اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

اجتماع للأعضاء فى القاهرة

هشام عبد الوهاب

Recommended Posts

ممكن الميعاد يكون 21 او 22 فبراير يعني جمعة او سبت و الساعة تكون 5 مساء او 6 ممكن....

أصل انا نازل اجازة يوم 20 فبراير ..... ممكن.... النبي ممكن... علشان خطري ممكن..... :oops: :oops: :D

ألمكان يكون قريب المرة دي معنديش عربية يعني مواصلات مواصلات ذي عمرو .... انا تقريبا سبت الشركة يعني مفيش كمبني كار :D :lol: خلاص .....

ياسلام لو مدينة نصر ويكون شارع عباس العقاد.... متقلوش لحد اخويا ساكن هناك يعني لو الادارة وافقت يبقي هنا ومفيش شحططة و مواصلات...

صحيح يا شانا انتي ساكنا في المعادي ولا حدائق القبة...

إلي كل المصريين:

لا يستطيع أحدٌ ركوب ظهرك .. إلا إذا كنتَ منحنياً.

رابط هذا التعليق

• الردود 94
  • البداية
  • اخر رد

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

بالنسبة للمعاد ،ممكن يكون الساعة 4 يوم السبت أو الثلاثاء ، أو الساعة 1 يوم الخميس . .

وشكرا . . ( معلش بقى الدكاترة ومواعيدهم :cool: )

ممثل الطلاب المطحونين في جامعة القاهرة ، ومقبل على مشروع تخرج بعد 3 سنوات ، ومشروع للزواج بعد مدة غير محددة . .

رابط هذا التعليق

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أقتراح جميل و يستحق تنفيذه و كم أحسدكم علي اتخاذ هذه الخطوه...و كم كنت اتمني ان اكون طرف في هذه المقابله العائليه الدفيئه...و عندي اقتراح كم هو جميل اذا تم أخذ بعد الصور للذين سوف يحضروا المقابله و تلخيص المناقشات التي تمت علي اساس ان نشعر كما لو كنا موجودين ...و تمنياتي بوقت سعيد لجميع...

Egypt is my home , USA is my life.

رابط هذا التعليق

و عندي اقتراح كم هو جميل اذا تم أخذ بعد الصور للذين سوف يحضروا المقابله و تلخيص المناقشات التي تمت علي اساس ان نشعر كما لو كنا موجودين ...و تمنياتي بوقت سعيد لجميع...

اقتراح رائع للغاية يا أخ kwa

ممثل الطلاب المطحونين في جامعة القاهرة ، ومقبل على مشروع تخرج بعد 3 سنوات ، ومشروع للزواج بعد مدة غير محددة . .

رابط هذا التعليق

ممكن الميعاد يكون 21 او 22 فبراير يعني جمعة او سبت و الساعة تكون 5 مساء او 6 ممكن....

أصل انا نازل اجازة يوم 20 فبراير ..... ممكن.... النبي ممكن... علشان خطري ممكن.....  :oops:  :oops:  :D

...

يامنمان..الأخوه ممكن يستنوك في حاله واحده فقط اذا كنت هاتجيب معاك 2 كيلوا بن برازيلي محوج تما التمام....و قسمهم علي الأعضاء كل واحد تلقيمه تلقيمه...انا يا سيدي مش عايز بن ...انا ليه طلب بسيط ..كيلوا بسطرمه من مصر ...لأني بحبها أقوي و غير موجوده هنا ....و انشاء الله لما ترجع بالسلامه ارسلها لي بالبريد ....الأرضي و ليس اجوي لأنهم هايخدوها في المطار ...اما البريد الأرضي انا عارف ان فيه قطار يوميا بيطلع من سان باولو قريب من بيتك و توا ما بتعدي البسطرمه الحدود هيوصلهالي هنا ما تقلقش و علي استعداد بدفع كافه المصاريف...بالدولار ياعم....المهم تمنياتي بأجازه سعيده مع العائله الكريمه.....و ترجع بالسلامه بالبسطرمه ...فهمني يا صحبي....

رابط هذا التعليق

:D 

ام سمرمن فضلك :)

وفي رواية اخرى نوراااااااا :)

وبعدين اقله ها اروح بسبااااااااااااطة موز و "عدية" برتقااااااااال

احسن من الطووررررررررط الف مررررررررررة :D  :D  :D

كككككككددة .. بقى انا عايز احل ليكى مشكلتك .. عايزة انتى تقفليلى محل الطورط .. طااااااب .. ماااااششششىى .. خليكى فاكراهاااا

:lol: :D

مش عارف الأخ كىدبلو اعتبر اها حتكون مقابلة عائلية دفيئة ليه ؟؟!!!!

