اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      فى حاجات مش المفروض نقرب منها أو نتكلم عنها أو حتى نثير أى نقاش حولها.من ضمن هذه الحاجات أن الزوج كده ييجى فعرض المقال كاملاً
    • 4
      أدخل علي صفحة جوجل أكتب let it snow أعمل سيرش وشوف إيه اللي هيحصل ومتنساش تضغط علي الماوس وتحركه بعد ما الصفحة تخلص تحميل وشوف إيه اللي هيحصل مساكم لعب وثلج
    • 11
      الأدمي ده جِبله ولا صنف ملته إيه ؟ الناس بتنتظر التقارير المؤسفه اللي بيعرضها رئيس الجهاز المركزي للمحاسبات امام مجلس الشعب كل عام عشان تعرف الأوباش دول وصلوا البلد لفين ... ووزير المالية اللي خربها وقاعد على تلها سايب الجلسة وقاعد يلعب سوليتير على الموبيل وطظ في الشعب ودي مش أول مره يعملها على فكره بس من الواضح إن في تقدم في مستوى الراجل ده من حوالي 3 شهور أتصور وهو بيلعب على جهاز بلاك بيري هووو هووو .. النهاردة اتطورنا وبيلعب عن أي فون - واخد بالك يا سيمبا - نفسي ومنى عيني السعه 1
    • 2
      طبعا الشعب فرحان ومنشكح قوي اليومين دول برفع الاجور بنسبة 30% ربنا يبارك لكم يارب (انا مبحسدش ياباشا) اسمحوا لي افرح معاكم أنا كمان وأزف إليكم البشرى بان الزيادة المفترضة للأجور والمرتبات سيتم تمويلها عن طريق رفع أسعار المحروقات واستخراج رخص السيارات وشوية حاجات تانية يعني زيادة منه فيه سعر لتر البنزين حيكون 1.75 وكمان الديزل والسولار واستخراج وتجديد رخص السيارات كمان حتزيد بنسبة لم تحدد بعد اذن انت كمواطن حتزيد مصاريفك بنسبة 30% والزيادة دي حتاخدها وترجع لك أول الشهر على المرتب شفتوا ح
    • 1
      كل شيء واضح ومكشوف بس إحنا العرب اللي عاملين مش واخدين بالنا وماشيين بالبركة لا في خطط مضادة ولا مستقبلية وخلينا كده لحد ما يتسلوا علينا واحد ورا التاني فهم قد بدأوا بالفعل ولن يرد كيدهم إلا أن يستفيق العرب من غيبوبتهم . الجنرال جون أبي زيد .. قائد القيادة المركزية الأمريكية: القوات الأمريكية ستظل في المنطقة..لأجل غير مسمي !! لن نخرج قبل القضاء علي الإرهاب في السعودية وباكستان أبوظبي بغداد وكالات الأنباء: أكد الجنرال جون أبي زيد قائد القيادة المركزية الأمريكية أن القوات الأمريكية ستظل في م
  • أضف...