اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 218
      أخيرا عثروا على الرجل الوطواط! :)
    • 6
      إذا كانت هذه هي صورة البرلمان المصري عند الجزيزة فما هي صورة البرلمان القطري ؟ وما صورته في ذهن من يستمد ثقافته عن إعلام معادي لبلده 
    • 7
      ما تحرمونا من تعليقاتكم
    • 2
      بسم الله الرحمن الرحيم اولا الكاريكاتير عيوب خدمات الجيل الثالث ودى مصر سنه 2060 عن الغلاء كدبه ابريل ارتفاع اسعار الحديد ثانيا النكت في المدرسه استاذ الحساب بيسال التلميذ بتاعه: لو باباك استلف الف جنيه من البنك والف جنيه تانيه من جاركم يبقى هيرجع كام الف، التلميذ: مش هيرجع حاجه يا استاذ ، الاستاذ: ياابني استلف الف وبعديها الف تانيه التلميذ : مش هيرجع حاجه يا استاذ، الاستاذ: اقعد يا ابني انت متعرفش حاجه في الحساب، التلميذ: انت اللي متعرفش ابويا يا استاذ واحد قال لأبوه بابا
    • 0
      يا رب تضحكوا شوية ... بصراحة انا نفسى اضحك ناخد هدنة حبة من اللى اترشح واللى تنح واللى اتنيل على عينه .. بس مش هانبعد قوى بردو عن روح الانتخابات المهفهفة علينا B) وهانبتدى بـ حزب وداد وده خير مثال على حرية الرأى والفكروالنزاهة والوعى أما ده .. فلا تعليق !!!! انا كنا بقول زى اللى جايين دول .. ده موسم الترشيح انتخابات تهدف لخدمة المواطن وتعزيز الديموقراطية وليس لا سمح الله لمصالح شخصية لكثير من البلطجية انا من رأى صفيحة الزبالة بردو :D انتخبوا اسماعيل بيه ابو مناخير ورئيس ح
  • أضف...