ربنا يستر .. :lol:

هاههاهاها

اما عن الصور و ملخص اللقاء فاطمئن تماما .. حتطلع فى الجرائد ..

:lol: :lol: :lol: :lol: :cool:

بسم الله الرحمن الرحيم .. إن المنافقين فى الدرك الأسفل من النار ولن تجد لهم نصيرا .. صدق الله العظيم ( النساء – 145 )
رابط هذا التعليق

أنا حافضل أقرررررررر عليكم لحد ما أفركشها...

إشمعنى انتو يعني :twisted: :twisted: :twisted:

{ فَقُلْتُ اسْتَغْفِرُوا رَبَّكُمْ إِنَّهُ كَانَ غَفَّارًا * يُرْسِلِ السَّمَاءَ عَلَيْكُمْ مِدْرَارًا * وَيُمْدِدْكُمْ بِأَمْوَالٍ وَبَنِينَ وَيَجْعَلْ لَكُمْ جَنَّاتٍ وَيَجْعَلْ لَكُمْ أَنْهَارًا }

رابط هذا التعليق

[quote= :D :D

ربنا يستر .. :D

هاههاهاها

:lol: :D :lol: :lol: :cool:

أخي و جاري و حته من قلبي و طحالي و عمده كندا و زعيم المعارضه....ايه يا سيدي اللي مش عاجبك في مشاعر دافئه....ما تزعلش يا عمده...نغير دافئه...الي بارده...زي جو كندا...

و ايه المشكله في الصور و ملخص المناقشات...بلاش صور و غيرها اقولك ...الغي الأجتماع يا أخ هشام...لأنه غير وارد في قواعد المنتدي و متزعلش المعارضه...

رابط هذا التعليق

KWA كتب:

يامنمان..الأخوه ممكن يستنوك في حاله واحده فقط اذا كنت هاتجيب معاك 2 كيلوا بن برازيلي محوج تما التمام....و قسمهم علي الأعضاء كل واحد تلقيمه تلقيمه...انا يا سيدي مش عايز بن ...انا ليه طلب بسيط ..كيلوا بسطرمه من مصر ...لأني بحبها أقوي و غير موجوده هنا ....و انشاء الله لما ترجع بالسلامه ارسلها لي بالبريد ....الأرضي و ليس اجوي لأنهم هايخدوها في المطار ...اما البريد الأرضي انا عارف ان فيه قطار يوميا بيطلع من سان باولو قريب من بيتك و توا ما بتعدي البسطرمه الحدود هيوصلهالي هنا ما تقلقش و علي استعداد بدفع كافه المصاريف...بالدولار ياعم....المهم تمنياتي بأجازه سعيده مع العائله الكريمه.....و ترجع بالسلامه بالبسطرمه ...فهمني يا صحبي....ملحوظه هامه....ارجو التأكد من تاريخ صلاحيه الأنتاج ....و المكونات الكيميائيه.....لأنها مهمه جدا

لو علي البن بسيطة خالص ... كيلو لكل عضو حيحضر و محوج كمان (ححوجة بنفسي لان مفيش بن محوج في البرلزيل) بس يستنوني ليوم 20 و يكون الاجتماع يوم 21 .....النبي متكسرو بخطري دانا غلبان :D :lol:

أما البسطرمة من عنيا الاتنين.... حسوق مخصوص القطر لحد البيت عندك.... والله انا حجزت الحمد لله يوم 20 بس المشكلة اني لو نزلت مش حرجع البرازيل تاني أن شاء الله حطلع علي السعودية عدل.... مفيش قطر من السعودية بيروح أمريكا......

KWA كتب:

و كم أحسدكم علي اتخاذ هذه الخطوه...

متسائل كتب:

أنا حافضل أقرررررررر عليكم لحد ما أفركشها... 

إشمعنى انتو يعني 

لازم نبخر الاجتماع و نقرا المعوذتين.... بقترح نعلقهم علي باب المداخلة منعا للحسد و القر.....

حرام عليكم احسن الطيارة تتخطف....... :D :lol: :lol:

فري فري كتب:

:D :D الادارة حتتخلص منا زي محمد علي متخلص من المماليك في مذبحة القلعة... ياخوفي ليكون الاجتماع في القلعة.....

:lol: :lol: :lol:

إلي كل المصريين:

رابط هذا التعليق

ياخوفي ليكون الاجتماع في القلعة..... 

