اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

كاريكاتيرات آَخِر "بوش"

Rabso

Recommended Posts

أعتذر عن وضع هذه الكاريكاتيرات في باب الابتسامات لأنها لا تدعو إلى الابتسام و لكن إلى السخرية و أحياناً إلى الغضب :mad: ... لكني لم أجد باب آخر يناسبها.

و شر البَلِيةِ ما يضحك.

رابط هذا التعليق

الظاهر ان الكاريكاتير مبيظهرش في منتدايات....

انتي اتعديت مني ولا اية الحكاية فين الكاريكاتير :D :D :lol:

إلي كل المصريين:

لا يستطيع أحدٌ ركوب ظهرك .. إلا إذا كنتَ منحنياً.

رابط هذا التعليق

الظاهر ان الكاريكاتير مبيظهرش في منتدايات....

انتي اتعديت مني ولا اية الحكاية فين الكاريكاتير :lol:  :)  :)

أنا شايفهم يا منمان يا خويا :shock: ... دانا حتى رافعهم على سايت عمره ما خَيٍب معايا :?

يا ترى إنت بس اللي مش شايفهم و لا الشكوى عامة؟ :roll:

رابط هذا التعليق

سامعني وانا بضحك.... بصراحة 10 علي 10 .... شفتهم خلاص... براءة .... :lol: :lol: :lol:

إلي كل المصريين:

لا يستطيع أحدٌ ركوب ظهرك .. إلا إذا كنتَ منحنياً.

رابط هذا التعليق

سامعني وانا بضحك.... بصراحة 10 علي 10 .... شفتهم خلاص... براءة .... :lol:  :lol:  :lol:

سامعك يا سيدي و انت بتضحك :oops:

بعد إيه؟ :? بعد ما خليتني مانامش إمبارح من ساعة ما عرفت إنك ما قدرتش تشوفهم :? :?

هاروح أنام بقى :oops: :D :D

رابط هذا التعليق

لا يمكن أن يحيا المجتمع المسلم إلا بالنصيحة والتواصي، المؤمنون يأمرون بالمعروف وينهون عن المنكر ويؤمنون بالله، هذه رابطة المؤمنين ، نعمل فيما اتفقنا عليه، ولينصح بعضنا بعضاً فيما اختلفنا عليه، ولا نقر بدعة ولكننا ننصح إخواننا في أخطائهم وينصحوننا في أخطائنا حتى نكون مجتمعاً رائداً يحبه الله.

انضم الى مجموعة

وتواصوا بالحق وتواصوا بالصبر

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 218
      أخيرا عثروا على الرجل الوطواط! :)
    • 6
      إذا كانت هذه هي صورة البرلمان المصري عند الجزيزة فما هي صورة البرلمان القطري ؟ وما صورته في ذهن من يستمد ثقافته عن إعلام معادي لبلده 
    • 7
      ما تحرمونا من تعليقاتكم
    • 2
      بسم الله الرحمن الرحيم اولا الكاريكاتير عيوب خدمات الجيل الثالث ودى مصر سنه 2060 عن الغلاء كدبه ابريل ارتفاع اسعار الحديد ثانيا النكت في المدرسه استاذ الحساب بيسال التلميذ بتاعه: لو باباك استلف الف جنيه من البنك والف جنيه تانيه من جاركم يبقى هيرجع كام الف، التلميذ: مش هيرجع حاجه يا استاذ ، الاستاذ: ياابني استلف الف وبعديها الف تانيه التلميذ : مش هيرجع حاجه يا استاذ، الاستاذ: اقعد يا ابني انت متعرفش حاجه في الحساب، التلميذ: انت اللي متعرفش ابويا يا استاذ واحد قال لأبوه بابا
    • 0
      يا رب تضحكوا شوية ... بصراحة انا نفسى اضحك ناخد هدنة حبة من اللى اترشح واللى تنح واللى اتنيل على عينه .. بس مش هانبعد قوى بردو عن روح الانتخابات المهفهفة علينا B) وهانبتدى بـ حزب وداد وده خير مثال على حرية الرأى والفكروالنزاهة والوعى أما ده .. فلا تعليق !!!! انا كنا بقول زى اللى جايين دول .. ده موسم الترشيح انتخابات تهدف لخدمة المواطن وتعزيز الديموقراطية وليس لا سمح الله لمصالح شخصية لكثير من البلطجية انا من رأى صفيحة الزبالة بردو :D انتخبوا اسماعيل بيه ابو مناخير ورئيس ح
  • أضف...