اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      تشكل انتخابات التجديد النصفى للكونجرس أهمية بالغة حيث ستعكس ملامح السياسات الأمريكية خلال الفترة المتبقية من وعرض المقال كاملاً
    • 0
      أحيانا بيكون فى أيام فى السنة لها احتفال أو رمزية لشىء ما مرة عيد الأم ومرة يوم الأب واليوم العالمى للمرأة وعرض المقال كاملاً
    • 0
      من أجمل وأعمق وأصدق الحوارات التى قرأتها تلك الحوارات التى دارت بين الأستاذ الكبير توفيق الحكيم وحماره ثمعرض الصفحة
    • 74
      السيارات بتستهلك بنزين كتير وده اهدار للطاقة وكمان البترول حيجيي يوم و يخلص ، البترول اتكون في باطن الأرض من ملايين السنين و البشر انقضوا علي الثروة دي و يخلصوها بدري فكان ليااقتراح ان هيئة النقل العام تستخدم الحمير و الحصنة كوسائل نقل وده تمهيدا لتعميم هذه التجربة وممكن يقتصر استخدام السيارات علي المطافي و الأسعاف عشان محتاجة سرعة ولو بحسبة بسيطة نحسب الطاقة اللي بيستخدمها الحمار في اليوم حنلاقيها مثلا بجنيه واحد برسيم ، اما السيارة ممكن تاخد في اليوم 100 جنيه بنزين كمان لو حسبنا
    • 16
      وانا عمال ألف علي النت...لقيت حاجات عجيبة كانت بتحصل عندنا في مصر زماااان..من ييجي 120 سنة..يعني أنا كنت لسه في تالتة ابتدائي مثلا ولا حاجة.. رخصة للحمار..والحصان..و ياريت ما تنساش ذيل الأمان..قصدي..حزام الأمان طبعا دلوقتي ما بقاش فيه خلاص..بقي فيه سبيل مياه ساقعة في كل حتة..أو زير و كباية ولا تقوللي فنجري..ولا مشير..ولا غفير..أنا جبتلكوا ميزانية الجيش..لأن دي حاجة من حقنا كلنا نعرفها ده احنا كنا شعب دماااااغ أعوذ بالله..عيني عينك كده؟..ده احنا كنا شعب هايص كمان..فين أيام زمان
  • أضف...