طب والله العظيييييييم فكرة...... :idea: :idea: :idea: ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ :!: :!: :!: :!:

:inlove: :inlove: :inlove:

وَمَنْ يَتَوَلَّهُمْ مِنْكُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ إِنَّ اللَّهَ لا يَهْدِي الْقَوْمَ الظَّالِمِينَ

المائدة - 51

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ

الأحزاب - 23

رابط هذا التعليق

سؤال محيرني لو ربنا أدانا طولة العمر و تحدد مكان اللقاء و الميعاد.... حنعرف بعض أزاي...

ولا كل واحد يشيل يافطة عليها اسمة الحركي.... واليفطة بتاعتي حكتب عليها:

أنا منمان بتاع البرازيل هل تعرفني حول

:D :D :D

كليو كتبت:

ياخوفي ليكون الاجتماع في القلعة..... 

طب والله العظيييييييم فكرة......    ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍     

و تعتقدي ان البوليس الي مالي القلعة لما يشوف اجتماع و ناس بتقول مبارك و جمال و البلد وحال البلد حيسبونا في حالنا.... قليل ان ما طلبو مباحث امن الدولة و الصور تتطلع في الجرايد و منشتات

تخطيط لقلب نظام الحكم

و داهمت الشرطة القلعة لوجود جماعات ارهابية و و و و و

و يفرح فينا فري فري.... :lol: :D :lol:

إلي كل المصريين:

رابط هذا التعليق

و تعتقدي ان البوليس الي مالي القلعة لما يشوف اجتماع و ناس بتقول مبارك و جمال و البلد وحال البلد حيسبونا في حالنا.... قليل ان ما طلبو مباحث امن الدولة و الصور تتطلع في الجرايد و منشتات 

تخطيط لقلب نظام الحكم 

و داهمت الشرطة القلعة لوجود جماعات ارهابية و و و و و 

و يفرح فينا فري فري....   

يا منمان انت فهمتنى غلط....

أنا زى ماهو واضح من مداخلاتى انى مجنونة تاريخ.. و كان دايما يستوقفنى حدث مذبحة القلعة و أقول "يااااااه.. هو عمل فيهم كدة إزاى.... طب مفيش فيلم تسجيلى مثلا أو (نموذج مصغر :wink: :wink: ) فلقيتها فرصة و جت لحد عندى...... :D :D :D

وَمَنْ يَتَوَلَّهُمْ مِنْكُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ إِنَّ اللَّهَ لا يَهْدِي الْقَوْمَ الظَّالِمِينَ

المائدة - 51

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ

الأحزاب - 23

رابط هذا التعليق

كليو قلقتيني :D :D .... انت سمعتي حاجة كدة ولا كدة .... منتدي منافس عايزة يتخلص مننا و انتي عايزة تشوفي مذبحة القلعة..... عاااال خاص موتة وفرجة.....:D :lol: :D

إلي كل المصريين:

رابط هذا التعليق

علشان مانكسرش بخاطر منمان تقرر تأجيل الاجتماع الى بعد يوم

20 فبراير .

بس لو مجبتليش بن غامق محترم هابعتلك الميعاد غلط وهابلغ عنك كمان :D

متسائل

بالعند فيك هنخللى الاجتماع كل شهرين ماعدا ايام اجازاتك :shock: :D

رابط هذا التعليق

[quote= :D :D

ربنا يستر .. :D

هاههاهاها

:lol: :D :lol: :lol: :cool:

أخي و جاري و حته من قلبي و طحالي و عمده كندا و زعيم المعارضه....ايه يا سيدي اللي مش عاجبك في مشاعر دافئه....ما تزعلش يا عمده...نغير دافئه...الي بارده...زي جو كندا...

...

انا كان قصدى ان كثير من الأعضاء مشتبكين مع بعض فى صراعات فكرية .. :lol: فاحتمال يصفوا مشاكلهم هناك .. :lol:

اما حكاية البن البرازيلى .. صراحة .. قبل مجيئى الى كندا .. كان كلة عندى بن .. لغاية ماعرفت فعلا ان فيه اصناف فاخرة حقيقى .. فلعل منمان يتحفكم ببعضة .. أهى فرصة لتبادل البن و البسطرمة و الأراء

بسم الله الرحمن الرحيم .. إن المنافقين فى الدرك الأسفل من النار ولن تجد لهم نصيرا .. صدق الله العظيم ( النساء – 145 )
رابط هذا التعليق

كتب:

أما البسطرمة من عنيا الاتنين.... حسوق مخصوص القطر لحد البيت عندك.... والله انا حجزت الحمد لله يوم 20 بس المشكلة اني لو نزلت مش حرجع البرازيل تاني أن شاء الله حطلع علي السعودية عدل.... مفيش قطر من السعودية بيروح أمريكا......

...

