اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

البال توك

بنت شعنونة

Recommended Posts

كل سنة وانتوا طيبين

كان نفسي اغلس عليكم واقولهالكم على الوفد اللي على البال

لكن بما اني مش محظوظة

فرحت حالفا اني افتح sha2nona

على البال توك واقولكم كل سنة وانتو طيبين برضه :)

عقدتونا بقناة الوفد اللي ما بتفتحش ولا في الأعياد حتىىىى دي :( :( :roll: :twisted:

وانا من البلد ديييييييييييي

رابط هذا التعليق

اه

على فكرة

بعد ساعتين زمان في البال توك

بجد بجد يعني

انا اترففففففففففففففع ضغغغغطيييييييي :twisted: :twisted: :twisted:

هوا فييييييييييه لسا ناس تافهه كدا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ما انقرضوش لسا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شانل بحالها كلها رجااااااااااالة كبار وبيتكلموا في تفاااااااهاااااااات

كله البنات... الحب.. لأ لأ حبيبي هيا اللي تتكلم

قوليلي بحبك وانا اطرده

اففففففففففففففف :twisted: :twisted:

واطلع من دول (ودول للاسف كلهم يحملوا اسم مصر)

اروح على شانل تحمل اسم فلسطين

وشتااااااااااااااان ما بين دا ودا

ناس بتتكلم عن الموت وفدا الوطن

وناس تافهه حلال فيها الدبح

الهي قنبلة واحدا تاخدهم كلهم بحق ما رفعوا ضغطي عالم فاضية

اففففففففففففففففففففف

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

وانا من البلد ديييييييييييي

رابط هذا التعليق

كل سنه و أنت طيبه

آمال لو سمعتى للغرف الدينيه .. حتقولى ايه ؟

فعلا حاجه ترفع الضغط

يا وطنى : كل العصافير لها منازل

الا العصافير التى تحترف الحريه

فهى تموت خارج الأوطان

ـ نزار قبانى ـ

رابط هذا التعليق

فعلا انتى لو فكيكة شوية حتشوفى الوجه الاخر للبال توك :)

و حيجيلك احساس غريب ان سكان مصر المحروسة بكل الطبقات الاجتماعية متجمعين فى غرفة واحدة( دكتور مع عربجى مع بواب مع ضابط مثلا ) :D :D

......The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing

رابط هذا التعليق

اه  

شانل بحالها كلها رجااااااااااالة كبار وبيتكلموا في تفاااااااهاااااااات

كله البنات... الحب.. لأ لأ حبيبي هيا اللي تتكلم

قوليلي بحبك وانا اطرده

عندك حق يا شعنونه ......دول ناس مش تمام ......علشان كده لما بروح غرف زي دي ...بروح قاعد معاهم .....غلاسه .....و غتاته...و توا ما يشوفوا اسمي ما بسمعلهمش نفس....و بغظهم اكتر و بروح قافل السمعات.....

:) :D :D :D :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :wink: :wink: :wink: :wink:

Egypt is my home , USA is my life.

رابط هذا التعليق

الأخت شعنونة:

سمعت الآتي أثناء زيارتي لغرفة على البال توك:

أحدهم يقول:

لو لوللا ما قالتلناش هو سابها ليييييييه...ح اعمللللها باونسينجbouncing!

بالمناسبة...هذا الكلام دار في الثالثة صباحا!...

لو كنت دكتورة متخصصة في الأوعية الدموية لنصحتك بوصف برنامج على الهوا سوا و زيارة غرف البال توك لمنخفضي...الضغط!

خلص الكلام

Sherief El Ghandour<br /><br />a furious Egyptian

رابط هذا التعليق

أحسن تستاهلوا حد قالكم تروحوا غرف مشبوهة لبرنامج مشبوه زي البال توك !!!!!!

اسألوا الأيام .......... اسألوا الآلام

من الملام إذا ......... وكلنا لوام

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 56
      قريت في موضوع جمع مذكر سالم كلام من الاخوة الرجال عن الزوجة المصرية عجيب غريب اللي يقولك نكدية و اللي يقولك مش عاوزاني ربع ساعه حتى اقعد مع اصحابي و اللي يقولك بتردح و بتجيب سيرة الاهل في اي خناقة و اللي يقولك شوفو الزوجة الاردنية و لا السورية و اللي يتجوز سورية يعيش عيشة هنية قولت في نفسي يا بت يا ريمو يمكن عشان عنبو لسا ما اتجوزش يقول كده و اللي ما يعرفش يقول عدس لكن لقيت ان الكلام زي ما يكون توجه عام من الرجالة ان الزوجة المصرية كلها مشاكل و البعد عن المشاكل غنيمة سؤالي بقى مين ب
    • 0
      يا عم الأزهر يا سيدنا الجامع علنى سب الدين فى الشارع قالوا للسارق احلف قال ويمين الدين ما انا سارق هو الدين يا اخوانا لعبه ولا خلاص الدين مبقاش ايه الفايده فى التعليم من غير دين ما يلزمناش ****************** يا سيدنا المعلم رجلك خدت على المول زمان كنا نبجلك ونقف ونقول رسول اليوم تبيع زمتك بفلوس تملا جيوبك فشل ولادنا فى التعليم بين كل عيوبك ***************** بنات لابسيين هدوم شفتشى وجات لهم شوطه ملونيين وشهم بالألوان سمره وحمره وبيضه خلعوا برقع الحيا والأدب وسابوه فى
    • 0
      ياشــايل هموم النـــــاس مين يشــــيل همــك تقول كــلمة الحق من غير خوف ولا يهـمــك تقــف ويا اــناس فى الحق حتى امام عمـــك قلبك ما يعرفش الخوف والستر من دعا امك ********************** يا مبحــر غــرب الشرق وجنوبك الــــوادى فاض بيا الكيل والصبرفى الصــدر بيــنادى يدوب سترنا المــولى وضــاقت على ولادى يعــز عليا ارحل واتغرب ولا جوع فى بلادى ****************** يا عــم ياللى تبيع الصـبر صـبرك بقــى مــر منــين نــجيب نــاس تــكتب والزمــن بيمــر بــلدنا بقت معــتقل كــبي
    • 6
      فى البال خيال لملاك تشتاق عيونى لرؤياه والقلب يخشع فى لهف لقلب حبيب أغواه والعين تبكى لفراق بنحيب ان حل جفاه والأمل يهرول مبتسما ان زاره طيف لصداه كم احلم يوما يأتينى مفتونا فألبى نداه
    • 3
      اخيرا عرفت اعمل غرفة لمحاورات المصريين على جروب العربي اسمها egyptiantalks.org مفتوحة للجميع اللي يفهم في البال توك يفهمني بقى والنبي mfb:
  • أضف...