اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

عايز خدمه من أصحاب الهمه

se_ Elsyed

Recommended Posts

لو سمحتم يا جماعه إحنا بنأسس شركة IT جديدة واختارنا لها إختصاراً إسم NAS و علشان نسجلها لازم نختار إسم كامل لها يتناسب مع الأختصار ، فطالب من الله ولا يكتر على الله من أخواننا الضليعيين فى قواعد اللغة الأنجليزية يقترحوا علي عدة أسماء تتناسب مع ذلك بأسرع وقت وهنيالك يا فاعل الخير والثواب ( أنا عارف ان أحنا اخترنا البيضة قبل الفرخة لكن الظروف حكمت )

انا عن نفس أخترت أسمين

National Association Systems

&

National Applied Systems

الأحـــرار يؤمنون بمن معه الحق ..

و العبيــد يؤمنون بمن معه القوة ..

فلا تعجب من دفاع الأحرار عن الضحية دائماً ..

و دفاع العبيد عن الجلاد دائماً

رابط هذا التعليق

North African Systems

Network Association Systems

New Architecture Systems

بسم الله الرحمن الرحيم ـ وَمَا كَانَ لِمُؤْمِنٍ وَلَا مُؤْمِنَةٍ إِذَا قَضَى اللَّهُ وَرَسُولُهُ أَمْراً أَن يَكُونَ لَهُمُ الْخِيَرَةُ مِنْ أَمْرِهِمْ وَمَن يَعْصِ اللَّهَ وَرَسُولَهُ فَقَدْ ضَلَّ ضَلَالاً مُّبِيناً ـ صدق الله العظيم

رابط هذا التعليق

الأخ شرقية

الف شكر الاسم التاني 100 % الله ينور عليك

بس الاولانى ماينفعش علشان إحنا فى السعودية ، والتالت يخليك تعتقد انها شركة مقاولات أو معمار.

بس أنا فيه فى نفسك حاجة عايز أقولهالك بس ماتزعلش .. ليه ماميتش نفسك شلاقي بدل شرقية اللى عمله بلبله عند كل الناس فى المنتدى ؟ :idea:

الأحـــرار يؤمنون بمن معه الحق ..

و العبيــد يؤمنون بمن معه القوة ..

فلا تعجب من دفاع الأحرار عن الضحية دائماً ..

و دفاع العبيد عن الجلاد دائماً

رابط هذا التعليق

عزيزي سي السيد يمكنك اختيار احد الاسماء التالية او عمل بعض التغييرات بالتبديل كيفما تشاء

National Association Systems

Network Access Solutions

National Academies Software

Net Access Supprt

Net Access Standards

Net Accees Storage

Net Access Services

Net Acceess Supply

وراي الشخصي واحدة من اخر سطرين.

علي العموم تبقي تبلغنا رسيت علي ايه؟؟

أننـا ندفع ثمـن غالـي لسلبـيـتـنا وسكوتنـا والثمن قـابـل للارتفــاع الى أن تتعـدى تكلفـة السـكوت والخنـوع تكلفـة التغـيير وقتهـا فقـط قـد يحـدث التغـيـيـر

رابط هذا التعليق

Net Access Supprt 

Net Access Support

معلش الهجاء يحكم برضه

أننـا ندفع ثمـن غالـي لسلبـيـتـنا وسكوتنـا والثمن قـابـل للارتفــاع الى أن تتعـدى تكلفـة السـكوت والخنـوع تكلفـة التغـيير وقتهـا فقـط قـد يحـدث التغـيـيـر

رابط هذا التعليق

Net application systems

Network application systems

إلي كل المصريين:

لا يستطيع أحدٌ ركوب ظهرك .. إلا إذا كنتَ منحنياً.

رابط هذا التعليق

الأخ شرقية 

الف شكر الاسم التاني 100 % الله ينور عليك 

بس الاولانى ماينفعش علشان إحنا فى السعودية ، والتالت يخليك تعتقد انها شركة مقاولات أو معمار.

بس أنا فيه فى نفسك حاجة عايز أقولهالك بس ماتزعلش .. ليه ماميتش نفسك شلاقي بدل شرقية اللى عمله بلبله عند كل الناس فى المنتدى ؟  :idea:

عندما دخلت للمنتدى وأردت التسجيل إحترت ماذا إسمى نفسى حيث أنى وجدت الأغلبيه تتسمى بأسماء مستعاره

وهنا خطر ببالى بلد جدودى ، لأنى ووالداى قاهريين المولد والنشأه ولكن مازال لى من الأقارب والفروع فى الشرقيه وبعد عده محاولات فاشله للتسجيل تحت إسم ,, الشرقيه ,, بالعربى جربت إسم شرقيه بالإنجليزيه كما هو الآن ، ورغم أنه سبب بعض البلبله كما أشرت أنت وهممت أكثر من مره بتعديله ، إلا إنى لاأعلم لماذا إرتبطت به بعد أن عرفت به أو بلغه الأعمال أصبح من الأصول المعنويه ، أو تقدر تقول ,, شهره محل ,, بلغه المحاسبه

وعلى فكره أنا من أشد المعجبين بإسمك لأنه بيفكرنى بزمن جميل كلنا كرجال هانفتقده قريبا بعد الخلع والإستنساخ وتعيين المرأه قاضيه :s: :(

بسم الله الرحمن الرحيم ـ وَمَا كَانَ لِمُؤْمِنٍ وَلَا مُؤْمِنَةٍ إِذَا قَضَى اللَّهُ وَرَسُولُهُ أَمْراً أَن يَكُونَ لَهُمُ الْخِيَرَةُ مِنْ أَمْرِهِمْ وَمَن يَعْصِ اللَّهَ وَرَسُولَهُ فَقَدْ ضَلَّ ضَلَالاً مُّبِيناً ـ صدق الله العظيم

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • أضف...