:

بسم الله الرحمن الرحيم

اولا قبل العتاب...مبروك يامنمان علي الوظيفه في السعوديه و يا تري المره الجايه هاتبقي فين....بوركينا فاسسسسو....بالتوفيق انشاء الله

ثانيا....بخصوص البسطرمه....حطمت امالي و اهدافي ده انا كنت موصي علي دسته بيض نعام من اكبر الأحجام ....علشان أكل و اشبع لمده اسبوع ....لكن مردودالك يا عم منمان....

:mad:

:mad: :( :( :( :( :( :(

هشام عبد الوهاب

20 فبراير .

بس لو مجبتليش بن غامق محترم هابعتلك الميعاد غلط وهابلغ عنك كمان

شايف يا منمان مدي تأثير اقتراحي....

و ياسلام لو الأخ هشام ...يخد بأقتراحي في مسأله الصور و ملخص المناقشات... له الشكر.... و تمنياتي بوقت سعيد للجميع

free free wrote

انا كان قصدى ان كثير من الأعضاء مشتبكين مع بعض فى صراعات فكرية .. فاحتمال يصفوا مشاكلهم هناك ..

يا عمده....منافشتنا و أختلافنا خليه هنا علي المنتدي...و لكن المقابله المقترحه مقابله ود وتعارف انا متأكد انها هاتشيل اي حواجز اي سوء تفاهم...و لا ليك رأي تاني يا عمده....ايه رأيك في لقب العمده ده....و لا هاتعترض عليه برضه....

:D :D :D :lol: :D :lol:

رابط هذا التعليق

هشام كتب:

20 فبراير .  

بس لو مجبتليش بن غامق محترم هابعتلك الميعاد غلط وهابلغ عنك كمان  

شكرا جزيلا أخي هشام..... و البن حيكون جاهز يافندم متحملش هم... و البن حيكون غامق اوعدك اغمق من مستقبل الحكومة... :lol: :lol:

وعلي رائ شعنونة: هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

:lol: :lol:

KWA كتب:

ثانيا....بخصوص البسطرمه....حطمت امالي و اهدافي ده انا كنت موصي علي دسته بيض نعام من اكبر الأحجام ....علشان أكل و اشبع لمده اسبوع ....لكن مردودالك يا عم منمان....  

علي عيني والله ..... بمناسبة الشغل الجديد بأمانة انا لسة مقررتش 100 % المناقشات علي قدم و ساق.....

العمدة فري فري كتب :lol: :lol: :

اما حكاية البن البرازيلى .. صراحة .. قبل مجيئى الى كندا .. كان كلة عندى بن .. لغاية ماعرفت فعلا ان فيه اصناف فاخرة حقيقى .. فلعل منمان يتحفكم ببعضة .. أهى فرصة لتبادل البن و البسطرمة و الأراء

بجد بجد لو تحب ابعتلك بن من عندي من هنا انا بتكلم بجد والله......

و عودة للهزار... ممكن اجيب اناناس و موز و بن و بطيخ.... بصراحة الفاكهة هنا خرافة و عندهم حجات من الامازون عمري ماسمعت عنها زي الجوارانا....

إلي كل المصريين:

رابط هذا التعليق

يا بختكم و الله لو كنت فى مصر لكنت جيت حضرت (بحضور الاخوات طبعا) ما ينفعش تؤجلوا الاجتماع لحد شهر اغسطس :roll: :roll:

الاخت مسلمه انا كمان يسعدنى انى

اتعرف عليكى انت وكل الاخوات اللى موجودين هنا. :inlove:

وما من يوم أرتجي فيه راحهٌ *** فأجده ألا بكيتُ على أمسي

رابط هذا التعليق

يا بختكم و الله لو كنت فى مصر لكنت جيت حضرت (بحضور الاخوات طبعا) ما ينفعش تؤجلوا الاجتماع لحد شهر اغسطس  ::

يا اخت الهام ...تم تأجيل الأجتماع علشان منمان ...و هايجيب القهوه...انت هاتجيبي ايه معاك...علشان تشجعيهم لتأجيل الأجتماع....

رابط هذا التعليق

بسم الله الرحمن الرحيم

الأحوه و الأخوات الأفاضل...اقتراح بسيط احب ان أقترحه....و هو علي كل من يحضر الأجتماع ان يحضر معه هديه بسيطه كتذكار لايهم القيمه الماديه و يكفي ان يكون التذكار شئ بسيط و يتم تجميع الهدايا و يتم السحب عليها من طرف جميع الأعضاء حسب مجموعه من الأرقاممثلا 1 الي 10 بالترتيب....و الأحتفاظ بهذا التذكار لأكبر مقابله تم حتي ان لعائله المنتدي...ايه رأيكم

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• أضف...