة

ذو العقل يشقى في النعيم بعقله.. واخو الجهالة في الشقاوة ينعم

هذه مدونتي:

Fathy

رابط هذا التعليق

علي ما أتذكر مذيع غتت واحد من تليفزيون اسرائيل

وهل نسيت المذيع المصري أبو لمعة الشهير بمفيد فوزي الذي حل محل همت مصطفي مع فارق الزمن !!!!!!

ماهو صاحبك هو اللي بيعمل حديث عيد ميلاد كل سنه!!!

رابط هذا التعليق

تعظيم سلام لك يا أخت كليو لأنك جبت اللي أنا مخي طار فيه علشان أحمله مع المداخلة وماقدرتش .  

ممكن استسمحك  تكتبي خطوة تحميل الصور من الإنترنت بالتفاصيل الممله أحسن أخوكي دايخ في الموضوع ده ومش قادر  أوصل لحل  

وجازاك الله كل خير

شوف يا سيدى...

إنت تروح الصورة اللى عايزها (بس لازم تكون أونلاين) و تقف عليها و تعمل كليك يمين. بعدين تدوس properties هايظهرلك فيها موقع الصورة اللى بيبتدى ب http:/ تاخد الموقع ده copy بعدين تروح الحتة اللى هاتنزلها فيها . الأول تدوس الأيكون بتاع image بعدين paste بعدين image تانى

وَمَنْ يَتَوَلَّهُمْ مِنْكُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ إِنَّ اللَّهَ لا يَهْدِي الْقَوْمَ الظَّالِمِينَ

المائدة - 51

الأحزاب - 23

رابط هذا التعليق

شكرا يا أخت كليو

عفوا يا فندم

المائدة - 51

الأحزاب - 23

رابط هذا التعليق

أنا مش فاهمة الرجالة كلهم غيرانين ليه منه يعني عايزينه يبقى سابغ شعره ومروق والأخر يكلم مذيع ده أسمه كلام يا راجل حد يلاقي الدلع وميدلعش ده حتى يبقى حرام عليه .

وعندما الموت يدنو والقبر يفتح فاه *** اغمض جفونك تبصر فى اللحد مهد الحياة

رابط هذا التعليق

أنا مش فاهمة الرجالة كلهم غيرانين ليه منه يعني عايزينه يبقى سابغ شعره ومروق والأخر يكلم مذيع ده أسمه كلام يا راجل حد يلاقي الدلع وميدلعش ده حتى يبقى حرام عليه
.

على رأيك أنا عارف احنا غيرانين منه ليه !!!

وعلى رأيك حد يلاقي الدلع ولا يدلعش جتنا نيلة في حظنا الهباب!!! :lol:

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      الأب هو الحاج/ عبد الله هارى سانت چون بريدجر فـيـلـبـى المولود فى عام 1885 المستعرب المستشرق الرحالةعرض الصفحة
    • 0
      الحاج إبراهيم سردينة هو أحد الأبطال المهمة فى مسلسل لن أعيش فى جلباب أبى المقتبس عن رواية إحسان عبدالقدوس بنعرض المقال كاملاً
    • 0
      دبي، الإمارات العربية المتحدة (CNN) – استذكر عشاق الفنانة المصرية الراحلة، شادية، الممثلة والمغنية المعتزلة في ذكرى ميلادها، ومنهم وزارة الخارجية الإسرائيلية. وقالت الخارجية الإسرائيلية عبر صفحتها الرسمية على موقع تويتر: " الفن يتخطى الخلافات والحدود الجغرافية.."، على حد تعبيرها. وتابعت الوزارة بالقول: " في ذكرى عيد ميلادها ال90 جمعت الممثلة شادية الملقبة بدلوعة السينما المصرية في حياتها وبعد رحيلها عشاقا من كل الأديان والانتماءات والقوميات"، حسب قولها. وختمت... View the full articl
    • 114
      مش عارفة ابتدى منين .. بس حبتدى .. من خلال تحويلات العائلة من الخارج للباشا الدولار و تغييره مصرى .. كنت بستلم التحويل حسب رغبتى من البنك دولار او مصرى .. بسعر الصرف المعتمد من البنك المركزى .. لما كنت بحوله مصرى من اى مكتب صرافه كان مش بيفرق كتير .. بعدين البنوك فرضت رسم على التحويل اذا حب العميل يستلم امواله بالدولار .. كانت الناس بتخاف تخسر و تضطر تقبض بالجنيه المصرى .. من شهرين همس باذنى موظف البنك انى اصرف بالدولار و حكسب فرق من التغيير بمكتب الصرافة .. و فعلا حصل .. امس حولى اخى
    • 0
      المذيعة كعادتها تزيح خصلة شعرها من على وجهها لكنها تميل عنقها بعدها لتعود خصلات الشعر للأمام مرة أخرى تمسك بالميكروفون بشكل حالم وصوت ناعم وفجأة ترفع صوتها موجهة لمنتقديها تحدي أن يصبحوا في مثل شجاعتها ويتطرقوا إلى المواضيع التي تهم الناس. ويقتحموا المسكوت عنه..ماذا تفعل إنها ضريبة النجاح وهي مستمرة على نهجها الإعلامي الذي تسير عليه والذي أوصلها إلي ما هي عليه من شهرة ونجاح.. تشير بإصبعها إلي سنة الحاج مدبولي الجديدة والتي بدأت تشق طريقها لأعلى في لثته أمرت المذيعة المصور أن يدخل أكثر با
  • أضف...